Aikuisten uimakoulu tai tekniikkakurssi

Harrastuksenvaihtoko

Järjestetäänkö uimahallilla? Kova halu olisi harrastaa mut rintauinti ei ota sujuakseen kovan niskakivun ja jännityspäänsäryn vuoksi. Jos joku viitsisi vastata asiallisesti.

85

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tein_kuten_sä_käskit

asiallisesti

• Kapteeni_käskee

Mitä minä käskin?

• Rullallaa_turpa_rullalla

Mitä mitä minä käskin?

• 1000kertaaYÖK

Voin kertoa mistä sun ongelma johtuu. Olet yksi niitä VesiVeijarin kenokaulauimareita ja sun pää pysyy rintauinnissa koko ajan vedenpinnan yläpuolella. Nyt olet alkanut harrastaa uintia enemmän ja niskasi ei sitä enää kestä. Arvasinko oikein? Sun uintityyli on siis luultavasti luonnoton. Pään kuuluu olla vartalon jatkeena. Uloshengitä liukuvaiheen aikana veteen, niin niskasi pääsee rentoutumaan. Yksinkertaista ja helppoa.

• Sammakkomies

Taidat olla itse Ari-Pekka Liukkonen neuvoinesi?

• Onko_mitään_saumaa

Ootko vapaa neito 1000kertaaYÖK? Oon uimavalmennuksen tarpeessa myös (:

• menkäähoitoon

mikä saatana teitä vaivaa? eikö teillä oo muuta hommaa ku pilata ketju toisensa jälkeen? asiallinen avaus ja 1 asiallinen vastaus. 3 puhdasta törppöjen punnertamaa paskaa.

• menkäähoitoon kirjoitti:

mikä saatana teitä vaivaa? eikö teillä oo muuta hommaa ku pilata ketju toisensa jälkeen? asiallinen avaus ja 1 asiallinen vastaus. 3 puhdasta törppöjen punnertamaa paskaa.

Niinpä.. On niin helppoa provoilla nimimerkin takan.. : /

• menkäähoitoon

joo. turhauttaa ku itteäki kiinnostais avauksen aihe... :(

• mene_ite_liukkonen
        menkäähoitoon kirjoitti:

Kuvitteletko että tuo toisten kenokaulaksi haukkuminen ja uimaopetuksilla rehvastelu oli asiallinen vastaus? Jos niin siinä tapauksessa mene hoidattamaan pääsi narsisti!

• Harrastuksenvaihtoko

Aika rumasti sanottu mut totta. Pää sojottaa pinnalla kuin sukellusveneen periskooppi. Tiedän sen kyllä. Mut siinä vaiheessa kun pitäisi puhaltaa veden alle hengitys salpaantuu ja tulee tikahtumisen tunne kun vettä on yhtä-äkkiä joka paikassa.

• Harrastuksenvaihtoko

Kaikella hyvällä mut voisitko häipyä ketjusta kommenttiesi kanssa? Nm. 1000kertaaYÖK. Laitatko kommenttia. En ole vähästä suuttuvaa tyyppiä.

• uintiongelma

ite en kehtaa minnekään uimakouluihin enään lähes kolmikymppisenä lähtee. ittensä siellä vaan nolais. mikä hiton juju on siinä ku jalat uidessa uppoaa ja homma tyssää. mummotki painelee lujaa ohitteni. onko syynä pituus vai mikä hemmetti on vikana? vastaus kelpaa ja saa sanoo rumastikki.

• PisinTikkuUkkoko
        uintiongelma kirjoitti:

ite en kehtaa minnekään uimakouluihin enään lähes kolmikymppisenä lähtee. ittensä siellä vaan nolais. mikä hiton juju on siinä ku jalat uidessa uppoaa ja homma tyssää. mummotki painelee lujaa ohitteni. onko syynä pituus vai mikä hemmetti on vikana? vastaus kelpaa ja saa sanoo rumastikki.

Pitkät pärjää koripallossa ja pituus hypyssä ei sillä uinti nopeuteen ole vaikutusta.

• Kiitos_siitä_sinulle
        Harrastuksenvaihtoko kirjoitti:

Kaikella hyvällä mut voisitko häipyä ketjusta kommenttiesi kanssa? Nm. 1000kertaaYÖK. Laitatko kommenttia. En ole vähästä suuttuvaa tyyppiä.

Homoseksuaalit ovat monesti hyvin pitkä jänteisiä ja ystävällisiä

• laitoksiintakas
        menkäähoitoon kirjoitti:

Tätä se on kun laitoshoito on vaihtunut avohoitoon

• Ei_haukku_haavaa_tee
        laitoksiintakas kirjoitti:

Tätä se on kun laitoshoito on vaihtunut avohoitoon

Kyllä melkoinen diktaattori olet jos pilkkaajat kuuluisivat mielestäsi laitos hoitoon?

• Käy Kokkolan kaupungin sivuilla,niin sieltä löydät oikeaa tietoa.

• voiminkäteit

hah hah hah haha hullu liukkos faanaatikko homo säikäytti kauniin afroditen ja uinti neuvot jäi tytöltä saamatta. vituttaako äijät. surku teitä ja täydet pojot hullulle. kympin suoritus.

• Älyhoi_älykääpiö
        voiminkäteit kirjoitti:

hah hah hah haha hullu liukkos faanaatikko homo säikäytti kauniin afroditen ja uinti neuvot jäi tytöltä saamatta. vituttaako äijät. surku teitä ja täydet pojot hullulle. kympin suoritus.

katsoppa suomi24 treffit sivultaminkä näköistä täältä keskimäärin seuraa hakee niin romuttuu tuo sun mielikuvas jostain hekumallisita kaunottarista? Jos joku hemaiseva nainen kirjoittelis niin ei se täältä seuraa hakis!

Ihan vinkkinä sulle kaunottaret eivät ole epätoivoisia seuran hakijoita eivätkä yleensäkään löydy edes tasokkaimmilta senssi palstoilta!

Kuvitteletko vajakki että oikeasti teet vaikutuksen jollain uinti neuvoilla johonkin naikkoseen ehei kuule pitää olla massii ja ulkonäköö edes viehättävä seurallisuus ei riitä sillä naiset hakee niistä vain juttu kaveria!

• Onko_mitään_saumaa

Ootko vapaa nainen 1000kertaaYÖK? Onko mitään mahdollisuuksia?

• Nuuuuhhh

Ahhh wow....tiedätkö mihin aikaan vois reiskaa vaivihkaa tuoksutella?

• Hyvä_toivonen
        Nuuuuhhh kirjoitti:

Ahhh wow....tiedätkö mihin aikaan vois reiskaa vaivihkaa tuoksutella?

Eikö hakuammuntasi uimahallilla ole tuottanut tulosta? Voi voi ahkeraan kun käyt siellä norkoilemassa niin vielä onnistut toivottavasti.

• 1000kertaaYÖK

Harrastuksenvaihtoko: Et taida käyttää uimalaseja? Hanki ne ensimmäiseksi ja yritä tekniikan kanssa uudelleen. Sisäänhengityksessä kannattaa muuten käyttää hyväksi aallonpohjaa, niin säästät siinäkin sun niskaa.
      uintiongelma: Luultavasti katsot uidessasi suoraan eteen, minkä vuoksi sun alavartalo vääntyy alaspäin ja jalat kohti pohjaa. Jos lisäksi pidättelet sun hengitystä, ylävartalon kelluvuus kasvaa ja painopiste siirtyy jalkoihin.
      Onko_mitään_saumaa: Mulla on tosi ihana ja komea mies, jota rakastan, eivätkä muut miehet kiinnosta.
      Kertokaa te kaksi ensimmäistä joskus, että oliko mun neuvoista mitään apua :)

• uintiongelma

kiitti neuvoista ja et jaksoit vastata tänne paskan sekaan. no tommonenhan mä oon. tunnistin itteni täysin tosta mitä sä sanoit. kerron sit et loppuko uppaminen ku oon käynny uimassa ja testannu ohjeita. on mielenkiintoista kokeilla!

• Perämies_Mr_potkuri

No mitäs liukkos fanit? Onko ollut liukasta uimahallilla? Käykö vaatekaapissa kolina?

• Harrastuksenvaihtoko

Miten kummassa tiesit että lasit puuttuu nm. 1000kertaaYÖK? Joka tapauksessa ne on nyt hankittu. Seuraavaksi kokeillaan, että toimiiko neuvot tyhmän päässä. Kiitos ja palataan asiaan:)

• Ennustaja_eukko

Ensi viikolla pojat kärttää kuorossa yökkikseltä henkilökohtaista opetusta. Saattepa nähdä...

• koivu63
      • Perämies_Mr_potkuri

Sielläkö on liukkosen fani klubi?

• Minkälaiset_uimalasit

kannattaa hankkia ja paljonko laatulasit olisi hinnaltaan? Itsellä on jotkut surkeat paskat. Toinen puoli pitää melko hyvin, mutta toisesta falskaa vettä jatkuvasti. Säätö pelkästään pahensi asiaa.

• 1000kertaaYÖK

Mulla on käytössä Speedo Speedsocketin competition -uimalasit ja mun mielestä ne ovat aivan parhaat. Eivät vuoda ja ovat mukavat ja helpot käyttää. Hinta oli muistaakseni 30 euron kieppeillä.

• Minkälaiset_uimalasit

Niitäpä sitten hankkimaan. Kiitti vinkistä (o:

• Lasit_huurussa

Miten hoitelette huurtumisen eston? Meikäläisellä se on ainainen ongelma.

• Uimavalvojasi
        Lasit_huurussa kirjoitti:

Juomalasit sulla kännikalalla on huurteisesta huurteessa!

• Ällöä
        Lasit_huurussa kirjoitti:

Oon nähny joidenkin vain sylkäisevän niihin.

• Triathlonnnisti
        Minkälaiset_uimalasit kirjoitti:

Niitäpä sitten hankkimaan. Kiitti vinkistä (o:

Ittelle sopii Speedo Pacific stormit. Pitää ja marketista noin 15e.

• Turbo_boosti
        Triathlonnnisti kirjoitti:

Ittelle sopii Speedo Pacific stormit. Pitää ja marketista noin 15e.

taidat olla itse speedo gonzales ja pasific stormit sulla on pakaroittes välissä tulee nimittäin semmoinen myrskyn jylinä sieltä kun anaali perä prutkus lähtee käyntiin!

• osataantietää2

Olisiko ollut helpompi kysyä suoraan uimahallilta eikä täältä, kuten näkyy tarina menee heti vikaraiteille

• Harrastuksenvaihtoko

Ihan oikeassa olet. Mut taka-ajatuksena oli saada aiheesta keskustelua enemmänkin. Avaus ehkä ei ollut paras mahdollinen. Jonkun sekopään tykittämä soopa tuli vähän puun takaa. Kiitos 1000kertaaYÖK vielä kerran vinkeistä. Ne uimalasit oli SE juttu :)

• Sarkastisesti
        Harrastuksenvaihtoko kirjoitti:

Ihan oikeassa olet. Mut taka-ajatuksena oli saada aiheesta keskustelua enemmänkin. Avaus ehkä ei ollut paras mahdollinen. Jonkun sekopään tykittämä soopa tuli vähän puun takaa. Kiitos 1000kertaaYÖK vielä kerran vinkeistä. Ne uimalasit oli SE juttu :)

Taidokas pilkka ei vaadi sekavaa päätä vain älyllistä lahjakkuutta

• Vapaauintitekniikka

Tahtoisin oppia vapaauintitekniikkaa ja pahiten vaikeuksia tuottaa tavalliset peruspotkut. Sama miten potkin menemään ei jäbä liiku minnekään. Selällään potkiminen vie paremmin eteenpäin mutta kun koitan samaa toisinpäin, eteneminen hyytyy. Samaa kenelläkään muulla?

• 1000kertaaYÖK

Sulla on luultavasti se tekniikkavirhe, että liike potkuun lähtee polvista, jolloin potku lamaannuttaa liikkeen. Yritä saada potkun liike lähtemään lantiosta ja pidä jalat tosi rentoina.

• Juopon_vinkit
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

Sulla on luultavasti se tekniikkavirhe, että liike potkuun lähtee polvista, jolloin potku lamaannuttaa liikkeen. Yritä saada potkun liike lähtemään lantiosta ja pidä jalat tosi rentoina.

Nimimerkistä päätellen sinulla on ilmeisesti useastikkin "oksennustauti"? Lienet melko krapulainen juoppo. :-P

• Juopon_vinkit
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

jaslat pysyy tosi rentona kun on tarpeeksi humalassa. :-P

• Vapaauintitekniikka
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

Hyvä pointti ja varmasti totta. Tunnen itekkin miten jalat jarruttaa menoa vaikka yritys on päinvastainen. Jäbä potkii kuin pikkulapset: roiske on kova, mutta muuta ei tapahdu :)

• Ei_mikään_delfiini

Minulla on justiinsa sama vaiva. Potku lähtee koko ajan väärästä kohtaa...

• 1000kertaaYÖK

Huomatkaa potkiessanne sellainen seikka, että vapaauinnissa jalkojen roolina on pikemminkin kelluttaa kuin viedä liikettä eteenpäin. Kannattaa muuten käyttää apuna uimalautaa, kun harjoittelette potkuja. Silloin ei tarvitse kiinnittää huomiota käsiin. Ja nm. Vapaauintitekniikka: se on juuri se koukistuva polvi, joka luo vedenvastustusta ja pysähdyttää liikkeen.

• Vapaauintitekniikka

Jonkimmoinen luontainen refleksi ihmisellä kai, että potki että pääset eteenpäin :) Mutta joo, otan neuvoista vaarin, että saisi takapään jarrun laukeamaan :)

• Mummolumessa
        Vapaauintitekniikka kirjoitti:

Jonkimmoinen luontainen refleksi ihmisellä kai, että potki että pääset eteenpäin :) Mutta joo, otan neuvoista vaarin, että saisi takapään jarrun laukeamaan :)

porskutatko eteen päin kuin hukkuva sika vesi laarissa? näin se homma etenee!

• Onko_räpylöistä_apua

Räpylät? Jos potkuja harjoittelisi räpyläin kanssa... Auttaisiko vai olisiko se vihon viimeinen temppu tekniikan kannalta?

• porskuttava_sika
        Onko_räpylöistä_apua kirjoitti:

Räpylät? Jos potkuja harjoittelisi räpyläin kanssa... Auttaisiko vai olisiko se vihon viimeinen temppu tekniikan kannalta?

Tarpeeksi pitkän snorkkelin kun laittaa niin ei tarvi uida ollenkaan vaan pääsee ihan pohjia pitkin eteen päin kuin kännikala konsanaan

• Vapaauintitekniikka
        Onko_räpylöistä_apua kirjoitti:

Syntyisi ainakin mahtava loiske :)

• Vesiveijari_kokkola
        Vapaauintitekniikka kirjoitti:

Syntyisi ainakin mahtava loiske :)

Mikä se oli semmoinen jolla oli räpylät, isopallomaha ja räpyttelee käsiä vedessä loiskuttaen? :-D

• Yksityistä_uimaopetusta
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

Huomatkaa potkiessanne sellainen seikka, että vapaauinnissa jalkojen roolina on pikemminkin kelluttaa kuin viedä liikettä eteenpäin. Kannattaa muuten käyttää apuna uimalautaa, kun harjoittelette potkuja. Silloin ei tarvitse kiinnittää huomiota käsiin. Ja nm. Vapaauintitekniikka: se on juuri se koukistuva polvi, joka luo vedenvastustusta ja pysähdyttää liikkeen.

