puohitie uutiset

kävin puohitiellä ja hiljaista oli. varmaan kaikki paikalliset juopot vielä kahden maissa keräili voimia patjan pohjalla rapulassa. illalla sitten säpinä käy kun juopot tulee tajuihin ja vaeltavat kuin zombit kaljaa hakemaan

54

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensikäden.tietoa

      Kaikki makasivat vessassa ripuli- ja oksennuslammikossa, orthexin seiska tanakasti percesilmässä. Kyllä ne siitä kohta heräilee kiljupöntön vienoon pulputukseen.

      • Antero_Terska

        Ollaankohan siellä jo hereillä?


      • puohitienViinimestarit

        Siellä mikään pulputa päivää pitempään. Turbohiivalla laitetaan ja annetaan käydä jopa aamusta iltaan. Sitten illalla juodaan kurat ja paska lentää kaaressa.


      • ovisilmä_tarkkailija
        puohitienViinimestarit kirjoitti:

        Siellä mikään pulputa päivää pitempään. Turbohiivalla laitetaan ja annetaan käydä jopa aamusta iltaan. Sitten illalla juodaan kurat ja paska lentää kaaressa.

        Kylmiksen kiljut kävi peräti kaksi viikkoa ovihyökkäyksen jälkeen. Ei päässyt kiljuämpärin luo ryömittyä niin makasi horroksessa


    • hhhjj

      Typerät paska-askartelijat taas koolla.

      • Tosi_on

        Tissukin saapui paikalle lässyttämään.


    • 1hhhkkk

      Älä hintti lässytä

      • kylämiesvain

        Haista sinä mursu paska!


      • Asiallinen_asiakas
        kylämiesvain kirjoitti:

        Haista sinä mursu paska!

        Vihko auki saatana!


      • Vaahtokassi_
        Asiallinen_asiakas kirjoitti:

        Vihko auki saatana!

        Kylmis-havainto on tehty. Kyllä se hengissä on. Pahantuulinen, kun ei pysty tekemään mitään ilman alkoholia ja tietää, ettei sisuskalut enää kestä.


      • Anonyymi
        Asiallinen_asiakas kirjoitti:

        Vihko auki saatana!

        Siis tämä on NIIN Kylmis, kuin mikään vain voi olla:

        Kummeli Kyläkauppa - Kankkunen (1 min 31 sek)
        https://www.youtube.com/watch?v=Yt6EOBnB6F8

        Aivan saman näköinenkin!


      • Anonyymi
        kylämiesvain kirjoitti:

        Haista sinä mursu paska!

        Kyse hankeen ja kitise!


    • Anonyymi

      Taas Puohitiellä tapahtui. Kuolemaan johtanut puukotus tällä kertaa.

    • Anonyymi

      Itse join nobea aanus prolapse-tilassa pomppien ja hihitellen

      Asd

    • Anonyymi

      Viattomia ihmisiä kuolee, kun pelleilette jonkun toisen nimimerkillä ja feikki menee täydestä. Kiva varmasti vanhuksena miettiä, mitä tuli tehdyksi.

      -Palstan Pitkämuisti &Karvaparta

      • Anonyymi

        En ymmärrä vihjailujasi. En ole koskaan sanonut olevani kylmis ja jos joku sairas mieli on sitä mieltä, se on hänen oma ongelmansa, eikö mene jo perille vaikka olen sitä jankannut vuosikausia? Minä olen vain minä. Jos joku puukottaakin jotakuta toisella puolella Suomea, tuskin minä olen siihen syyllinen?

        -asd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä vihjailujasi. En ole koskaan sanonut olevani kylmis ja jos joku sairas mieli on sitä mieltä, se on hänen oma ongelmansa, eikö mene jo perille vaikka olen sitä jankannut vuosikausia? Minä olen vain minä. Jos joku puukottaakin jotakuta toisella puolella Suomea, tuskin minä olen siihen syyllinen?

        -asd

        Ei ole hajuakaan, kuka olet. Ilmeisesti joku palstan häirikkö. Tarkoitin, että täällä on pistetty vakioiden suuhun sellaisia sanoja, joita he eivät ole sanoneet ja tämä on eskaloitunut IRL -verilöylyyn.

        Kylmis kutsui sitä Tweek VS. Craig -metodiksi, mitä lienee edes tarkoittaa.

        -Palstan Pitkämuisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hajuakaan, kuka olet. Ilmeisesti joku palstan häirikkö. Tarkoitin, että täällä on pistetty vakioiden suuhun sellaisia sanoja, joita he eivät ole sanoneet ja tämä on eskaloitunut IRL -verilöylyyn.

