USA lipp ja sümboolika Eesti Kaitseväe paraadil !!!???
see on nagu nõuka ajal, Vene lipp ja Karl Vaino, nüüd on Vaino asemel Ilves !
Viro ei siis ole vieläkään itsenäinen!
Viro itsenäisyys on vitsi!
6
90
Vastaukset
- Parhaatanalyytikot
Se tuo asioihin vaikuttaminen riippuu tilanteesta. Pahassa paikassa ei pelkällä suunsoitolla voi asemaansa valita, vaan tarvitaan järjestelmällistä työtä. Eikä siinä auta vaikka Joulupukille toiveistaan kirjoittaisi.
Viron niin kuin meidän muidenkin Venäjän lähiulkomaiden asema on vaikea ja vaatii valtiomiestaitoja ylläpitämiseen.- kehitysmaa
Satatuhatta virolaista oleskelee Suomessa ympäri vuoden. Kaikki täällä olevat virolaiset eivät ole inkerikkoja ja ryssiä, ei edes enemmistö.
- kpeessuomest
Voi sinua raukkaa keskustelun aloittajaa. Pitää soimata pientä veljeskansaamme, kun ei elämässä muuta sisältöä ole. Oletko huomannut, että Suomi myi itsenäisyytensä eurostoliitolle jo paljon ennen valistuneempia virolaisia?
- hehhheeh
Vai nämä likaiset typerät ylimieliset pikkuryssä tomppelitko valistuneita. EU todella oli paska juttu joka otti rehellisiltä suomalaisilta miljardeja, antoi miljardit laskoille pikkuryssille eli virolaisille ja avasi Viron kautta slaavilaisen paskan vyörymisen Suomeen.
- kpeessuomest
Venäjä-trollit ovat 2010-luvun suurin vitsi.
- Otempora
Suomessa ei vielä koskaan ole ollut itsenäisyyspäivän paraateissa Neuvostoliiton tai USA:n lippua. Ero on huikea! Viron itsenäisyys on vitsi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 896268
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 482712
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572672