Minkälaisia kokemuksia kyseisestä firmasta? Itse saamani ensikokemus aivan kauhea, ei minkäänlaista arvostusta heille palkkaa maksavia osakkaita kohtaan!
Team-isännöinti kokemuksia
9
3894
Vastaukset
- väärä_osoite
No eihän siellä tavisasukasta nyt kovin korkealle arvosteta. Se on kuitenkin valituksen kuuntelua.
Taloyhtiön hallituksen kanssa pitää homma toimia muuten joku toinen isännöi jatkossa. - ex-asiakas
Itselläni kanssa huonoja muistoja, eivät luovuta tietoja, jotka heillä on asunnoista ja taloyhtiöistä. Ne kuuluu kuitenkin niiden töihin. Onneksi pystyy vaihtamaan firmaa.
- SakVinen
Eipä ne vastaa edes sähköpostiin, kun tulee "hankala-asiakas"
- Puheenjohtaja1015
Meillä tuosta isännöinnistä vain hyvää sanottavaa. Mononen osaa asiansa ja valitettavasti tietää enemmän kuin taloyhtiön puheenjohtajat.
Toimitusjohtaja ja firman porukka helposti lähestyttävää sakkia.
Me like! - Puheenjohtaja69
Ei se isännöitsijä ole velvoitettu jakamaan ilmaisia neuvoja jokaiselle.
- Tutkija
Kyllähän isänöitsijöiden porukaan kaikkia mahtuu . Kaverit saa remontit taloyhtiöistä. Röyhkeimät teettää huhujen mukaan remontit omiin taloihin taloyhtiöiden piikkiin että näin.
- Anonyymi
Uskomatonta, mutta lienee mahdollista.!
- Anonyymi
Nooo jos vaikka välinpitämätön ja ei niin osaava. Antaa vain oletustietoa ja siirtää vastuuta. Myös ns. kollega epäasiallista ja loukkaavaa puhetapaa harjoittavaa. Vähän säälittää kuinka läpinäkyvää toimintatapaa jotkut soveltavat. Enkä nyt tarkoita muuta kuin yleisesti.
- Anonyymi
Aivan kamalaa ja asiatonta puhetta isännöitsijöiltä kyseisessä firmassa. Vallan joutuu miettimään kunnianloukkaussyytettä. Onneksi on keskusteltu vain ja ainoastaan sähköpostilla.
Jos jotain ei tiedä voi hyvin vastata että en tiedä, otetaan selvää. Ennen kuin alkaa asiattomaksi. Mutta tuntuu olevan ihan jokaisen isännöitsijän motto tuolla firmassa. Onneksi isännöitsijän voi vaihtaa 👌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569