eineskolmioleivät

kylmät_munat

Ovat erittäin käteviä nämä eines-kolmioleivät. Valmistajia on useita ja makujakin kivasti tarjolla. Itse suosin näitä välipaloina kun putki päällä. Kulkevat kätevästi mukana ja kotelo on kestävä. Kotelolla oli myös kätevä äyskäröidä päärynäkiljua suoraan sammiosta.

19

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siman_keittäjä

      On ne varmaan tyhjää parempia, mutta käyvät vain ammattijuopon kukkaron päälle, kun pitäisi sossun rahoilla pystyä koko kuukausi ryyppäämään.

    • Totta turiset. Ja löylykauha tukevasti omalla paikallaan

      • ovipönkkä

        En tarvitse löylykauhaa, koska olen tukevasti humalassa.


      • ovipönkkä kirjoitti:

        En tarvitse löylykauhaa, koska olen tukevasti humalassa.

        Löylykauha perseessä kun ryyppää niin ei tee mieli raitistua joten ei tule alkoholin puutostila


    • kuiva_majoneesikäntty

      Karsean makuisia. Joskus tuli syötyä mutta nykyään lentäisi laattaa kolmarista.

      • reagdf7uybhh

        Itse asiassa ne kalleimmat kolmioleivät ovat ovat erittäin hyviä. Osta vaikka Lunden Cateringin kolmioleipiä ja ero on huomattava johonkin Pirkan, Atrian tai Rainbow'n paskaleipiin.

        Nämä halvat paskat vaan antavat niille paremmille valmisleiville huonon maineen.


      • muuten_hyvä

        No ei kai nyt kukaan maksa mitään viittä euroa yhestä leivästä...


      • 43etwafrgt

        Hyviä kolmioleipiä saa pari kappaletta 3,5 eurolla.


    • Kolmarit-hyvii

      Kolmioleivän voi tehdä itse. Se tapahtuu niin, että leikataan neliön muotoinen leipä kantista kanttiin.

    • Saanko ajaa autoa vaikka olen ottanut kolmioleivän?

    • juopoillevinkki

      Osta Lidl-marketista niitä isoja paahtoleipiä ja tee niistä kolmioleipiä. Täytteitä maun mukaan, majoneesia jne. Halvaksi tulee ja ovat parempiakin kuin nuo valmiit.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Aina niihin valmiisiin paskoihin lisätään niitä paskoja majoneeseja ja tekee mieli oksentaa kun syö semmosta paskaa.


      • Anonyymi

        Kannattaa joskus avata tuollainen kolmioleipä. Aika surkean vähän on täytteitä ja laatukin mitä sattuu. Melkoinen kilohinta pienelle salaattinokareelle ja turaukselle huonoa majoneesia, puhumattakaan pienistä hippusista sattumia joiden mukaan leivälle on annettu nimi.

        Jos ryypätä haluaa tehokkaasti, paras hinta-laatusuhde on jollain halvalla grilli- tai lenkkimakkaralla. Niissä on jauhot, rasvat ja lihantapaiset sopivassa suhteessa.


    • kosherleipä_

      Kolmioleivästä saa mukavasti daavidintähtileivän, kun laittaa kaksi kolmioleipää päällekkäin ja lomittain.

    • Keskustelu käy aivan liian asialliseksi,palataan palstan aiheeseen. Työnnä juopporetcu löylykauha perceeseen ja juo 17 olutta niin rauhoitut. Voit myöskin sitoa köyden sillan kaiteeseen,toisen pään kaulaasi ja hypätä alas

    • ProTenu

      Turhan arvokkaita. Tarjousmaksalaatikosta saa kaksi ateriaa ja silläkin on helppo kauhoa kiljua. Mutta koska jokainen nyt saa kiljunsa aina juotua jollain konstilla, suosittelen säästäväisen juopon ruokavalioksi nuudeleita. Muutamalla kymmenellä sentillä saa maukkaan itämaisen aterian.Lisäksi vaikkapa tölkkihernekeitto tulee halvaksi. Tarjouksesta ei tölkin hinta paljoa tee. Sitä kun syö suoraan tölkistä, tulee vatsa täyteen ja kun nauttii kiljua, se toimiikin erinomaisesti !

    • kylmis

      Mun ruokavalio koostuu pääsääntöisesti nobesta ja lidlin eines-hampurilaisista, jonka välissä on yksi selleri.

      • extissu_

        Ihanaa! Minä taas syön vain omaa ripulipaskaani, jota roiskahtelee homoilemisen yhteydessä.


      • Valtion lautasmallin suositusten mukainen ruokavalio siis


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe