Ootteko ikinä suuttuneet Tapsalle ?

hemuliImmelman

Tapsa on aika tempperamenttinen suorasukainen artisti, joka joskus sanoo ja tekee spontaanisti asioita jotka ei kaikkia aina ehkä miellytä. Ootteko ikinä suuttuneet/loukkaantuneet jostain Tapsan sanomisista / tekemisistä ?

18

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiukan_samanlaisia

      Olemus on samanlainen, kuin Paavo Väyrysellä. Joten...

    • Gillas

      En ole suuttunut. Ei ole ollut syytä. Hyvälle tuulelle Tapsa sensijaan on saanut lukemattomat kerrat.

    • Gillas

      Tapsuliini ei muuta herätäkään kuin suuttumusta. Kelvoton kaikessa mitä yrittää, kertakaikkiaan!!! Ja muuten: MINÄ olen se ainoa oikea GILLAS (ex-Gilla*) Toi edellinen on taas niitä jotka varastelevat toisten nimimerkkejä. Hyi häpeä!

    • luulen

      Ainakin jotkut muusikot ovat ehkä joskus saattaneet hieman hermostua Tapsan tyyliin pomottaa ;)

    • Musica

      Tapsukka on tapsukka. Ei pidä ottaa todesta. Tekotaiteilija sanan pahimmassa merkityksessä.

    • Justinax

      En todellakaan! Tapani on minun idolini, minun Jumalani. Palvon maata hänen allaan, nuolen hänen kenkänsä kiiltäväksi ja pyyhin pepun silkkivessapaperilla. Antaisin elämäni hänen puolestaan. Tapani on koko maailman Isä, Poika ja Pyhä Henki. Minulla on kotona oikein kotialttarikin ja gramofooni pyörittää nonstoppina Pyhän Tapanin savikiekkoja. Suitsukkeet ja mantrat täyttävät minun pienenpienen kotini Forssan palvelukeskuksessa jossa olen tapetoinut huoneeni Tapanitapeetilla. Olen niin onnellinen!

      • Voisitko tehdä palveluksen ja työntää sen näppiksen ahteriisi, niin ei tarvitsis lukea noita sun aivopieruja.


      • Suklaakuorrutus

        Justiinax-neidillä varmaan onkin niin suuri ahteri, että sinne mahtuu näppis jos toinenkin POIKITTAIN. Ihan niinkuin suurella pikkuisella nöpönassuidolillasi. Huhhei vaan näppiksillesi.


      • Hohhoijaa sentään.... Suosittelisin että kirjoittelet tänne seuraavan kerran selvinpäin.


      • Lehmäliini
        Justiinax kirjoitti:

        Hohhoijaa sentään.... Suosittelisin että kirjoittelet tänne seuraavan kerran selvinpäin.

        Ammuu, ammuu...lehmät sanovat ammuu. Hyvää huomenta Justiinax! Vieläkö nukuttaa vai oletko jo herännyt? Vinkki: juo pelkkää vett niin et mene noin sekaisin! Ai niin -sekään ei sovi sinulle kun kerran olet kuulemma vesikauhuinen!


    • MyötähäpeääTunnen

      En mutta nauranut olen. Sydämeni kyllyydestä. On niin naurettava kaikessa mitä tekee ja yrittää. Painotus sanalla yrittää. Nauranut ja tuntenut myötähäpeää.

    • Lorujaje

      Voi voi... minussa myötähäpeää herättää nuo typerät, kaunaa ja katkeruutta pursuilevat kommenttinne. Olette todella naurettavia, antipatioissanne kieriskeleviä surkimuksia. Tapsa osaa ja tekee mitä haluaa ja hoitaa hommansa laadukkaasti ja tasokkaasti. Arvostelemaan pystyy kuka vaan, mutta eipä olisi teistä samaan mihin Tapsa.

      • EiKenenkäänFani

        Myötähäpeää herättää te Tapsukkaa ihailevat ja omaa elämäänne eläämättä jättävät hissukat jotka eivät muuta tee kuin kuuntee äärihuonoa TK-tuotantoa aamusta iltaan. Mikä tekee ihmisestä tuollaisen äärifanin? Huono itsetuntoko??? Ruma naamataulu? MIKÄ?


      • Ja sinähän sen tiedät mitä kukin elämässään tekee. Jospa keskittyisit elämään vaan sitä tylsää tasapaksua elämääsi ja annat muiden elää omaa elämäänsä.


      • KysynVaan

        Kenellähän täällä on tasapaksu elämä? Kysyn vaan! Ja kyllähän teidän toispäisten juttuja luettaessa näkee mitä te elämässänne teette. Antakaa Tapsukan elää omaa elämääsä ja eläkee TE omaanne. Kiitos.


    • MrJuha82outolintu

      Tapsa on hyvä tyyppi kokonaiskuvassa.
      Hankala hieman, mut hyvä tyyppi.
      Arvostan etenkin sen 70-luvun levytyksiä ja vuonna 1988 ilmestynyt betonimylläri on myös Tapsan klassikkolevy, joka taisi myydä kultaa.

    • folkman

      Nimeni on Kansa ja Tapani opitte tuntemaan!

    • kansanroses

      Joitain vuosia sitten kun keikalla menin lavan eteen, tarkoituksenani antaa hänelle ruusun, niin Tapsa ei ottanutkaan sitä. Silloin pahoitin vähän mieleni Tosin olin niin toisella puolella lavaa ja siellä ihan sivussa, ettei Tapsa varmaankaan vahvistimien yms. takaa minua edes huomannut. Ainakaan hän ei katsonut sinne lavan sivustalle jossa olin. En kehdannut ihan siihen keskelle lavanedustaa kukkaseni kanssa rynniä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2732
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      239
      2640
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2356
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      196
      1841
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe