hotelli malmikumpu ja kuilu

kuilukummallinen

kumma paikka olen yrittänyt mennä tänne ja aina on porttikielto se on kumma minun kimppuun tullaa selän takaa ni ei pokea näy mutta jos puolustaudun niin silloin tulee taitaa naamasta olla kiinni kuka pääsee no elisa saa odottaa yhteydenottoa ylemmiltä pomoilta jotka hekin sanoi ettei voi porttikielto olla koko ajan ja kun välillä vahingossa sisää päästi ja vieraat tappelee niin minulle porttikielto

54

1448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiraukkaa

On se kumma, että jotkut joutuu ihan syyttään kapakktappeluihin ja noin julmasti rangaistaan.
      Kertakaikkiaan väärin.

• kielto

Hölmöläiset jää ulos!

• huhhhuu

sinäkö se tiedät kuka on hölmöläinen

• Näin_näkisin

Sanoisin, että tarina sopii mihin kaupunkiin tahansa, missä päin Suomea tahansa!

• tyuokiopillu

N e nuo koulukiusoojat on tuon kullikummallisen kinpussa. Saisivat hävetä.

• kurjatkuppilat

se on niin ylpee eukko...sietäsivät hävetä moista käytöstä....mut kauppaa saa perällä tehä (miettikööt mitä kauppaa) ja poket ei ota kantaa...sit tulee pikku käsi rysy niin jo poket kantaa pihalle asti rappuset ylös...viskoo naisia niin et hampaat lohkee.niin ystävällistä asiakas palveluu siinä pytingissä on :D no olkoot moinen paska paikka...eipä siel oo kyl ees asiakaita enää....kaikki menee parempiin paareihin :D menin tätä kuppilaa hesasta tulleelle serkulleni näyttämään.ei päästy sisälle koska minusta oli ollut harmia niin paljon edellis viikon loppuna....täh...en ollu käyny moneen kuukauteen siellä.otin pokeen yhteyttä ja kerroin tekeväni valituksen niin jo oltiin taas niin tervetullu.mut enpä oo ovia sen koomin avannukkaan :D

• jvp

Portsarit ostopalveluna eli kannattas tänne valittamisen sijaan tehdä jotain muuta,Itse otin kännykällä kuvaa kun yhes kapakas henkilökunta harrasti jotain muuta kun työtään.Ei omistajat tai tiskin takana olevat kaikkee kiireessä näe.

• 321654987

Ehäpä sinä muistutat jotakuta toista henkilöä?

• walker8

vaikka kuinka muistuttas muuta henkilöä niin se ei oikeuta ulosheittoon.Vanhat kaunatkaan ei oikeuta vihanpitoon järkkäreiden puolelta.Alkuperänen alottaja asiaa puhui,mutta tämä väärä tapa ja kanava.Ikävä kyllä okun pokejen pitäs katsoa peiliin.Te olette eka käyntikortti ravintolaan,harmittaa omistajien puolesta minkä kuvan annatte kapakoista eli teidän työnantajista.

• ihmisiä

juu aivan ajattelin kirjoittaa tänne ja tosiaan poket riepottaa naisiakin. enojärvet on kovia pokeja ja tää antti ei uskalla mitään tehä jos ei jompikumpi näistä enojärvistä oo paikalla kaikkia hulluja päästetää mut ei ihmisiä jotka haluaa istuu kavereiden kaa ja sit ruetaa nistiks haukkuu kuulopuheiden takia ja kommentoin takasin lähen kävelee riidast pois takaapäi akka heittää lattiiaan nousen poket ei nää mitään mut kun puolustan itseäni niin ovat kimpussa ja myös serkkuni naispiolinen laitetaan rautoihin sen hoiti enojärvet mutta kun poliisi oli paikalla niin niin polleena pietarisen antti ottaa ja kuljettaa koppiautoon ku ois suurimman rikollisen ottanu kiinni. juu kyllä olen minäkin nähny et kama ja raha vaihtaa omistajaa sillon poket ei kuule ei näe. minun päälle tuli nainen poken aikaan ja minä jouduin ulos kumma juttu.. mutta as ajaja saaa mainion jutun tästä kun olen kuvannut sattuneen ja se on myös as ajajan puhelimessa joka esitetään poliisille . ja entäs ahonen viimeksi näin istui pöydässä rauhassa hänelle sattui sama juttu kimppuun hyökättiin varoittamatta ja puolsi itseään ja sen sain nauhalle hänkin nainen niin eei pokeilla ole oikeus heittää häntä lattiaan ja muijan tulla vielä repimään hiuksista kun on raudoissa ehotin jutun tekoa ja viime yrityksen jälkeen on mukana jutussa kun testasimme ja kuvasimme pääseekö ssään meitä ei kiinnosta jos joku kuilun vakiasiakas täällä vittuilee voi olla et kohta on tarkastajat paikalla t et mikä hemetin kuppila tää on. jo 40 nimeä paperissa jotka pyytää kuiluun tarkastusta ja sitä kerätään lisää kuppilat kuntoon jakso malmikummusta hyi saatana jos yläkerran puoli on kunnossa alakerran yökerhokin pitäisi olla elisa ois sitä kusta laskee päästä ja aivoilla miettii

