Liedon keskustassa ollut yhden kerrostalon pihatelineessä jo jonkin aikaa paikoillaan. Joku ehkä jättänyt siihen, pitää vielä katsoa jos on asukkaan tai vieraansa oma. Muuten voi mennä löytötavaratoimistoon vaikka. Jos joltain kadonnut, voisi siitä sanoa.
Onko kadoksissa musta polkupyörä
IlmoitusKaikille
22
281
Vastaukset
- ylösnosto
Ok.
- sekylläniin
Ei ole mun
- nostan
- moih
....,.
- nm1
Jaa
- iiiiiikkkk
!?.
- voiollakinniin
Monia tällaisia
- sekintotta
Mustia pyöriä riittää monia eri merkkejä
- Anonyymi
Sininen
- ennenkinnähty
Hylättyjä pyöriä pihatelineissä
- pyöriäviedään
Kerrostalojakin useita
- nostan
- lieto
2015
- nm1
.....,
- moih
Hm.
- huomasinyhden
Hanhenkaari 4? Pyörä jossa ei lue merkkiä?
- ihanläheltä
Vaikka se voisi olla musta pyörä kerrostalon pihatelineessä kauemmin ollut siinä
- varmaakyllä
En tiedä
- niiltäsitten
Voi kysyä
- jossekiinnostaa
Kysy ihmisiltä itseltään
- ottaatuostavaan
Ei saa tietysti mitään koskaan ihan olettaa
- Anonyymi
Mun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512