Millaisia kokemuksia on DNA:n toimivuudesta Oulun seudulla? DNA laski näköjään hintoja myös täällä. Lisäksi liittymän avaaja saa motukan(TelewellEA200 tai Cisco575) ilmaiseksi.
Mites P2P-softat toimii DNA:lla ja kumpikohan noista motukoista kannattaisi valita?
Terveisin,
Jukkis
DNA Oulussa
Jukkis
2
558
Vastaukset
- aaaaaaaaaa
Mulla on toi Telewell motukka ja ei ole ollu mitään ongelmia. Kaikki asetukset on valmiina senkun letkut kiinni. Siihen voi kytkeä yhden koneen Ethernetkaapelilla ja yhden USB-kaapelilla.
Reilut puoli vuotta käytössä ollut liittymä on toiminut ongelmitta.
P2p-ohjelmista ei ole mitään kokemuksia.
Luulisin, että Cisco 575 LRE on VDSL-liittymiin (Baana).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191