Hei, olen 17 vuotias nuori nainen ja minua on alkanut huolettaa oikeassa rinnassani oleva pigmentti muutos. Se on vähän alle tennispallon kokoinen hieman ihoa tummempi läiskä. Aluksi ajattelin ettei se ole mitään, mutta nyt huolestuttaa kun se on jo useamman viikon ollut siinä, ehkä 4-5 viikkoa.
Mitään oireita ei ole ollut eikä rinta arasta. Olen tunnustellut, mutta en havainnut mitään epätavallisia kyhmyjä omasta mielestäni. Aikaisemmin myös saman rinnan yläpuolella oli hieman pienempi samanlainen tummentuma, mutta sitä ei onneksi enää näy niin voimakkaasti. Tämä isompi on rinnan oikealla sivulla ja ulottuu nännipihaan.
On ollut aikeena mennä käymään terkkarilla mutta ajattelin jo etukäteen kysyä täältä mielipiteitä, sillä sinne meno on melko iso kynnys itselleni.
Tummentuma rinnassa
Huolestunutt
0
468
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot933743Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe443081- 792987
- 192755
- 282714
- 522412
- 192147
- 592034
- 581876
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121818