Ihminen kauppaa varten
Vuolijoen sale
1
145
Vastaukset
Joosps vuolijoella s-marketista leivottiin sale joka on rinnastettavissa kilpailevan ketjun siwaan. hinnat ovat kutakuinkin samaa tasoa,tosin otanmäen siwassa palvelu on huomattavasti parempaa.Vuolijoella tämä ns.kauppa postin palveluineen näyttää maakunnallekin olevan vain välttämätön paha jossa paivästä riippuen hymy tai tervehdyskin voi irrotta.Tosin valikoiman suhteen kannataa mennä kauppaan katsomaan mita milloinkin sattuu olemaan saatavilla että voi sitten suunnitella päivän menyyn,etukäteis fantasioita on turha visioida koska yleisimmin suunniteltuja materiaaleja ei löydy tai ne ovat nyt sitten loppu.Tässä nähdään maakunnan kujan juoksua täydessä vauhdissa jota se asiakas omistajien rahoilla harjoittaa,mm Terra
kaikkine rakennus ym.töineen ei ikimaailmassa maksa näillä leveys asteilla itseään takaisin,vaan maksajina olemme me asiakkaat ns.bonus tileinemme jotka ovatkin täyttä fuulaa.Rahat äkkiä s-tileiltä talteen,tässä käy just kun 90 luvun e-säästökassan asiakkaille,mitään ei saada ikinä,vaan ikuinen vitutus jää tästä.seuraavana kajaanista s-markettien karsinta ja sale myymälöiksi muutos et saadaan hinnat kohdalleen,tässä todellakin on fiiliksenä se että me asiaakaat olemme täällä syrjemmässä kauppaa varten,eikä kauppa meitä varten. T:Mika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482752Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3622005- 401727
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351638Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782