Malwarebytes Anti-Malware on hyvä mutta siinä ei ole "real-time" suojausta joten sen lisäksi on oltava toinen "aito" virustorjunta.
Mikä olisi sopiva kumppani Malwarebytes Anti-Malwarelle? Itse olen vähän miettinyt BitDefender Malwarebytes Anti-Malware yhdistelmää. Onko parempia ehdotuksia?
Paras ilmainen virustorjunta?
5
163
Vastaukset
- tommi_j
Tarkennetaan vähän, eli ilmaisessa Malwarebytes Anti-Malware versiossa ei ole "real-time" ominaisuutta. Maksullisessa versiossa taas on (Real-time active malware prevention engine blocks known threats). Ilmainen hyvä virustorjunta siis etsinnässä ilmaisen Malwarebytes Anti-Malwaren rinnalle.
- ProductoftheYear2014
http://chart.av-comparatives.org/awards.php?year=2014 mukaan Bitdefender on "Product of the Year 2014" joten ei kai se huono ole.
- Avasti
Avast, ilmaisista paras.
Panda Cloud free.
Perustelut
- Kevyt
- Ei sisällä turhia ominaisuuksia
- Ei rekisteröintipakkoa
- Suomenkielinen
- Helppokäyttöinen- PPAP2
jep, aikas ok ohjelma. käytän sitä ja olen tyytyväinen. käytän myös panda cloud cleaneria-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458