Koira pääsi roskikseen käsiksi ja söi viiden riekon luut joissa oli aavistus lihaa päällä. Olen antanut parafiiniöljyä, mistään ei tahdo netistä löytyä tietoa onko riekon luut kiunka pahoja mahassa. Luulisi ainakin että ovat broileria tujakampaa tavaraa, kun riistalintuja kumminkin ovat.. Koira on suuri uros vajaa 50kg dobermanni.
Koira söi riekon luita, mitä teen?
Toope_söi_riekot
3
115
Vastaukset
- raakaavaikypsää
Oliko ne luut raakoja vai kypsennettyjä?
Itse annan koiralle raakoja broikunluita lihoineen.Mutta kypsiä en anna.
Eli jos kypsiä...niin ,itse soittasin el ja kysyisin neuvoja. - eihyväollenkaan
Pahalta kuulostaa, linnun luut on teräviä ja just niitä vaarallisia. Jotkut suosittaa tankoparsaa, joka kuituisena pehmentäisi luiden terävyyttä. Nyt taitaa oikeesti olla eläinlääkärin paikka.
- Normaaliruokaa
Jos raakoja luita niin ei huolen häivää. Tuollaista ravintoa koira söisi vapaanakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1942645Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki482567- 1182274
Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from702222Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276712085Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402080Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la711532- 1451413
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241187- 641115