Miksi Haminassa

hai_sullekkin

Tuetaan yrityksiä veronmaksajien rahoilla? Miksi minä joudun maksamaan Sahamiesten takaukset ja velat?

Miksi Haminassa kustannetaan mustalaisten sikailu? Miksi Mirandan kippari-rahti-hame on minun maksettava? En itse varasta enkä käytä sosiaalitoimistoa, miksi täytyy tukea varastamista?

Miksi Haminassa on liikaa eläkeläisiä jotka ajavat jokapaikassa alinopeutta?
Miksi heillä on fredricson-hattu päässä kesät talvet? Miksi minun pitää ajaa matelemalla jos Nissan-kuski etenee kuin kilpikonna? (kuten aina)

Miksi minun Pitää sietää valkoisen roskaväen hölmöilyä poitsilassa ja hevoshaassa?

Ja tärkein: Miksi minun pitää maksaa edellä mainittujen tulonsiirto-pummien elämä?

7

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurulumpsis

      Kaikkeen yksinkertainen vastaus,siksi kun olet typerys jonka ainoa elämäntehtävä on narista täällä ja saada onanoida pöksyt märäksi kun on jälleen säälittävä luuseri saanut hetken huomiota.

      • Terv.ulkomailta

        Kaikki vähänkin fiksummat ovat lopettaneet veronmaksun suomeen. Ei ole mitään järkeä rahoittaa tällaista demaripummiyhteiskuntaa. Mitä nopeammin Suomi kaatuu, sitä nopeammin pääsemme rakentamaan toimivampaa yhteiskuntaa.


    • avustuksetpois

      En minäkään hyväksy sitä, että minulta pidätetään osa veroista vain sen takia, että elätetään sosiaalipummit, suorastaan vituttaa katsella kun kaiken maailman työtävieroksuvat äidit ja isät kittaa kaljaa lähikapakassa ja narisevat . Joko kaupungin heille ilmaiseksi tarjoamassa asunnossa on jotain vikaa tai kaikkia neljää kakaraa ei saatukkaan samaan päivähoitopaikkaan tai alkukuusta saadut avustukset on jo juotu ja joku taho perii nyt yllätys yllätys saataviaan jne jne.... Kellään heistä ei ole minkäänläista halua ottaa vastuuta omasta elämästään. Ymmärrän jos ei ole töitä ja eletään työttömyyskorvauksilla, mutta silloin pitäisi elää varojensa mukaan.
      Yritysten tukemisessa on hyvä pointti se, että sillä ainakin yritään saada työpaikkoja kaupunkiin, heille jotka omaavat terveen itsekunnioituksen ja haluavat tehdä töitä elättääkseen itsensä ja perheen.

    • isaskar

      Siis kaikenlainen vastikkeeton tulo, työttömyysturva, peruspäivärähat, ansiosidonnaiset, toimeentulotuki jne jne ovat PASSIVOINEET tämän kansan ihan totaalisesti ja sitä tulee jatkumaan.
      Ja kuka ne kaikki maksaa - se työtätekevä kansanosa tietenkin, siis nimenomaan TUOTTAVAA TYÖTÄ tekevät, eivät hallintokoneiston tyhjäpäät virkamiehet ja viranomaiset joista suurin osa on sitä JULKISTA SEKTORIA joka myös on työtätekevien elätettäviä. Se tuottamaton ja kallis osa julkista sektoria pitäisi kiireesti leikata pois ja kaikki ylimääräinen hallinnosta. Siellä on jos jonkinlaista viskaalia heilumassa turhantärkeänä ja sinunkin kukkarollasi elantoa kärkkymässä.

    • lamaannus-ko

      Siinä käy vielä pian niin, että tämä maa voidaan lopettaa kokonaan, tai tulee sota ja yksinkertaisesti vie sen tarpeettomana pois kuljeksimasta.
      Tämä "lintukoto" on liian hyväksi tehty ulkopuolisten katsella - kun ei tiedä, että sisus on rappiolla. Ja sen on aiheuttanut tämä sosiaalidemokraattinen pummiyhteiskunta, perusturva ja kaikki vastikkeettomat tukiaiset työikäisille ja työkykyisille. Ennen ei ollut noita tukiaisia tyhjästä niin oli kekseliäisyyttä ja innovaatioita kansassa, nyt on tapettu se luovuus. Katsokaa mallia niistä maista joissa tuollaista passivoivaa tukea ei ole. Siellä riittää edelleen keksintöjä. On pakko tehdä jotain ja se synnyttää uutta.

    • Eimaksumies

      Tyhmä on aina se joka joutuu maksumieheksi..

      • avustuksetpois

        Viisaat lähtee vaikka mieluimmin veropakolaiseksi kuin elättää loislaumaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe