Viro itsenäisyys on vitsi!

Otempora

USA lipp ja sümboolika Eesti Kaitseväe paraadil !!!???
see on nagu nõuka ajal, Vene lipp ja Karl Vaino, nüüd on Vaino asemel Ilves !

Viro ei siis ole vieläkään itsenäinen!

6

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parhaatanalyytikot

Se tuo asioihin vaikuttaminen riippuu tilanteesta. Pahassa paikassa ei pelkällä suunsoitolla voi asemaansa valita, vaan tarvitaan järjestelmällistä työtä. Eikä siinä auta vaikka Joulupukille toiveistaan kirjoittaisi.
      Viron niin kuin meidän muidenkin Venäjän lähiulkomaiden asema on vaikea ja vaatii valtiomiestaitoja ylläpitämiseen.

• kehitysmaa

Satatuhatta virolaista oleskelee Suomessa ympäri vuoden. Kaikki täällä olevat virolaiset eivät ole inkerikkoja ja ryssiä, ei edes enemmistö.

• kpeessuomest

Voi sinua raukkaa keskustelun aloittajaa. Pitää soimata pientä veljeskansaamme, kun ei elämässä muuta sisältöä ole. Oletko huomannut, että Suomi myi itsenäisyytensä eurostoliitolle jo paljon ennen valistuneempia virolaisia?

• hehhheeh

Vai nämä likaiset typerät ylimieliset pikkuryssä tomppelitko valistuneita. EU todella oli paska juttu joka otti rehellisiltä suomalaisilta miljardeja, antoi miljardit laskoille pikkuryssille eli virolaisille ja avasi Viron kautta slaavilaisen paskan vyörymisen Suomeen.

• kpeessuomest

Venäjä-trollit ovat 2010-luvun suurin vitsi.

• Otempora

Suomessa ei vielä koskaan ole ollut itsenäisyyspäivän paraateissa Neuvostoliiton tai USA:n lippua. Ero on huikea! Viron itsenäisyys on vitsi:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8176
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6268
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4771
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      42
      3256
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2799
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2740
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      48
      2712
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2672
    Aihe