Niin voitteko ehdottaa jotain hyviä osia millä sais 800-850 € budjetila kasaan? Minulla on jo käyttis. Tai jos löytyy valmiiksi koottuna niin semmonenkin käy.
Pelikone 800-850 €
8
205
Vastaukset
- tällainen---
Tämän parempaa ei 800:lla saa:
http://www.mikromarket.fi/fi/sniper-sarja/27525-sniper-battlefield.html
Näytönohjain tuossa ei ole supertehokas, mutta kyllä sillä uusimmatkin pelit pyörivät täysillä asetuksilla kunhan AA:n ottaa pois käytöstä. Ja sen voi aina päivittää high-end malliin vaikka vuoden-parin päästä.Jep mitäs mieltä olet Sniper Stalker joka löytyy samalta sivulta? Siinähän on tehokkaampi näyttis.
- ei_amd_prossua
Siinä on amd:n emo ja prossu joita ei kannata hankkia, vaikka ovatkin tosi halpoja. Amd:t eivät ole saavuttaneet vielä edes 2011 aikaisia intelin sandy bridgejä. Pahasti vanhentunut platformi.
- eikestäpäivänvaloa
"Virtalähde: 600W 80 (silent, modulaarinen)"
Erittäin suurella todennäköisyydellä tuon koneen poweri on kamalaa paskaa. - cx600
Siinä taitaa olla Corsair CX600, mikromarketin halvin modulaarinen poweri. On hyvä valinta budjettikoneeseen.
No voi hitsi... Pitkään olen harkinnut just sen ostamista. Ajattelin pelata sillä RPG pelejä kuten Skyrim Dark souls, Lord of the fallen ja Witcher sarjan pelejä, kai ne pyörii hyvin?
ei_amd_prossua kirjoitti:
Siinä on amd:n emo ja prossu joita ei kannata hankkia, vaikka ovatkin tosi halpoja. Amd:t eivät ole saavuttaneet vielä edes 2011 aikaisia intelin sandy bridgejä. Pahasti vanhentunut platformi.
Mitäs mieltä olet tosta Sniper Stalker koneesta, löytyy siis samalta sivulta siinä on Asuksen emo...
lolleri100 kirjoitti:
Mitäs mieltä olet tosta Sniper Stalker koneesta, löytyy siis samalta sivulta siinä on Asuksen emo...
Tarkoitan, että siinä on tehokkaampi Näyttis siis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 492136
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!8738Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 65690
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78487Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479