• katjavillujari

minä yhdyn tähän en ole saanut porttikieltoa mutta olen nähnyt miten joitakin asiakkaita kohdellaan lopetimme kuilussa käynnin mieheni kanssa :( suosittelen joensuuta

• viunuri
        katjavillujari kirjoitti:

minä yhdyn tähän en ole saanut porttikieltoa mutta olen nähnyt miten joitakin asiakkaita kohdellaan lopetimme kuilussa käynnin mieheni kanssa :( suosittelen joensuuta

Tervetuloa Joensuuhun, valinnanvaraa riittää menopaikoissa eikä ulos heitellä turhasta. Matkaa on Okusta noin 45 km mutta kimppakyydillä / taksilla ei tule kalliiksi poiketa illanviettoon.

• 1415

Juuri näiden portsarien takia Kuilu on kokonaan poislaskettu, Malmikumpu korkeintaan satunaisena ruokapaikkana. Viedään eurot yrittäjille, joilla on palkkalistoillaan asiallisen poket.

• Siiderihai

Kohta lie poketkin työttömänä saati sitten yrittäjä vararikossa, eihän ole asiakkaita tarpeeksikaan. Kävin taannoin Okussa erään seurueen mukana ja Malmikummussa ottamassa yhden oluen, meitä oli kaiken kaikkiaan me neljä asiakasta sillä hetkellä, perjantai-iltana noin kymmenen aikoihin.

Yökerhosta en tiedä onko sielläkään juuri ketään jos onkin niin yli innokkaat poket saavat heidätkin katoamaan liikenteen kohinaan naapurikuntien kapakoihin asiakkaaksi.

Kuihtunut on elo niin Malmikummussa kuin kilpailijallakin, oliko se Metsähovi. 1980 luvulla oli menoa ja meininkiä eri tavalla, jonottamaan joutui monesti Malmikumpuunkin, mesta oli viihtyisä ja yleensä aina täysi. Ajat on muuttuneet paljon, ryypätään kotona, ravintolaikäinen väestö on vähentynyt, ajanvietteitä riittää joka lähtöön.

En pitäisi yhtään ihmeenä jos Okustakin kuolee joku juottola, Malmikummun etu lie ruokatarjoilu ja sen tuoma rahavirta paikan kannattavuuden ylläpitämiseksi.

• wiskisieppo

Paljon on meno ja elo muuttunut noin 30 vuoteen, Malmikummussa oli asiakkaita ja siellä viihtyi, oli punaovi joka oli huippupaikka kaikin puolin, kuilu jossa oli menoa ja meininkiä. Nykyään taitaa olla tosi hiljaista, yliaktiiviset poket paikalla jotka pitävät huolen ettei maksavat asiakkaat tule paikalle vaan menevät naapurikunnan juottoloihin.

Joensuu ei ole kaukana ja sieltä löytyy jokaiselle jotakin, viihtyisiä pikku paikkoja ja suurempia menomestoja joissa viihtyy ja poket ei turhia intoile.

