Eli onko hölmöä että mielestäni michael jackson on paras laulaja. pidätkö itse hänestä? Minkä ikäinen olet?
mj onko hölmöä?
6
134
Vastaukset
- mjfan
siis olen 12.v
- fani17
Itse olen kuunnellut michael jacksonia kohta kolme vuotta. Mielestäni hän on paras laulaja. Nyt michaelin musiikin kuuntelu on jäänyt vähän vähenmälle.
Olen 17-vuotta - Moonwalkerrr
Miksi ihmeessä hänen kuuntelu ja pitäminen häntä parhaana olisi hölmöä? Jokainen pitää mistä haluaa ja kuuntelee mitä tahtoo. :)
Pidän itse myös Michaelista. Olen ollut fani vuodesta 2006, eli nyt yhdeksän vuotta. Olen nyt 15-vuotias. - MJ_fani
Ei tietenkään ole hölmöä. Se on totuus.
- Michaelonihana
No ei todellakaa ole hölmöä. Itekkin pidän Michaelista erittäin paljon ja tälläkin hetkellä kuuntelen Smooth Criminalia
Olen 17-vuotias. - BillieJean82
Ei ole hölmöä. Miksi maailman parhaan artistin kuuntelu olisi hölmöä? Mun spotifyn soittolistalta ei löydy ku Michaelin biisejä. Oon 12v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762