Malwarebytes Anti-Malware on hyvä mutta siinä ei ole "real-time" suojausta joten sen lisäksi on oltava toinen "aito" virustorjunta.
Mikä olisi sopiva kumppani Malwarebytes Anti-Malwarelle? Itse olen vähän miettinyt BitDefender Malwarebytes Anti-Malware yhdistelmää. Onko parempia ehdotuksia?
Paras ilmainen virustorjunta?
5
133
Vastaukset
- tommi_j
Tarkennetaan vähän, eli ilmaisessa Malwarebytes Anti-Malware versiossa ei ole "real-time" ominaisuutta. Maksullisessa versiossa taas on (Real-time active malware prevention engine blocks known threats). Ilmainen hyvä virustorjunta siis etsinnässä ilmaisen Malwarebytes Anti-Malwaren rinnalle.
- ProductoftheYear2014
http://chart.av-comparatives.org/awards.php?year=2014 mukaan Bitdefender on "Product of the Year 2014" joten ei kai se huono ole.
- Avasti
Avast, ilmaisista paras.
Panda Cloud free.
Perustelut
- Kevyt
- Ei sisällä turhia ominaisuuksia
- Ei rekisteröintipakkoa
- Suomenkielinen
- Helppokäyttöinen- PPAP2
jep, aikas ok ohjelma. käytän sitä ja olen tyytyväinen. käytän myös panda cloud cleaneria-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä207549Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.2751294- 51154
- 3191064
- 36928
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48908Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin22903- 52901
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo29897- 63802