Kehtaisko kysyy et annatko sä 1000kertaaYÖK uintiopetusta yksityisesti. Meinaan et olisi tarvetta ja maksaisin kyllä vaivannäöstä et miten olisi? Oon ihan asiallinen jätkä.

• Jossain_luki_niin

Onko tämä uimarityttö sama, joka seurustelee toljanterin kanssa?

• Kännikalat_kuntoon
        Yksityistä_uimaopetusta kirjoitti:

Kehtaisko kysyy et annatko sä 1000kertaaYÖK uintiopetusta yksityisesti. Meinaan et olisi tarvetta ja maksaisin kyllä vaivannäöstä et miten olisi? Oon ihan asiallinen jätkä.

Miks haluat joltain oksennus yököttelevältä 1000x kännikalalta uinti opetusta? Yhtä hyvin voisit hankkia pitkän snorkkelin ja uida käsipohjaa syväänpäähän!

Kasvata samanlainen pallomaha kuin reijolla niin voit kellutella pallomahan varassa ja kädentapaisilla räpytellä vettä loiskien selälläsi oluttölkki mahanpäällä!

• OlenMyösKiinnostunut

Ilmoittaudun mukaan, jos hän vain suostuu...

• Yrjö_oksettaja
        OlenMyösKiinnostunut kirjoitti:

Ilmoittaudun mukaan, jos hän vain suostuu...

kannattaako sinne yrjön sekaan mennä pulikoimaan jos tuollainen anorektikko on opettajana että 1000 kertaa pitää yökätä?

• tuunmukaanmyös

voihan hemmetti et joku sai viimeinki kerättyä niin paljo rohkeutta et kysy. ette hemmetissä pidä mua pois sieltä kirveelläkään. et mukana ollaan yökin yksityisillä uimatunneilla.

• Älä_ole_tossukka
        tuunmukaanmyös kirjoitti:

voihan hemmetti et joku sai viimeinki kerättyä niin paljo rohkeutta et kysy. ette hemmetissä pidä mua pois sieltä kirveelläkään. et mukana ollaan yökin yksityisillä uimatunneilla.

Ajattele jos pääsisit harjoittelemaan suusta suuhun elvytystä kanssasi niin se sitten YÖKkäisi 1000 kertaa suuhusi bulimiaburgerit ja krapulakossut

• 1000kertaaYÖK

What??? Näenkö oikein? Kukaan nainen ei ole niin elämäänsä kyllästynyt, että alkaisi pitää uimakoulua Kokkola-palstan sekopäille. Ennemmin saatte mun puolesta vaikka upota.

• Nokkavat_pintaliitäjät
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

What??? Näenkö oikein? Kukaan nainen ei ole niin elämäänsä kyllästynyt, että alkaisi pitää uimakoulua Kokkola-palstan sekopäille. Ennemmin saatte mun puolesta vaikka upota.

Tollaset puupääthän nyt pysyy pinnalla aina, mitäs nyt vähän siinä porskuttavat räpiköiden samalla!

• Kolisiko_pää_tyhjää

Kiitos sinulle kuolaleuka, että menit ryssimään homman 'innokkuudellasi' viimeisen päälle hyvin.

• Nokkavat_pintaliitäjät
        Kolisiko_pää_tyhjää kirjoitti:

Kiitos sinulle kuolaleuka, että menit ryssimään homman 'innokkuudellasi' viimeisen päälle hyvin.

Eikös se niin mene että tyhjättynnyrit kolisee eniten ja tyhjäpäät kelluu parhaiten pinnalla?

