Jos juon nopeesti niin palaako nopeemmin?

Taistokenttä

Siinähän se kysymys olikin!

21

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taistokenttä

      Tarkoituksena juoda siis 10 kaljaa ja syödä sen päälle hyvin. Aamulla töihin ja en haluaisi haista. Nyt 6:des menossa ja tuntuu ettei enään nouse ees päähän

    • ammattiIainen

      Kalja ei nouse päähän muutenkaan. Siirry alkoholipitoisiin juomiin jos tahdot humalaan.

      • Taistokenttä

        No en tahdo liian humalaan, että selviän aamulla aikasin ylös


      • Taistokenttä

        Viimeinen menossa! Selviinkö? Auttakaa ammattilaiset! Oon juonut nytten 10 olutta 2,5 tuntiin. Vieläkin olisi mutta stressaa ja vituttaa!!


      • pro_doku
        Taistokenttä kirjoitti:

        Viimeinen menossa! Selviinkö? Auttakaa ammattilaiset! Oon juonut nytten 10 olutta 2,5 tuntiin. Vieläkin olisi mutta stressaa ja vituttaa!!

        Edelleenkin, juo alkoholipitoisia juomia. Vahvemmilla saat hyvän kännin äkkiä, ja nopeasti ohi menvän krapulan. Bissellä et saa mitään känniä mutta koko seuraavan päivän kestävän darran. Kunnon viinakrapula saattaa olla jopa nautinnollinen olotila.


      • Taunojokaolinainen2

        Kysymys olikin että kuinka nopeasti palaa alkoholi?


    • suoli24tohtori

      Kolmelitraa kuravettä, tuleeko korvista ulos jo, elimistön hivenaineet laimenee liikaa ja tulee puutostauti!

      • Iäkäsköhkö_ehdottelija

        Työnnä kauha suoleesi.


      • Taistonainen

        Edelliseen kommentoijaan puututen. 1. En ole ikinä työntämässä löylykauhaa perseeseeni; teidän pitäisi puhua siitä, että löyly kauhan puuvarsi, joka kyllä tekee peppureijälle hyvää..kait.. Älkää puhutko kauhasta, koska mulle tulee siitä mieleen se satuttva osa :( .Nonniin! Heittäkääpäs tai sorvoitkaapa (mitä lie ikinä niillä löylykauhoilla teettekin) vaikka omaan perseeseenne, mä en löylykauhavitsejä halua vaan vastauksen mun kysymykseeni!


      • Taistonainen kirjoitti:

        Edelliseen kommentoijaan puututen. 1. En ole ikinä työntämässä löylykauhaa perseeseeni; teidän pitäisi puhua siitä, että löyly kauhan puuvarsi, joka kyllä tekee peppureijälle hyvää..kait.. Älkää puhutko kauhasta, koska mulle tulee siitä mieleen se satuttva osa :( .Nonniin! Heittäkääpäs tai sorvoitkaapa (mitä lie ikinä niillä löylykauhoilla teettekin) vaikka omaan perseeseenne, mä en löylykauhavitsejä halua vaan vastauksen mun kysymykseeni!

        Palaa nopeemmin. Esim jos juot yhdellä huikalla litran viinaa niin olet heti vesiselvänä...no nyt valoja päälle! Ei tietenkään maksan alkoholin polttokyky parane vaikka kuinka nopeasti juo. Ja jotta viisastut niin työnnä löylykauha varsi edellä suoleen siihen asti että kuuppa on sisällä! Toista tämä puolen tunnin välein 4 kertaa. Ja miksi helvetissä juot alkoholia jos et halua että veressä on alkoholia? Oletko tyhmä?


      • seppo_myIlis
        Taistonainen kirjoitti:

        Edelliseen kommentoijaan puututen. 1. En ole ikinä työntämässä löylykauhaa perseeseeni; teidän pitäisi puhua siitä, että löyly kauhan puuvarsi, joka kyllä tekee peppureijälle hyvää..kait.. Älkää puhutko kauhasta, koska mulle tulee siitä mieleen se satuttva osa :( .Nonniin! Heittäkääpäs tai sorvoitkaapa (mitä lie ikinä niillä löylykauhoilla teettekin) vaikka omaan perseeseenne, mä en löylykauhavitsejä halua vaan vastauksen mun kysymykseeni!

        Olet selvästi asiantuntija. Onko hyviä vinkkejä löylykauhan työntämisestä vittuun tai persereikään?


      • Taistonainen
        seppo_myIlis kirjoitti:

        Olet selvästi asiantuntija. Onko hyviä vinkkejä löylykauhan työntämisestä vittuun tai persereikään?

        Jos löylykauhan työntely reikiin kiinnostaa niin alan johtavasta kerhosta osataan neuvoa alan uusimmat niksit ja neuvot kaiken tyyppisille kauhoille
        http://www.sauna.fi/suomen-saunaseura-ry/yhteystiedot/


    • Löylykauhaterapiaa aamulla 30min orthexin seiskalla niin kyllä olo tokenee ja sitten töihin virkeänä

    • kokemuksen-rintaääni

      Ei pala nopeemin palaminen riippuu sinun painostasi.
      Jos painat esim.70 kg niin maksasi polttaa yhden 3 pullon noin 1,5 tuntiin

    • isäsi

      Mitä jos painaa 1000kg niin sillonhan et tule känniin mistään?

    • Kreikasta_opittu

      Jos kaataa päälleen puhdasta pirtua noin kaksi litraa ja sytyttää tuleen, palaminen kestää noin puoli tuntia.

    • Ne pohjaliemet kun juot niin oot saatanan kova jätkä. Tai uskomaton juoppo. Itse juon ne aina.

      • K_____k

        Jotain hiivalientä? Hyi hitto! Siitä sakasta lentää laatta jos vahingossakaan sitä juo.


    • Vantaan_doku

      Kerron. Vastaus on OVIHYÖKKÄYS!!!!

      Eiku siis ku tota... häh?

      Aloitin 21:15 yhdellä 6% siiderillä, otin sitten vana tallinn 40& 20cl ja nyt menossa suihkuun mukana taas yksi 6% siideri. Varmuudella ajokunnossa 06:30. Eli alkoholiannoksia noi 9kpl

      Jos juon kaksipäivää täi yli ni sit palaa hitaammin. Alkometri kertoo totuuden (Dräger)
      ai mut eihän sossuluusereillä ole varaa ostaa melkein neljän huntin alkometriä. hähähähää läläläläääää

      • löylis

        Lähdehän homo 6:30 aamulla töihin tienaamaan verorahaa meille juopoille,pitäs saada vähän lisää sossusta että painahan kovemmin hommia!


      • SuoIi24_YP
        löylis kirjoitti:

        Lähdehän homo 6:30 aamulla töihin tienaamaan verorahaa meille juopoille,pitäs saada vähän lisää sossusta että painahan kovemmin hommia!

        Työnnä löylykauha anukseesi palstahäirikkö!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      14
      2194
    2. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      109
      1983
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      146
      1761
    4. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

      Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      166
      1304
    5. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

      Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      106
      1282
    6. Joonas Rask viettänyt omasta

      mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
      Maailman menoa
      2
      1241
    7. Olit kiinnostunut mutta

      varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      1124
    8. Yksi syy miksi kaipaan sua

      On se että luulen sun ymmärtävän mua hyvin. Ollaan jokseenkin samanlaisia vaikka hyvin erilaisia.
      Ikävä
      66
      950
    9. Olet hyvin

      rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      42
      896
    10. No oletko miten paljon miettinyt

      Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      68
      868
    Aihe