• jojensuuhu

juu ennen joensuusta kävin moikkaa kaverii sillon tällöin kuilussa kaverini ei tehnyt mitään hänestä oli käyty valittamassa joku vihamies no poket saattoi kaverini ulos sen jälkeen kaverini on käynyt joensuussa luonani ja nauttinut että poket ovat olleet kohteliaita paska mikä paska

• kailiianrumakuiluun

kävinpä katsomassa paikan ja kyllä olisi pitänyt uskoa ketjua aivan kamalaa miten portsarit käyttäytyy aion valittaa tästä eteenpäin että menisi tarkastajat sinne joskus katsomaan näitä portsareita naamasta kiinni taitaa olla mitä kauniimpi nainen niin sisään vaan jos rumempi niin se on olevinaan riidan aloittaja huhhuijjaa no kirjoitinpa nyt tännekkin kommenttini.. toiset tykkää toiset ei kyllä jo näkee keiden kanssa poket ovat ystäviä he saavat nukkua ja tehä mitä vaan eikä haluta puuttua muut kyllä lähtee ulos. olen kuullut monesti että on naispuolisiakin kovin ottein riepoteltu seuraavan kerran kameralla kuvaa ja oikeuteen tämä pulju..

• Nimim.erkki

Eipä ole ollut hinkua kuiluun, en ole vielä niin pohjalla.

• Selvinpäin_paree

Kuilu on Outokummun paras yökerho ja siellä kohtelu erittäin asianmukaista. Valittajat ovat olleet vain aineissa ja eivät muista mitään sen takia!

• kissa.mikko
        Selvinpäin_paree kirjoitti:

Kuilu on Outokummun paras yökerho ja siellä kohtelu erittäin asianmukaista. Valittajat ovat olleet vain aineissa ja eivät muista mitään sen takia!

Kuilun ovet olisivat nopeasti kiinni jos kaikki olisivat selvin päin.
        Viinan myynnillä se pärjää, juoda pitää mutta ei saa humaltua. Möisivätkö vettä kalliiseen hintaa, kukaan ei humaltuisi.
        Se surkea valta mikä ovimikolla on, pitäähän se näyttää kun on tilaisuus.

• jossu301

järkyttävä eipä ollut ystävä väärässä poket hirveitä ja palvelu niin peestä ihan oikeesti saako nää rahaa enemmän ku heittelee jopa naisia pitkin poikin :o what

• jossu3000

vai aineet ottamatta hmm en ole 40v aikana tarvinnut aineita

• tyytyväinen6744

Höpö höpö juttuja. Noin kymmenisen kertaa olen käynyt Kuilussa ja portsareista ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Se on aina peiliin katsomisen paikka jos portsareiden kanssa on ongelmia...

• toiv.kohti.parempaa

En mene Kuiluun enkä Malmikumpuun, kokemukset ovat huonoja. En kerro enempää, vaikka tilapäinen ruuan epäonnistuminen koskee vain muutamaan henkilöä, nämä muistavat asian ja kiertävät kaukaa. Myös palvelu oli aika välinpitämätöntä, paikka oli lähes tyhjä, silti on varaa diivailla. Kukaan seurueestamme ei ollut humalassa, olimme täällä vieraana kuten nytkin. Sattuiko vain huono päivä, ruoka oli asiakkaan aliarvioimista.

• Upmuk

Kumpaankaan ei kaivata asiakkaita häiritsemään henkilökuntaa, siinä perimmäinen syy poken käytökseen.

• jörös

samat poket kun polvijärvellä on niin sama homma.Poket ylimielisiä ja myö asiakkaat kai heille traumoja aiheutetaan kun töitäkin joutuvat tekee.Muuten istutan perse penkissä ja kännykän kans leikitään.Pikkasen toivoisin työintoa

• Hävetkää

Hävetkää. Kirjoitatte puuta heinää. Hävetkää

• mimmimammi

Kenen pitää hävetä? Peiliin katsomisen paikka voisi olla puolin ja toisin.

• peter1133

HELPOLLA PÄÄSET. MUISTELEN ETTÄ MEIKELLÄ ON MALMIKUMPUUN IKUINEN PORTTIKIELTO. ENTÄS HELMI-PUB JOKU KERTOI ETTÄ ASIAKKAISTA ON 80% ON HOMOJA VOISIT YRITTÄÄ SITTEN SINNE. MIEKIN EHKÄ TULEN SINNE VOIDAAN EHKÄ HOOOOOO. MOILLA.

• ViErAiLiJA84

Miksi ette anna palautetta paikan pitäjälle? Ite en ole ainakaan sitä nähnyt kun yhden kerran tämän vuoden puoella Kuilussa ja silloin kyllä poket olivat ihan asiallisia.

• kuopijontyttö33

joo tämä taitaa pitää paikkansa kaksi siideriä juoneena ulkopaikkakuntalaisena menin joku tumma nainen repi hiuksista miksi kukaan ei puuttunut minä puolustin itseäni tönäisin naista niin tuli portsari olisiko ollut portsarin ihastus tai muu tämä nainen pitääkö paikkansa että poket antaa tiettyjen ihmisten rahalla tehdä mitä vaan eikä joudu ulos jos käyn outokummussa kyllä metsähovi ja helmi on listalla siellä ystävällinen henkilökunta. kuilun pomon kanssa saatan käydä ystävällisesti juttelemassa ja sanoa että käy yhden illan seuraamassa pokejen ja tarjoilijan miespuolisen toimintaa jos kuulen että edistystä on tapahtunut saatan poiketa.. mutta pilalle meni kaksi viikk sitten iltani onneksi on metsähovi jossa juhlatunnelman sai seuraavana päivänä :)

• Pörrö100

Hyvä kuilu ja kuilun poket pilaa kaiken... Muutenki koko touhu kaukana kaikesta kunnon yökerhomaailmasta... Yks hyvä tarjoilija poika siellä ,muut ei osaa palvella.... Outoo touhua.... Keäsisin käyn ja vuos vuodelta homma huononee... Missähän lie vika????

• onkosisäsiittoisuuttakin

Olisikohan pienen paikkakunnan sisäänlämpiävyyttä. Vieraalta näyttävät ovat automaattisesti epäilyttäviä. Jos vielä antaa kunnon juomarahat se auttaa huonoon käytökseen, katsotaan läpi sormien.

• hullutpoket

Viimeisen kerran kävin Kuilussa Kummussa poiketessani olisko ollu vuonna 2009(?).. taitaa siis edelleen olla sama meno? Tuon reissun jälkeen en ole viitsinyt vaivautua paikalle. Joku (nykyään) paikkakuntalainen kävi mieheni kimppuun aivan syyttä ja kas - me lennettiin ulos. Minä jopa niin että mut kannettiin rintakehästä ylärappusille saakka ja siinä tohinassa meni joku lihas kai jumiin tai jotain kun hengittäminen sattui seuraavat kaksi viikkoa! Tuon retuuttamisen olisin ymmärtänyt jos olisin laittanut hanttiin mutta ihan olimme vapaaehtoisesti ulos lähdössä :-D Sairasta touhua!

Olen itse entinen paikkauntalainen mutta roposiani en ole Kummun baareihin tuon reissun jälkeen kantanut. Riittää janojuomat rantasaunalla omalla porukalla :-)

• Pakkanen1

Ravintolan naispuoleinen päällikkö on täysin epäammattimainen, sillä antaessani palautetta malmikummun omien sivujen kautta anonyymina ja sitten paljastuessani sain sellaisen halveksunnan että ei olisi voinut odottaa.. Toisia asiakkaita suositaan kovasti, tosia kohdellaan kuin roskaa. Yökerhon puolella huumausaineiden viihdekäyttöä ei valvota ja portsarit ovat myös erittäin puolueellisia. Vaikka joku löisi toista asiakasta, tätä ei heitetä pellolle. Mutta jos asiakas omaa tietyn nimen, pihalleheitto on taattu. Ja haukkumiset akaksi ja ämmäksi ei ole epätavallista. Harmi kun tämä on ainoa kummun yökerho. Ainoniin, henkilökuntahan tunnistaa minut tästä ja minulle nauretaan ja mietitään miten pitkään en pääse yökerhon puolelle. Koska hienosti sanottuna heidän mukaan porttikieltoja ei ole olemassa enää vaan ravintola voi valita asiakkaansa. Eli olen pohjasakkaa heille. Minun päälleni käytiin yökerjon puolella ja puolustin itseäni ja päälleni kävi kasa ihmisiä, tosin ensin yksi ihminen. Tämän seurauksena menin tajuttomaksi ja sain aivotärähdyksen. Päällikön kommentti oli tyyliin "voi, voi. Mitäs läksit." Että semmosta. Toivoisin että koko paikka joutusi laajempaan syyniin ja outokumpu saisi asiakkaita arvostavan yökerhon. Ravintola Wild, Metsähovi ja Helmi ovat hienoja paikkoja asiakkaiden kannalta.

• 204000

Tarkastajat kehiin ilman ennakkovaroituksia jos aiheellista ja huumeet ja epäasiallinen käytös portsareilta niin paikka kiinni kokonaan.

Mitä päällikköön tulee ja jos on äitinsä tyttö niin se selittää kaiken, epäammattilaisia molemmat. Äiti vaan taitaa enimmäkseen olla Polvijärvellä päällispäsmärinä ja tytär Okusssa. Sukulan käynti auttoi hetkellisesti Malmikumpua eteenpäin mutta vain hetkellisesti

Malmikumpu menestyäkseen kaipaa rautaisen ammattilaisen johtoonsa, ammattilaiset vaan tahtoo olla varattuja sekä suurempien paikkakuntien kuppiloiden vetäjinä.

• mielummin-hojo-wild

Konkurssiinhan se on menossa, kurja kuppila.
        Ei sinne asiakkaita tarvita enää.
        Olen kuullut myös että eivät enää saa luotolle ostettua mitään ja siviilissä samanlaisia k.-. päitä .
        En ole käynyt enää vuosiin, enkä mene.

• Punaoven-kasvatti
        mielummin-hojo-wild kirjoitti:

Konkurssiinhan se on menossa, kurja kuppila.
        Ei sinne asiakkaita tarvita enää.
        Olen kuullut myös että eivät enää saa luotolle ostettua mitään ja siviilissä samanlaisia k.-. päitä .
        En ole käynyt enää vuosiin, enkä mene.

Kuollut paikka ollut pitkään, ei Vartiaiset saakaan kannattavaa mestaa tehdyksi niillä eväillä mitä heillä on.

Pöntysten aikaan pyöri porukkaa kuin pipoa ja homma toimi, yläkerta oli viihtyisä ja täysi, punaovi legenda jo olemassa ollessaan... Väki on vähentynyt paikkakunnalta eikä Malmikummusta ole kuin muisto vain jäljellä..

Tunnen nykyiset yrittäjät ja ihmettelisin jos homma toimisi kannattavasti, ihmeen kauan rimpuilevat löysässä hirressä.. Asiakkaat äänestää jaloillaan, syöjiä ehkä kourallinen käy mutta se ei pidä pelkästään firmaa pystyssä..

• saxon1

Tuskin nykyisten yrittäjien vika että koko Oku kuolee,asiakkaat vähentyneet kaikilla.Eikä ainakaan tuolla touhulla mitä te vieläkin Okussa harrastatte eli paskan puhumista selän takana ja mustamaalaamista.Kissa tappelun osapuolet nyt taitavat purkaa pahaa oloaa ja ehkä joku ns.uusi yrittäjäksi aikova.Katsokaa peiliin ja miettikää omaa käytöstänne.Luojan kiitos en pari vuotta sitten tuonut yritystäni okuun.Kokeilkaa ees tietyt uudet yrittäjät yhtä asiaa.Laskut kannattaa maksaa sovitusti,olipa vaikka yhdistys takana.Mieluummin sijotan rahani suoraan soiton harrastajille kuin teille välikäsille

• Pakkanen2

Ehkäpä tässä syy siihenkin miksi pitää tiettyihin asiakkaihinkin purkaa paha olonsa. Vaikka kuinka yrittäisi sanoa että se toinen teki kaikkensa että sai tappelun aikaan, niin silti sinua syytetään. "Voi kuule, valvontanauhat näyttää ihan muuta ja tässä on henkilökunta vastaan sinä!" Tuntuu jo siltä, että valvontanauhoja räpelletään näyttämään siltä miltä heidän mielestään pitäisi. Kauheaa keksimistä asiakkaista, ja ylimielisyyttä. E voi muuta sanoa.

• eivät_osaa

Yhdyn tuohon. Mutta Antti taitaa olla ainoa joka ylipäätään edes saa palkkaa siitä firmasta. Että ihan niin hyvin menee .
        Ei ole vielä niin kova nälkä että sen talon ovi tarvitsee avata, Viivin ja Jamin aikana oli kaikki ihan toisin. Meininki hyvä ja porukkaa riitti, eihän siellä nyt ole ketään, jos on ees auki.

• vvv9

miten helvetissä valvontakameroiden kuvia voi räpeltää.Sama kuva se on poliiseille että muillekkin nähtävissä:Kohtahan osa tänne kirjoittajista syyllistyy kunnian loukkaukseen

• Pakkanen3

Kuuleppa kun kunnianloukkaus ei päde tämmöseen julkisen sektorin hommaan. Arvostella saa. Ilmeisesti olit kommentoimassa noita typyt tappeli kuilussa-yms. juttuja. Siinähän kommentoitiin ihmisten yksityiselämää törkeästi ja valheellisesti. Kuulemani mukaan päälliköltä kaaduin ja kaikki oli yhtä sumua?! Mitä sumua! Joskus aikoinaan valvontanauhat olivat kuulemma hävinneet kokonaan.

• Hehhehee

lapiikki on taas vauhdissa

• Pakkanen4

Ja sinä taas kyttäämispuuhissa. Jatka vaan :)

• eikkinen

No jaa tiiätköhän ees. Et varmasti

• 4vuotta-sitten-käynyt

Palaute on ollut niin huonoa henkilökunnan osalta. Miksi lähteä " viihteelle" paikkaan jossa saa pelätä lentääkö pihalle vai mitä.
        Omistaja on väittänyt että ei käytä itse alkoholia eikä sitä salli-mutta miksi ihmeessä sitten hoitaa paikkaa ossa sitä myydään bisneksenä.
        Ravintolassa pitää olla rento meiniki ja viihtyisä tunnelma, tee baarin voisivat laitta kun tätä eivät osaa
        Jotain järkeä. Asiakkaat häviää ja loput heitetään ulos lapsellista toimintaa yrittäjältä
        Äitnsä on kuulema kontrolleista pahin. Säätää sekä molemmat lapset, firmat, naapurit ja raha talous päin .sitä.

• Pari-vuotta-sittenkäynyt
        4vuotta-sitten-käynyt kirjoitti:

Palaute on ollut niin huonoa henkilökunnan osalta. Miksi lähteä " viihteelle" paikkaan jossa saa pelätä lentääkö pihalle vai mitä.
        Omistaja on väittänyt että ei käytä itse alkoholia eikä sitä salli-mutta miksi ihmeessä sitten hoitaa paikkaa ossa sitä myydään bisneksenä.
        Ravintolassa pitää olla rento meiniki ja viihtyisä tunnelma, tee baarin voisivat laitta kun tätä eivät osaa
        Jotain järkeä. Asiakkaat häviää ja loput heitetään ulos lapsellista toimintaa yrittäjältä
        Äitnsä on kuulema kontrolleista pahin. Säätää sekä molemmat lapset, firmat, naapurit ja raha talous päin .sitä.

Oikeassa olet, niin varsinkin äidin kuin joskus tyttären vuoksi minkin lentänyt paikasta pihalle aivan syyttä.

Kerran muutama vuosi sitten olin kuskina Huvilouhoksessa ja otin yhden kokiksen niin äitiyrittäjä vinkkasi portsarille että mut pistää pihalle. Pyysin saada puhaltaa portsarilta todisteeksi hänelle ja ravintoloitsijalle selvyyteni kun kuulemma olin humalassa. Portsari kehotteli kävelemään muutaman korttelivälin et sitten sisälle uudelleen.
        Puhalluspyytöön ei vastattu ennen kuin sanoin soittavani poliisit puhalluttamaan minua ja sen jälkeen tulen todistettavasti selvänä ravintolaan. Nolot tuli portsarille kuin ravintoloitsijallekin sen jälkeen kun nollat puhalsin.

Pääsin sisään ja karaoke ilta oli ja kerroin mikrofoniin tämän episodin jonka jälkeen tarjoilua olisi ollut, talo olisi tarjonnut ilomielin mutta jätin väliin. Sen illan jälkeen olen päättänyt etten tarvitse kyseisten ravintoloitsijoiden palveluja, kehotan muittenkin miettimään minne rahansa vie.

Outokummussa on metsähovi sekä wildi hyviä paikkoja, rauhallisena kansalaisena ei tarvitse pelätä ulosheittoa. Joensuussa löytyy miljoona hyvää mestaa joissa palvellaan karvoihin katsomatta. Malmikumpu ja Huvilouhos pieniä mitättömyyksiä joilla ei tulevaisuutta ellei tahti muutu...

• mänköön-nurin-psk

Eikös ravintolan tarkoitus ole olla viihyisä paikka rentoutua, kuten Viivin ja Jamin aikana. Hyö osasi yrittäjyyden. Nyt jos siellä pitää tukka jäykkänä pelätä lentääkö ulos vai ei nii hommat ei ole todellakaan kohdillaan.
        Blondit ei näemmä osaa bisnestä ollenkaan.

• tirripupi

Kyllä minullakin oli samanlainen viime reissu käydessäni kapakissa Outokummussa tästä on jo aikkaa kauan. Olen entinen Kumpulainen ja tunnen paljon ihmisiä sieltä. Tuttu nainen hakkas päätä tiiliseinään. Ilman mitään syytä. Minut olisi heitetty ulos mutta tapauksella oli monta silminnäkijää ja he kertoivat että en tehnyt mitään. Istuin vaan kun tämä hullu alkoi hakata päätäni seinään. Tiedän että tämä kyseinen henkilö kyllä tiedetään kummussa. Kummasti portsari ei häntä löytänyt. Käski varmaan lähteä karkuun. Pipipää mikä pipipää. Eipä portsarin käytöstä tällöinkään ymmärtänyt. Nainen oli sata varmasti hänen kaverinsa.

• Konkurssi-ovella

Paras kun kiltisti pysyy poissa malmarista niin kauan kunnes ravintoloitsijat vaihtuu, se voi olla aikas lähellä mikäli tulkitsen merkit oikein.. Blondit lähtee ja uudet yrittäjät ketä liekin tarttuu puikkoihin ja lyövät paikan uuteen nousuun...

• wild_house

No sinnehhän nyt ei kukaan hullu menekkään , vaan ne jotka käy jollain ruokalipulla syömässä päivälllä ja nekin taitaa jo mennä Reppiin. Mitä seielä enää on ei mitään.
        Ei taia enää olla auki kun päivällä muutaman tunnin.

• Mennään-Metsähoviin

Malmarissa ei ole ollut miesmuistiin minkäänlaista esiintyjää tai ohjelmaa toisin kuin tien toisella puolella tulevanakin viikonloppuna.

METSÄHOVISSA LIVEMUSIIKKI VIIKONLOPPU !
      PERJANTAINA ROKATAAN JA LAUANTAINA VEDETÄÄN ISKELMÄÄ JA TANSSIMUSIIKKIA !
      Perjantaina covereita Haloo Helsingistä CCR:ään tarjoilee Eastwood Duo !
      Lauantaina tanssittaa Pogostan Priha !
      https://www.youtube.com/watch?v=8K33HHnGGs4
      Tervetuloa !

Ei ketään kiinnosta istua hiljaisuudessa tai levymusiikkia kuunnellen.
      Blondeilla on hyvät tilat ja eivät tuota juuri mitään..

• koukou

Kuinkas Kuilun käy kun yrittäjä vaihtuu?

jokohan henkilökunta silläkin puolella vaihtuisi miellyttävämmäksi ja dj ammattitaitoiseksi? Nykyinen tarjonnan taso on surkuhupaisa, poloinen djksi pestattu opiskelijapoika pyörittää huonoa musiikkia ja ysärihittiä toisensa perään ilman minkäänlaista pelisilmää.. Järkkäreistä en edes aloita puhumaan..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3436
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3206
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3034
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      79
      3001
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2901
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2678
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2490
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2351
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2225
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2002
    Aihe