Kyselin sitä aamulla oppaaltani. Ei se tietänyt tai sitten ei älynnyt koko kysymystä. Vaatimaton on tämän opasharjoittelijan kielito. Minulta sitä sen sijaan vaatii, korvista kiinni pitää eikä irti päästä ennenkuin on tullut ymmärretyksi.
Että raskasta ovat aamuhetket ja leuat oikeinkin väsyvät mokomasta kielivoimistelusta. Antaa sitten kuiteskin panna ilman eri vinkumista. Lopputilin kuitenkin annan heti aamulla, toi on ollut jo ainakin 2 päivää.
Joku poika kirjoitteli että rantakatu olisi tyhjänä vapaista ammatinharjoittajista. Roskaa. Tänään kävelin puoliväliin ja takaisin. En nyt likkoja/ akkoja laskenut mutta kyllä valinnanvaraa on yllin kyllin. Höpöttelin muutaman kanssa ja hinnat olivat 500 patia pikaiset ja tonnin päivä muuten vain. Oppaani aina koetti minua vetää käsipuolesta kesken keskustelun mutta en siitä nyt niin välittänyt koska en ole rakastunut ollenkaan.
Matkakassani ei ole vajuuntunut paljon mitään koska olen viettänyt hyvinkin säällistä elämää ja olenkin sitä ajatellut korjata hieman vauhdikkaammaksi.
Niin ja se viikonpäiväkin selkisi näytöltä. Ihan sama mikä se on?
Mikäs viikonpäivä nyt on?
8
110
Vastaukset
- OnceUponaTime-
Parasta Pattayalla onkin se että kellonajalla ja päivällä ei ole mitään merkitystä. Kerran satuin vaalipäivänä Pattayan yöhön ja baareista ei myyty kuin limpparia ja ne olivat täysin autioita... Seiska-elevenikään ei myynyt viinaa. Voi surkeus. 15 sekuntia olin täysin murheen murtama mutta sitten ajelin mopolla jompparilta hakemassa viinaa kaupasta joka myy aina. Palattuani koukkasin rantakadulta kyytiläisen mopooni koska mopo oli todella etupainoinen. Murheet olivat väistyneet.
- sellasiimiehiä
Lidari mopn päälle. Joopajoo.
- keskiviikkokin
Pattiksella joka päivä on seksiviikko
- väärä_kyssäri
No mutta kysyppä mitä maksaa bati kultaa tänään, niin tarkka vastaus tulee sekunnissa . Sen tietää jokainen thaikku, vaikka muusta ei tietäsi hevonpaskaa.
- BatiKultaa
Ohoh... Vai että "bati kultaa"??? Mikä hemmetin "bati kultaa"? SInun tietotaitosi tuntuvat myös päätä huimaavilta. "Bati kultaa" lol... Paljonkos maksaa euro maitoa sitten?
- kultapoju
Nimimerkki BatiKultaa tietotaidot eivät myöskään päätä huimaa. Thaimaassa kullan paino todellakin ilmoitetaan bateina. Yksikköä verrattuna grammoihin en nyt muista mutta se selviää varmaankin googlettamalla.
- BAtBAt
Eikös se 1bati ollu 15g ? hinta tänä päivänä noin 18500 Thb. " BatiKultaa" on niitä rikkaita poikamiehiä jotka tuntevat Thai kulttuurin ja kansan tavat??
- ekiv
BatiKultaa kirjoitti:
Ohoh... Vai että "bati kultaa"??? Mikä hemmetin "bati kultaa"? SInun tietotaitosi tuntuvat myös päätä huimaavilta. "Bati kultaa" lol... Paljonkos maksaa euro maitoa sitten?
Älä heti länkytä vastaan josset asiasta mitään tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213413- 1143101
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552114- 381923
- 1081892