Malwarebytes Anti-Malware on hyvä mutta siinä ei ole "real-time" suojausta joten sen lisäksi on oltava toinen "aito" virustorjunta.
Mikä olisi sopiva kumppani Malwarebytes Anti-Malwarelle? Itse olen vähän miettinyt BitDefender Malwarebytes Anti-Malware yhdistelmää. Onko parempia ehdotuksia?
Paras ilmainen virustorjunta?
5
156
Vastaukset
- tommi_j
Tarkennetaan vähän, eli ilmaisessa Malwarebytes Anti-Malware versiossa ei ole "real-time" ominaisuutta. Maksullisessa versiossa taas on (Real-time active malware prevention engine blocks known threats). Ilmainen hyvä virustorjunta siis etsinnässä ilmaisen Malwarebytes Anti-Malwaren rinnalle.
- ProductoftheYear2014
http://chart.av-comparatives.org/awards.php?year=2014 mukaan Bitdefender on "Product of the Year 2014" joten ei kai se huono ole.
- Avasti
Avast, ilmaisista paras.
Panda Cloud free.
Perustelut
- Kevyt
- Ei sisällä turhia ominaisuuksia
- Ei rekisteröintipakkoa
- Suomenkielinen
- Helppokäyttöinen- PPAP2
jep, aikas ok ohjelma. käytän sitä ja olen tyytyväinen. käytän myös panda cloud cleaneria-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727