http://www.game-debate.com/gpu/index.php?gid=1851&gid2=1793&compare=intel-hd-graphics-5000-mobile-vs-intel-hd-graphics-4400-desktop
intel 4400 on yhtä hyvä kuin hd5500
jos 4400n kanssa toimii 820m niin se konehhan ois parmepi eli sus vivo minipöytäkone vs
nuc intel jossa siis intel hd 5000
molemmat abt 700e
intel hd 4400 vs hd 5000
2
267
Vastaukset
Miksi juuri Intelin GPU ? En tiedä mihin käyttöön nuo ovat tulossa mutta Nvidia ja AMD tekevät paljon tehokkaampia Näytönohjaimia.
- 4770R
Intelin grafiikoista nopein on edelleenkin Iris Pro 5200, joka löytyy minikokoisesta Gigabyte Brix 4770R koneesta (myydään esim. Jimmsillä). Intel NUCcia ei kannata ostaa, siinä on hidas gpu. Myös broadwellien HD5500 on hidas verrattuna iris prohon ja uudetkin intel nucit ovat hitaita.
Tuossa on uudemman broadwell brixin arvostelu, ja se vain jää kauas taakse verrattuna 4770R minikoneeseen:
http://www.anandtech.com/show/8941/gigabyte-gbbxi7h5500-broadwell-brix-review/4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99871
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460