Tuli juuri ajeltua 2012-mallin Octavialla, en kyllä ymmärrä mikä noissa viehättää. Jäätävä sisämelu nastarenkailla, sisusta kaikin puolin helvetin ruma, ratin äänenvoimakkuusrullaan osuu vahingossa kun kääntää rattia risteyksessä ja napit muutenkin hankalat sekä epäloogiset, eikä muutenkaan mikään erityisen vakaa tai hyvän tuntuinen ajettava..
kuin myös-11 Superbia ja tuli yllätyksenä kuinka huono tuo oli ajaa. Kori kallistelee paljon ja tuntuu kuin auto olisi pahvista tehty, ei mitään vääntöjäykkyyttä. Tuon luokan auto ja rengasmelu oli hirveä. Ohjaustuntuma puuttui kokonaan sähköisen tehostimen takia ja 140-heppainen TDi kone ei kyllä tehnyt tuosta mitenkään erityisen nopeaa... Ensimmäinen DSG auto jota ajoina ja minuun jätti kyllä pienoisen pettymyksen tuo vaihdelaatikko sen suhteen kuinka paljon tuotakin oli hypetetty. Sisusta oli melko muovinen mutta tilaa oli ihan hyvin. Itse pidin kyllä samanikäistä Passattia samalla koneella huomattavasti parempana autona ajaa.
suberb on yhtä äänekäs kuin octaviakin.
eipä noita kannata viroonkaan lähteä viemään äänieristykseen.helpompi ostaa oikea laadukas auto
Skoda on hirveä halpaskeida!
13
114
Vastaukset
- realismia.kehiin
No mitä voi odottaa "140-heppainen TDi kone" …. heppoja pitää olla > 200 niin tuon painoluokan auto alkaa jo kulkea.
- Realismiakopperossa
Siinä on nyt Skodaheeboille asiallinen aloitus oikeasta, koetusta pers`tuntumasta moiseen vehkeeseen. Silkkaa asiaa. Kerrotun tapaista mäkiautomeininkiäkö ihmiset oikeasti haluavat ja maksavat siitä vielä rahaa?
- julli76
Katsotaan ensi viikolla helmikuun myyntitilastot, niin nähdään mitä ihmiset oikeasti haluavat. Ei Skodaa ole pakko ostaa.
- OstajatPäättävät
Miksi tämä vepsukkainen aloittaa uuden ketjun? Tätä CopyPastea on käytetty jo. Ei pelkkä nosto riitä, kun luodaan suurta mielikuvaa "jatkuvista valituksista kaikkialta".
- virhepaha
joulukuu oli skeidan duppauksen aikaa,myyjät lupasivat skeidat rekisteriin vasta tammikuussa ja maksu myös.silti skeidaa ei myyty kuin 200kpl tammikuussa,loput halppisliisingillä,luulen että nyt helmikuussa pudotus on todella raju.
- ArvauksiaPeliin
Nyt ei leikitä jullinjuntin keksimillä trollikertoimilla korjatulla tilastolla. Montako Skodaa virallisten tilastojen mukaan rekisteröidään 02/2012?
- tiikerintalja
Eihän se paljon maksakkaan,niin eihän se kummonen voi ollakkaan.
- parempi
Hinta ja laatu kohtaavat sopivasti, ei kait noita myyntimääriä muuten voi selittää. Hyvä on hyvä, minkä sille voi.
- aivo.ton
Jos väität, että Octaviasta puuttuu ohjaustuntuma, sinulta puuttuu aivot..
- grtytrghhgertyr
No eihän se edes ole ajanut autoa, vaan veistelee noita kirjoituksiaan metsämökin peräkammarissa.
- huono.hintalaatusuhde
Kun edes oliskin "halpa" mutta kun ei ole! Sehän siinä juuri mättääkin, skodassa. Kallis halppis.
- parempi
No miten se nyt niin kallis halpis on, mulla ainakin on pelannut niin kuin on suunniteltu, eli ei valittamista. Sen mitä huoltanut osat edukkaita, niin mikä siinä sitten on vialla.
Oikea laadukas auto tarkoittaa varmaan Audia eikö eikö :D kekekekekekekeke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752