Ladojen kokoontumisajoista

Eurosamara

On taas iltalehdessä törkee video Mobilian Lada tapahtumasta. Ei varmasti vähene Ladailjoitten haukkuminen,ja pilkkaaminen,kun tommosta pas,kaa näytetään. Tulee väkisinkin mieleen iltalehden Venäjäviha.
Videon olisi voinut tehdä toisinkin. Oli siellä hienoja,entisöityjä,ja asiallisen näköisiä Ladoja,ja omistajia.
On myös eroa ulkomaalaisissa tapahtumissa. Suomessa tuodaan näytille se huonoin,ja rähjäisin Lada,ja kuski. Onneksi on myös niitä hienoja,puunattuja Ladoja.

Ulkomailla kokoontumissa autot kiltää,ja kuskitkin on asiallisen näköisiä.

5

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanto

      Älä sekoita Ladoja ja Venäjävihaa. Viha Venäjää kohtaan on täysin fasistidiktaattori Putinin aiheuttamaa. Lada on huono auto, mutta kuitenkin osa Suomen autohistoriaa, eikä sitä ainakaan Venäjän takia kukaan (enää) vihaa.

    • InsRahikainen

      Suomessa on Venäläisvastaisuus voimissaan,jota valtamedia lisää kaikinkeinoin. Iltapäivälehdissä on joka päivä venäjänvastaisia juttuja,jopa vihapuheita. Aiheet on laidasta laitaan,myös autoilu.
      Olisihan kyseesä oleva videon voinut toisella asenteellakin tehdä. Kaiken tämän tarkoituksena käännyttää Suomalaiset kannattamaan natoa. Kaikesta rummutuksesta huolimatta naton kannatus ei juurikaan lisäänny.

      • katsastusinsinööri

        Ladan huonouteen puuttumatta, Naton kannatus on kyllä melkoisessa nousussa Suomessa. Syynä siihen on Venäjän hyökkäyksen uhan jatkuva kasvu. Itsenäisyytemme aika on käymässä vähiin, jos jatkamme ilman Natoa.


      • Eurosamara
        katsastusinsinööri kirjoitti:

        Ladan huonouteen puuttumatta, Naton kannatus on kyllä melkoisessa nousussa Suomessa. Syynä siihen on Venäjän hyökkäyksen uhan jatkuva kasvu. Itsenäisyytemme aika on käymässä vähiin, jos jatkamme ilman Natoa.

        Natosta voit valehdella natosivuilla. Täällä keskustellaan Ladoista. Naton kannatushan on oikeasti laskussa,syynä siihen on ämerikan uhan jatkuva kasvu.


    • Kaaleppi69

      Mitä törkeetä tossa oli??? Voi kun tuostakin joku taas niin mielensä pahoitti.... heh. Pitäisiköhän jo vaihtaa niiden punaisten lasien linssit toisenvärisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe