Voisitko vähän valottaa mua missä sitä oikein mennään.Sulla taitaa olla tunteita mua kohtaan?niinkuin mullakin on! vai?
Vastaukset 29
- olenJ
Kiinnostat seksuaalisesti mutta tunteeni kohdistuvat siihen toiseen naiseen.
- Siijuu
Eikös halu ole tunne? Mä ainakin tunnen halua suhun... Voidaanko tavata?
- NäinköhänOn
Ihan kuin minä olisin esittänyt tuon aloituksen kysysmyksen ja sinä J siihen vastannut.
Mutta kun se en ollut minä kuitenkaan...olisin voinut olla.
Ja ihan kuin sinä siihen olisit vastannut...ehkä vastasitkin.
- juujuujuu_
Tykkään taskuraketeista
- Anonyymi00029
Haha!
- nimimerkkijoo
Minnepäin suomea menee?
- Jii2222
Missä mennään? Jos olet oikea ihminen niin tämän pitäisi jotenkin kuulostaa tutulta, jos et niin pyydän anteeksi, että lainaan ketjuasi. Tunteista en voi sanoa tarkkaan, mutta haluaisin tutustua suhun. Kai se kertoo ihastumisesta. Pitkään ollut myös tunne, jos ei muuta niin pitää pyytää anteeksi tekemisiäni tai tekemättä jättämisiäni, välttelyä ja kylmää olemustani. Siitä on jo kuitenkin tovi aikaa, kun tämä tilanne alkoi. Joten mitä jos tutustuttaisiin ja katsottaisiin mihin homma menee? Voin vaikka aluksi tarjota ne kahvit, jota silloin aikanaan ehdotit.
- Ole-rauhassa-nähdään
Selvä laita kahvit. Nähdään 26.2.2015 klo 10.00 . Laita vahvistusviesti puhelimeeni.
Sinä tiedät että minä todella välitän ja Rakastan sinua sydämestäni, joten asia on minun puoleltani selvä. - kaveriR
Jannen kimpussa kaikki vaikka on varattu
- Tornipöllö
En ole aloittaja, mutta tosiaan vaikuttaa tutulta...vaikka en varmaan ole ainoa, jolle tuntuu tutulta tuo kylmä olemus ja välttely. Ota yhteys (häneen), sillä se on sinun hommasi, jos kerran olet itse ollut kylmä häntä kohtaan. Olen kokenut samaa, joten tätä en toivoisi kenellekään toiselle. Halusin tutustua, olla läheinen, mutta vastapuoli tuntui olevan toista mieltä, vaikka luulin hänen pitävän minusta edes vähän.
- Jii2222
Halua on ottaa häneen yhteys, mutta tuntuu ajan ja käytökseni myötä menneen mahdollisuudet ja "oikeus" ottaa itse yhteyttä. Se teenkö tämän hänen takiaan eli haluan tutustua paremmin, vai sen takia että itse tunnen häpeää käytöksestäni ja halua pyytää anteeksi. Jälkimäinen tuntuu kyllä itsekin tekosyyltä ja itsensä suojelulta. Häpeä käytöksestäni on tosi, mutta sillä yritän peittää muut asiat. Pitäisi vaan tunnustaa, että kyllä minä haluan tutustua sinuun ja katsoa mihin mennään. Lopettaa turhat seliteltyt asiasta ja ottaa härkää sarvista ja kysyä suoraan mitä mieltä hän on. Eikä aina vain odottaa, että hän ratkaisee asian minun puolestani. Mutta mielessä on kuitenkin ajatus siitä, jos hän ei haluakkaan enään olla tekemisissä, tai hänen elämäntilanteensa on muuttunut täysin ja nyt menen häiritsemään hänen elämäänsä suurine luuloineni. Eli haluan itse ratkaista tilanteen, mutta odotan kuitenkin hänen ratkaisevan sen ja pelkään kuinka se ratkeaa. Kyllä ihmisen mieli on sitten jännä.
- Tornipöllö
Pistä viestiä ja kysy mitä kuuluu? Jos saat vastauksen, niin sitten hän luultavasti haluaa olla tekemisissä. Yritän tässä nyt sinua tsempata, että edes joku pääsisi näiltä palstoilta pois. :)
- Jii2222
KIITOS! Osa syy täällä purkautumiselle on, että joku sanoisi ja rohkaisisi jotenkin. Pienistäkin sanoista ja kanssa käymisestä voi joskus saada tarpeeksi voimaa ja rohkeutta tehdä muutoksia elämäänsä. Itsekin kun näitä kirjoittaa ja lukee jonkun muun kommentteja ja ihmisten tilanteita, niin miettii asioita läpi ja voi todeta kuinka pöljä sitä oikeasti on. Jotenkin konkreettisempaa miettiä näitä tällä tavalla, kuin vaan omassa päässä haaveilla mitä voisi tapahtua. Vihdoin alan tajuamaan, että minun tehtäväni on ottaa yhteyttä. Hänhän se on yrittänyt jo muutamaan otteeseen ja minä olen ollut idiootti! Jos hän on mielestäni sen arvoinen, niin miksen voisi tehdä sitä? Ei ehkä tänään, ei ehkä huomenna, mutta päivä lähenee, kun olen vielä kerran idiootti ja kiusaan sinua minun olemuksellani nainen. Älä suutu jos kysäsen kahville, pliis!
- Tornipöllö
"Hänhän se on yrittänyt jo muutamaan otteeseen..." - Niin tuttua, itse olen juuri tuota tehnyt. "Kiusaa" ihmeessä häntä vielä. Tsemppiä vaan ja tee se pian, niin asiat välillänne selkiytyvät :) Minä jään lueskelemaan palstoja, ehkä en itse koskaan saa kahvikutsua, mutta eiköhän tämä tästä...
- KerroMiksi00
Vastaava tilanne. Miksi te miehet käyttäydytte tuolla tavoin?
- jii2222
KerroMiksi00 kirjoitti:
Vastaava tilanne. Miksi te miehet käyttäydytte tuolla tavoin?
Pelko, epävarmuus, huono itsetunto. Itsestäni sanottava, vaikka ikä on jo 30 hujakoilla, ei ole kauheasti kokemusta näistä tilanteista. Olen alitajuntaisesti, joskus myös tietoisesti vältellyt näitä tilanteita. Se että pystyisi luottamaan toiseen ihmiseen, joka hyväksyy sut sellaisenaan, on itselleni paha paikka. Koska en ole itsekkään hyväksynyt itseäni. Joten on tuntunut, että helpompi olla sinkkuna. Mutta nyt kun alkaa olemaan sinut itsensä kanssa, niin alkaa miettimään maailmaa oman napansa ulkopuolellakin. Jopa sillä tavalla, että mitä mulla on annettavaa, ei pelkästään mitä mä siitä saan. Joten ei ne syyt ole aina, että ei oltaisi naisesta kiinnostuneita tai ei olisi halua. Välillä tulee vaan painettua paniikki nappulaa ja tehtyä tyhmiä päätöksiä.
- jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjuj
kaveriR kirjoitti:
Jannen kimpussa kaikki vaikka on varattu
Sitä mäkin ihmettelen!
- J1234
Jos menis itään, niin voisin sanoa että osu ja uppos.
Syyt joiden takia en ole voinut läherstyä, ymmärtää vain henkilö jota kaipaan.- Mistäidästä
Enonkoski
Heinävesi
Hirvensalmi
Iisalmi
Ilomantsi
Joensuu
Joroinen
Juankoski
Juuka
Juva
Kaavi
Kangasniemi
Karttula
Keitele
Kerimäki
Kesälahti
Kitee
Kiuruvesi
Kontiolahti
Kuopio
Lapinlahti
Leppävirta
Lieksa
Liperi
Maaninka
Mikkeli
Mäntyharju
Nilsiä
Nurmes
Outokumpu
Pertunmaa
Pieksämäki
Pielavesi
Polvijärvi
Punkaharju
Puumala
Rantasalmi
Rautalampi
Rautavaara
Ristiina
Rääkkylä
Savonlinna
Siilinjärvi
Sonkajärvi
Sulkava
Suonenjoki
Tervo
Tohmajärvi
Tuusniemi
Valtimo
Varkaus
Varpaisjärvi
Vesanto
Vieremä - J1234
Mistäidästä kirjoitti:
Enonkoski
Heinävesi
Hirvensalmi
Iisalmi
Ilomantsi
Joensuu
Joroinen
Juankoski
Juuka
Juva
Kaavi
Kangasniemi
Karttula
Keitele
Kerimäki
Kesälahti
Kitee
Kiuruvesi
Kontiolahti
Kuopio
Lapinlahti
Leppävirta
Lieksa
Liperi
Maaninka
Mikkeli
Mäntyharju
Nilsiä
Nurmes
Outokumpu
Pertunmaa
Pieksämäki
Pielavesi
Polvijärvi
Punkaharju
Puumala
Rantasalmi
Rautalampi
Rautavaara
Ristiina
Rääkkylä
Savonlinna
Siilinjärvi
Sonkajärvi
Sulkava
Suonenjoki
Tervo
Tohmajärvi
Tuusniemi
Valtimo
Varkaus
Varpaisjärvi
Vesanto
VieremäJospa tehdään niin että, huomenna kysyn asianosaiselta itseltään.
- 158cm
J1234 kirjoitti:
Jospa tehdään niin että, huomenna kysyn asianosaiselta itseltään.
kyllä itään tämä menee
- YksJii
Tuu nyt iltateelle..
- Ootliianpitkä
Onks toi 158cm sun pituus? Et oo alle?
- J1234
Ja sitten vielä musiikkia. Hyvää yötä.
https://www.youtube.com/watch?v=JzuqSZxyjt0 - 175cm
Vakavaa taitaa olla kun oot kokoajan mielessä.
- idioottipölli
Pölkkypää
- akkatäältäjostainkaukaa
J on varattu. Pidä näppis erossa!
- tuskan_tunteet
Yhteydenotto voisi aina selvittää asioita. Itse en kyllä vapaanakaan yhteyttä hevin ottaisi, jos minusta tuntuisi että asian eteen olen jotain tehnyt ja asiat tuntuisi yksipuolisilta. Niinhän se on, että oma mielikuvitus tekee helposti tepposensa. Sitä kuvittelee löytäneensä jotain suurempaakin, mutta toiselle kiinnostus ei ole sellainen. Monethan ovat vain kohteliaita. Satuttavaahan se on.
- tulevastaan
siitä on kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1552197MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1361245- 1421185
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j75993- 47991
- 60916
- 80751
- 38737
- 34707
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan246678