Tomtomin "elinikäiset päivitykset" on täyttä huijausta.
heti kun tulee uus malli markkinoille, niin etpäs saakaan enää päivityksiä vanhaan! (kokemusta on, ja ohessa tomtomin sivuilta lainaus)
"""Mitä ovat elinikäiset kartat?
Päivitetty: 19.12.2014 12:48 PM
Jos ostat navigaattorin tai älypuhelinsovelluksen, johon sisältyy elinikäiset kartat, voit ladata vähintään 4 täyttä päivitystä kartasta joka vuosi tuotteesi käyttöiän* ajan.
Elinikäiset kartat ovat saatavilla ilman erillistä lisämaksua ja niin kauan kuin tuotetta tuetaan.
Karttapäivitykset ovat täysiä päivityksiä karttaan, joka on asennettu valmiiksi laitteeseesi tai älypuhelinsovellukseesi. Karttaa koskeva maantieteellinen kattavuus ja ominaisuuksien tuki vastaavat alkuperäistä versiota niin kauan kuin alkuperäinen on saatavilla kaupoista.
*Elinikäinen: tämä tarkoittaa laitteen käyttöikää eli aikaa, jonka TomTom jatkaa laitteen tukea tarjoamalla ohjelmistopäivityksiä, palveluja, sisältöä tai lisävarusteita. Laitteen käyttöikä on lopussa, kun mikään näistä ei ole enää käytettävissä. Älypuhelimen sovelluksen käyttöikä merkitsee ajanjaksoa, jonka ajan TomTom tukee sovellusta päivityksillä. """
Nokialla on eri asia, sillä lukee "ikuiset päivtykset" tarkoittaa että saat ne myös vanhempaan malliin, jota ei enää myydä kaupoissa vaan torilla.
Elinikäiset päivitykset täyttä huijausta.
6
356
Vastaukset
- EiEnääTomTom
No se Tom Tomin "elinikäinen" loppuu tietysti, kun uusi malli tulee markkonoille. Tiedostoformaatti muuttuu uuden mallin tullessa markkinoille, koska uudessa mallissa on taas joku jippo, joka tekee sen paremmaksi kuin vanhan. Kun nyt kerran ostat uuden, voit samalla vaihtaa merkkiä.
- EiEnääTomTom
Minä kun vaihdoin navigaattoria, otin vanhasta muistikortin ja sain siirrettyä vanhan kartan uuteen. Sitten vuoden kuluttua vasta päivitin kartan, jotta olisi paremmin ajan tasalla.
- Vedätystä
Muutenkin karttatarjoukset ovat vähintään huvittavia, ison navigaattorin sai länsi-euroopankartoilla 99€, jos päivittäisi uusilla kartoilla, niin n. 67€, ei tule kauppoja tällä hinnoittelulla.
- EiEnääTomTom
Niin hauskoja ne ovat, minä imuroin kartat ilmaiseksi pari kertaa vuodessa osoitteesta http://frikart.no/
- höh
EiEnääTomTom kirjoitti:
Niin hauskoja ne ovat, minä imuroin kartat ilmaiseksi pari kertaa vuodessa osoitteesta http://frikart.no/
täyttä paskaa koko sivu
- EiEnääTomTom
höh kirjoitti:
täyttä paskaa koko sivu
Kun maksat kartoista, voit tietenkin valittaa myös kuluttaja-asiamiehelle. Täälä valittaminenhan ei auta mitään. Näistä ilmaiskartoista esim http://kartat.hylly.org/ et voi valittaa minnekään. Minä käytän retkikarttana, tuo ei reititä, mutta maastossa eitarvitsekaan. Oletko valittanut kuluttaja-asiamiehelle noista Tom-Tom kartoista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791