Mitä luulette, kääntyisikö John Bonham haudassaan ja mitähän tuumii Jimmy Page seuraavasta Stairway to Heaven versiosta.
Ladies and Genteman, olkaa hyvät
https://www.youtube.com/watch?v=jm9PAIYF7Ag
Hei Zeppelin Fanit
terveisinyksvaan
3
1437
Vastaukset
- huuuuuuuhhcfffcgggxfd
Joo
- ghhjjvhhhgg
Hgvjnvfgg
Joku on todella nähnyt vaivaa.
Mistä ihmeen elokuvasta tai tv-sarjasta tuo taustafilmi on otettu? Vaikutti, että ainakin joku 1980-luvulla tai 1990-luvun alussa tehty. Ja hyvä ääni laulajalla, aika ajoin muistutti hieman Plantin ääntä.
En tiedä kääntyykö John Bonham haudassaan ja suuttuisko Page, Plant ja J-P Jones, mut musta hauska pätkä. Mitähän tapahtuis, jos jossain kirkossa tai seurakunnan kokouksessa joku laulais tällaisen biisiin? Olisko huono, kun siinä on toi Stairwayn sävel?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli359263"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn293780Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi782380Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1102259Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on181896Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait141558Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.311386- 711237
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721002Millaisia odotuksia ensi vuodelle?
Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.163897