• haukuavohoitopotilasta
        Kolisiko_pää_tyhjää kirjoitti:

miten hemmetissä mä muka oon syyllinen? eikös se oo tuo hemmetin moottoriturpa avohoitopotilas joka tärveli jutun? tekisi mieli vetää päin pläsiä.

• 1000kertaaYÖK kirjoitti:

Tr:ä vissiin pitää uimakoulua? :) Ja saanko kysyä yökkis, miksi aina vastaat niin napakasti jopa ilkeästi kommentteihin??

• tuhmakelpaismulle_nam
        kittie2 kirjoitti:

Tr:ä vissiin pitää uimakoulua? :) Ja saanko kysyä yökkis, miksi aina vastaat niin napakasti jopa ilkeästi kommentteihin??

älä tivaa joutavia kittie. hemmetin haluttava tollanen nainen on joka näyttää välillä kyntensä ja on paha.

• Vapaauintitekniikka
        kittie2 kirjoitti:

Omasta mielestäni sain häneltä ihan asiallisia vastauksia.

• Harrastuksenvaihtoko

No enpä valittaisi minäkään. Mukavalta vaikuttava henkilö ja hyvä neuvomaan.

• uintiongelma

näinkö kävi et tyttö haukuttiin matkoihinsa? on meitä miehiäki moneen junaan sanon vaan... mut yökille tiedoksi jos tään näät et ku äijän pää suoristu niin vauhtiki tuplaantu ja loppu uppotukkina olo. ei mummot painele ohitte. ku sut bongaan kysyn vielä paria asiaa lisää!

• urvelot
        haukuavohoitopotilasta kirjoitti:

miten hemmetissä mä muka oon syyllinen? eikös se oo tuo hemmetin moottoriturpa avohoitopotilas joka tärveli jutun? tekisi mieli vetää päin pläsiä.

Tais pitää teitä muuteni urpoina.

• Joku_syrjäytynyt_nuori
        uintiongelma kirjoitti:

näinkö kävi et tyttö haukuttiin matkoihinsa? on meitä miehiäki moneen junaan sanon vaan... mut yökille tiedoksi jos tään näät et ku äijän pää suoristu niin vauhtiki tuplaantu ja loppu uppotukkina olo. ei mummot painele ohitte. ku sut bongaan kysyn vielä paria asiaa lisää!

Joku yksinäinen reppana poloinen huuteli rumia. Ei kait sellasesta kukaan suutu. Säälii korkeintaan.

• Mietiskelin_että

Miten moni palstalta oikeesti osallistuu Tosirealistin uintiopetukseen? Maineen ja meriittien perusteella kiertäisin hänet kaukaa.

• Vapaamuurariuintia
        Mietiskelin_että kirjoitti:

Miten moni palstalta oikeesti osallistuu Tosirealistin uintiopetukseen? Maineen ja meriittien perusteella kiertäisin hänet kaukaa.

Olisko ne nuo herrakerholaiset josta oli ottanut kp-kuvaaja olav slotte kuvia kp-toimitusjohtaja antti porkon käskystä?

• uintiongelma
        Mietiskelin_että kirjoitti:

paskalla tsäkällä tommosesta äijästä vois saada ittelleen melko riesan. mut siten kai yökki ajatteli ku pakit anto hepuille et nuori nainen voi huonolla tuurilla saada palstan jätkistä ikuisen riesan.

• hpkh

Tiistaina 10.3. klo 6.30-7.30 saa aamu-uinnissa tekniikkaopetusta rintauinnissa. Tule mukaan, jos pääset.

• määttälä_

Saako myös nainnissa?

• Enpä_usko

mut ketjun kommenttien perusteella tarvetta olisi.

• Uimataidotonna

Voisko TOSIrealisti Kokkola auttaa valmentamaan uimistani? Hänellä luulis olevan asiantuntemusta asiasta.

• Anonyymi

Eikös sillä oo porttikielto hahaha hahahaha

• Etsintääpä

Käykö siel hyvännäkösii naisii?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7044
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3384
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe