Mikäs täällä nyt?

Quirdie

Mikä lynkkausmieliala täällä Jämsässä on taas valloillaan? Jos jollain menee hyvin ja se näkyy ulospäin niin miksi se on joiltain teiltä pois? Kauhea negatiivisuus valloillaan koko kylällä. Kateuden kaupunki.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelkt

      OLen samaa mieltä.Esimerkikisi tuo nimimerkillä kasvuun luottava ukko on niin kateellinen että
      en ole toista en tavannut.Onhan se ymmärrettävää jotenkin jos ei ole itse mitään saavuttanut.

      • luotankasvuun

        ^ Timo M 63v jämpsäläinen ex-paperitollo persu kuhmoisten mökkikeisari puhuu kateudesta, mutta mihin Timon homo teema on jäänyt?

        Pakosta tässä on kateellinen Timolle:

        40 vuotta samalla työnantajalla
        63 vuotta ikää ja eläkkeellä jo
        Omistaa yli 20 000 osaketta, nordean osake kuusinkertaistunut
        150 m2 mökki päijänteen rannalla, mökki hirrestä ja talviasuttava kelkka ja mönkijä
        Timolla hyvää seksiseuraa, 30 vuotta nuorempaa ja useita eri kumppaneita, näkö out
        Timolla kaikki hyvin, lakossa viimeksi vuonna 1975
        Ennenkaikkea Timo arvostettu persu Jämsän perusuomalaisissa

        Toista se on minulla, olen homo ja kolmee homoo tule kerralla minulle kylään viikonloppuisin, asun äidin kanssa vuokralla ja isästä ei ole tietoo, olen tyhmä ja hoitoo vailla. Ikää reilusti enemmän kuin Timolla. Ennen kaikkee olen työtön ja yhteiskunnan elätti jonka elämisen Timo maksaa veroina.

        ^ Mitä muuta kuin voin olla kateellinen jämpsäläiselle persu Timolle^

        Lopulta kohtaloni ja kateuteni kääntyy voitoksi, kerään tyhjät tölkit ja sijoitan ne, anna Timo neuvo miten teen sijoituksen? Vai lyönkö vetoa että sairaslomalla irtisanominen on laiton?


    • Lotto

      Kenellä muulla kuin lottovoittajilla sitten menee hyvin?

      • jooopajoo

        Kyllä sulla on harvinaisen tyhjä elämä jos vain rahalla mitataan elämän laatua..


    • sitkunsitkun

      Tossahan ne voittajat sohjoo kyntää ei osaa minkään lähteä.
      autonromuilla elvistelee....mitä sitten.

    • rahatonjämsäläinen

      Raha ei tee onnelliseksi, mutta helpottaa elämää aika paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe