Skoda on hirveä halpaskeida!

vepsukkaine

Tuli juuri ajeltua 2012-mallin Octavialla, en kyllä ymmärrä mikä noissa viehättää. Jäätävä sisämelu nastarenkailla, sisusta kaikin puolin helvetin ruma, ratin äänenvoimakkuusrullaan osuu vahingossa kun kääntää rattia risteyksessä ja napit muutenkin hankalat sekä epäloogiset, eikä muutenkaan mikään erityisen vakaa tai hyvän tuntuinen ajettava..

kuin myös-11 Superbia ja tuli yllätyksenä kuinka huono tuo oli ajaa. Kori kallistelee paljon ja tuntuu kuin auto olisi pahvista tehty, ei mitään vääntöjäykkyyttä. Tuon luokan auto ja rengasmelu oli hirveä. Ohjaustuntuma puuttui kokonaan sähköisen tehostimen takia ja 140-heppainen TDi kone ei kyllä tehnyt tuosta mitenkään erityisen nopeaa... Ensimmäinen DSG auto jota ajoina ja minuun jätti kyllä pienoisen pettymyksen tuo vaihdelaatikko sen suhteen kuinka paljon tuotakin oli hypetetty. Sisusta oli melko muovinen mutta tilaa oli ihan hyvin. Itse pidin kyllä samanikäistä Passattia samalla koneella huomattavasti parempana autona ajaa.

suberb on yhtä äänekäs kuin octaviakin.

eipä noita kannata viroonkaan lähteä viemään äänieristykseen.helpompi ostaa oikea laadukas auto

13

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismia.kehiin

      No mitä voi odottaa "140-heppainen TDi kone" …. heppoja pitää olla > 200 niin tuon painoluokan auto alkaa jo kulkea.

    • Realismiakopperossa

      Siinä on nyt Skodaheeboille asiallinen aloitus oikeasta, koetusta pers`tuntumasta moiseen vehkeeseen. Silkkaa asiaa. Kerrotun tapaista mäkiautomeininkiäkö ihmiset oikeasti haluavat ja maksavat siitä vielä rahaa?

      • julli76

        Katsotaan ensi viikolla helmikuun myyntitilastot, niin nähdään mitä ihmiset oikeasti haluavat. Ei Skodaa ole pakko ostaa.


      • OstajatPäättävät

        Miksi tämä vepsukkainen aloittaa uuden ketjun? Tätä CopyPastea on käytetty jo. Ei pelkkä nosto riitä, kun luodaan suurta mielikuvaa "jatkuvista valituksista kaikkialta".


    • virhepaha

      joulukuu oli skeidan duppauksen aikaa,myyjät lupasivat skeidat rekisteriin vasta tammikuussa ja maksu myös.silti skeidaa ei myyty kuin 200kpl tammikuussa,loput halppisliisingillä,luulen että nyt helmikuussa pudotus on todella raju.

      • ArvauksiaPeliin

        Nyt ei leikitä jullinjuntin keksimillä trollikertoimilla korjatulla tilastolla. Montako Skodaa virallisten tilastojen mukaan rekisteröidään 02/2012?


    • tiikerintalja

      Eihän se paljon maksakkaan,niin eihän se kummonen voi ollakkaan.

      • parempi

        Hinta ja laatu kohtaavat sopivasti, ei kait noita myyntimääriä muuten voi selittää. Hyvä on hyvä, minkä sille voi.


    • aivo.ton

      Jos väität, että Octaviasta puuttuu ohjaustuntuma, sinulta puuttuu aivot..

      • grtytrghhgertyr

        No eihän se edes ole ajanut autoa, vaan veistelee noita kirjoituksiaan metsämökin peräkammarissa.


    • huono.hintalaatusuhde

      Kun edes oliskin "halpa" mutta kun ei ole! Sehän siinä juuri mättääkin, skodassa. Kallis halppis.

      • parempi

        No miten se nyt niin kallis halpis on, mulla ainakin on pelannut niin kuin on suunniteltu, eli ei valittamista. Sen mitä huoltanut osat edukkaita, niin mikä siinä sitten on vialla.


    • Oikea laadukas auto tarkoittaa varmaan Audia eikö eikö :D kekekekekekekeke

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe