Missä on

itsenäisyys?

Kyllä sitä itsenäisyyttä voisi juhlia ja hymyillä naama virneessä mutta kun minä en oikein voi. Itsenäisen valtion merkkeihin nimittäin kuuluu ja on aina kuulunut,mm.

- OMA RAHA (meillä euromme, hinnat pilvissä)
- OMA HALLINTO (meitä määrätään brysselistä)
- OMA LAIT (meillä brysselin direktiivit)

Listaa voisi jatkaa miten palon vaan, oi kallis entinen suomen maa. Ainoa mikä täällä on omaa ja vielä tähteenä itsenäisyydestä on tämä LIPPU.

Lipulle siin siitä kiitos että ei ole tullut vielä direktiiviä joka säätää mallin meidän lippumme koolle ja väreille, kuten kävi VOIMARIININ kanssa se on nyt OIVARIIVIN..säälittävää, samoin annan myötätuntua näin entisenä itsenäisyys päivänä kaikille maanviljelijöille, juurikkaan viljelijöille, koittaa kestää vielä tulee aika että kotimaan einestä taas arvostetaan, olen itsekin asunut lapsuuteni,nuoruuteni, maalla ja tiedän miten tärkeä maanviljelys on suomelle.

3

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liittoutumattomia asiat

olivat siis paremmalla tolalla. Sehän juuri olis liittoutumattomuutta, kun NL piti mm. Porkkalaa ja Hankoa sodan jälkeenkin tukikohtina ja olimme solmineet YYA-sopimuksen. Mitä se liittoutumattomuus oli muuta kuin pelkkää sanahelinää. Kannatan Euroopaalaista liittoa sata kertaa enemmän kuin liittoa itäisen naapurihirviön kanssa.

• YYA-sopimuksen

allekirjoitusvuosi oli 1948, kun taas Nato perustettiin USA:ssa 1949.

• eräs yritys edistää
        YYA-sopimuksen kirjoitti:

allekirjoitusvuosi oli 1948, kun taas Nato perustettiin USA:ssa 1949.

rauhaa. Se ei vaan ikävä kyllä edistänyt demokratiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      45
      777
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe