Niin voitteko ehdottaa jotain hyviä osia millä sais 800-850 € budjetila kasaan? Minulla on jo käyttis. Tai jos löytyy valmiiksi koottuna niin semmonenkin käy.
Pelikone 800-850 €
8
206
Vastaukset
- tällainen---
Tämän parempaa ei 800:lla saa:
http://www.mikromarket.fi/fi/sniper-sarja/27525-sniper-battlefield.html
Näytönohjain tuossa ei ole supertehokas, mutta kyllä sillä uusimmatkin pelit pyörivät täysillä asetuksilla kunhan AA:n ottaa pois käytöstä. Ja sen voi aina päivittää high-end malliin vaikka vuoden-parin päästä.Jep mitäs mieltä olet Sniper Stalker joka löytyy samalta sivulta? Siinähän on tehokkaampi näyttis.
- ei_amd_prossua
Siinä on amd:n emo ja prossu joita ei kannata hankkia, vaikka ovatkin tosi halpoja. Amd:t eivät ole saavuttaneet vielä edes 2011 aikaisia intelin sandy bridgejä. Pahasti vanhentunut platformi.
- eikestäpäivänvaloa
"Virtalähde: 600W 80 (silent, modulaarinen)"
Erittäin suurella todennäköisyydellä tuon koneen poweri on kamalaa paskaa. - cx600
Siinä taitaa olla Corsair CX600, mikromarketin halvin modulaarinen poweri. On hyvä valinta budjettikoneeseen.
No voi hitsi... Pitkään olen harkinnut just sen ostamista. Ajattelin pelata sillä RPG pelejä kuten Skyrim Dark souls, Lord of the fallen ja Witcher sarjan pelejä, kai ne pyörii hyvin?
ei_amd_prossua kirjoitti:
Siinä on amd:n emo ja prossu joita ei kannata hankkia, vaikka ovatkin tosi halpoja. Amd:t eivät ole saavuttaneet vielä edes 2011 aikaisia intelin sandy bridgejä. Pahasti vanhentunut platformi.
Mitäs mieltä olet tosta Sniper Stalker koneesta, löytyy siis samalta sivulta siinä on Asuksen emo...
lolleri100 kirjoitti:
Mitäs mieltä olet tosta Sniper Stalker koneesta, löytyy siis samalta sivulta siinä on Asuksen emo...
Tarkoitan, että siinä on tehokkaampi Näyttis siis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416