        Kylmis kutsui sitä Tweek VS. Craig -metodiksi, mitä lienee edes tarkoittaa.

        -Palstan Pitkämuisti

        ok, ymmärrän mitä tarkoitat. Minä olen kyllä niin monta kertaa selostanut, että vaikka ylioppilas, nobe ja puohitie ovatkin tietynlaisia trademarkkeja, ne ovat niin hauskoja kielikuvia että olen ottanut ne omaankin repertuaariini. On valitettavaa että porukka kuvittelee minun ilkkuvan kylmis-vainajalle, mutta en voi ottaa niitä poiskaan omasta arsenaalistani ihan vain sen vuoksi, että niiden alkuperäinen luoja on (ilmeisesti?) kuollut.

        Lisäksi olen niin monta kertaa jo sanonut etten ole kylmis enkä trollaa ketään, että jos joku vielä kaiken sen jälkeen luulee jotain sellaista, vika on kyllä enemmän vastaanottajapäässä kuin minussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok, ymmärrän mitä tarkoitat. Minä olen kyllä niin monta kertaa selostanut, että vaikka ylioppilas, nobe ja puohitie ovatkin tietynlaisia trademarkkeja, ne ovat niin hauskoja kielikuvia että olen ottanut ne omaankin repertuaariini. On valitettavaa että porukka kuvittelee minun ilkkuvan kylmis-vainajalle, mutta en voi ottaa niitä poiskaan omasta arsenaalistani ihan vain sen vuoksi, että niiden alkuperäinen luoja on (ilmeisesti?) kuollut.

        Lisäksi olen niin monta kertaa jo sanonut etten ole kylmis enkä trollaa ketään, että jos joku vielä kaiken sen jälkeen luulee jotain sellaista, vika on kyllä enemmän vastaanottajapäässä kuin minussa.

        Tuntuu aivan hullulta, että osaat kirjoittaa myös tasokkaasti, näköjään. Miksi sinulla sitten on pakkomielle esiintyä Puohitien asukkaana?

        -Palstan pitkämuisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu aivan hullulta, että osaat kirjoittaa myös tasokkaasti, näköjään. Miksi sinulla sitten on pakkomielle esiintyä Puohitien asukkaana?

        -Palstan pitkämuisti

        Hyvä kysymys. Koko juttu sai alkunsa noin seitsemän vuotta sitten, kun kirjoitin ajankuluksi pari sontahoomojuttua palstalle. Joku 1hoitsu sai silloin pakkomielteen, että olisin kylmis. Aluksi yritin tätä kieltää mutta mitä tehokkaammin sitä tein, sitä ahkerammin vastapuoli "todisti" minut kylmikseksi, joten päätin vähän leikkiä mukana ja katsoa leikkaako vastapuolella jossain vaiheessa jotkut synapsit pääkopassa.

        Vaikka 1hoitsu lieneekin poistunut tasokkaalta palstaltamme jo aikoja sitten, koin hauskaksi käytännön pilaksi sen, että provoilemalla vähän -ja jopa selostamalla asiallisesti, että nämä ovat vain provoja silloin kun sitä erikseen pyydetään- sain järkytettyä palstan Status Quoa vakiokirjoittajien ryhtyessä vuoden perheenisiksi ja työn sankareiksi tuoden esiin paheksuntansa ja järkytyksensä kirjoituksistani. Samalla oli ratkihauskaa lukea palstan paheksujien arvioita elämäntyylistäni ja ulkonäöstäni.

        Ehdoton helmikokemus on se, kun joku menettää oikeasti hermonsa jankkauksestani. Kuitenkin perimmäisin motiivi lienee se, että kaltaiseni akateemisen tietointensiivisellä alalla työskentelevän vakavaraisen ihmisen muu elämä on loppujen lopuksi aika tylsää.

        Elämässä ei ole oikein muuta tekemistä kuin kasvattaa pankkitilin saldoa ja katsoa miten sijoitukseni kasvattavat arvoa vuosi vuodelta, kun en oikein keksi mitään mihin näitä rahoja käyttäisikään. On paradoksaalista, vaikka toisaalta ymmärrettävää, että kun saa hupinsa ilmaiseksi kirjoittelemalla tällä palstalla huuhaata, elämä ja eläkesäästöt rullaavat "as usual". Ehkä muutaman vuoden kuluttua kyllästyn tähän monotoniseen huuhaan kirjoittamiseeni ja keksin jotain muuta elämää.

        asd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Koko juttu sai alkunsa noin seitsemän vuotta sitten, kun kirjoitin ajankuluksi pari sontahoomojuttua palstalle. Joku 1hoitsu sai silloin pakkomielteen, että olisin kylmis. Aluksi yritin tätä kieltää mutta mitä tehokkaammin sitä tein, sitä ahkerammin vastapuoli "todisti" minut kylmikseksi, joten päätin vähän leikkiä mukana ja katsoa leikkaako vastapuolella jossain vaiheessa jotkut synapsit pääkopassa.

        Vaikka 1hoitsu lieneekin poistunut tasokkaalta palstaltamme jo aikoja sitten, koin hauskaksi käytännön pilaksi sen, että provoilemalla vähän -ja jopa selostamalla asiallisesti, että nämä ovat vain provoja silloin kun sitä erikseen pyydetään- sain järkytettyä palstan Status Quoa vakiokirjoittajien ryhtyessä vuoden perheenisiksi ja työn sankareiksi tuoden esiin paheksuntansa ja järkytyksensä kirjoituksistani. Samalla oli ratkihauskaa lukea palstan paheksujien arvioita elämäntyylistäni ja ulkonäöstäni.

        Ehdoton helmikokemus on se, kun joku menettää oikeasti hermonsa jankkauksestani. Kuitenkin perimmäisin motiivi lienee se, että kaltaiseni akateemisen tietointensiivisellä alalla työskentelevän vakavaraisen ihmisen muu elämä on loppujen lopuksi aika tylsää.

        Elämässä ei ole oikein muuta tekemistä kuin kasvattaa pankkitilin saldoa ja katsoa miten sijoitukseni kasvattavat arvoa vuosi vuodelta, kun en oikein keksi mitään mihin näitä rahoja käyttäisikään. On paradoksaalista, vaikka toisaalta ymmärrettävää, että kun saa hupinsa ilmaiseksi kirjoittelemalla tällä palstalla huuhaata, elämä ja eläkesäästöt rullaavat "as usual". Ehkä muutaman vuoden kuluttua kyllästyn tähän monotoniseen huuhaan kirjoittamiseeni ja keksin jotain muuta elämää.

        asd

        Mutta miksi teet sitä viattoman ihmisen kustannuksella? Kai tajuat, että Keijollakin oli tunteet ja tarpeensa. Kylmis sai valtavasti ovihyökkäyksiä, kun joku täällä S24:ssa esiintyy hänenä ja näin ollen provosoi ovelle tulijoita, vaikka tietosi ovat Kylmäkädestä ovat todella vanhentuneet.

        Esim. jo pelkästään Nobe, se ei todellakaan ole ollut enää vuosiin se halvin keskiolut, vaan itseasiassa nykyään tosi kallista. Kylmis osti aina halvinta, joten aikoinaan Nobe sattui olemaan se halvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi teet sitä viattoman ihmisen kustannuksella? Kai tajuat, että Keijollakin oli tunteet ja tarpeensa. Kylmis sai valtavasti ovihyökkäyksiä, kun joku täällä S24:ssa esiintyy hänenä ja näin ollen provosoi ovelle tulijoita, vaikka tietosi ovat Kylmäkädestä ovat todella vanhentuneet.

        Esim. jo pelkästään Nobe, se ei todellakaan ole ollut enää vuosiin se halvin keskiolut, vaan itseasiassa nykyään tosi kallista. Kylmis osti aina halvinta, joten aikoinaan Nobe sattui olemaan se halvin.

        Jaa, no tuosta minä en tiedä mitään. Olen aina esiintynyt omalla taiteilijanimelläni. Minulla oli kylmiksen kanssa ihan hyvät kirjoitusvälit ja jostain syystä (mitä en kyllä ymmärrä) hän tuntui arvostavan kirjoituksiani.

        On ikävää että että kylmis koki ovihyökkäyksiä. Itse en ole koskaan niitä tehnyt enkä yllyttänyt myöskään ihmisiä moiseen toimintaan. En tiedä mitä valekylmis on palstoille kirjoitellut ja mikä sai sitten yleisön provosoitumaan noin, eikä minulla ole myöskään aavistusta, kuka "vuosi" hänen oikean nimensä julkisuuteen.

        asd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no tuosta minä en tiedä mitään. Olen aina esiintynyt omalla taiteilijanimelläni. Minulla oli kylmiksen kanssa ihan hyvät kirjoitusvälit ja jostain syystä (mitä en kyllä ymmärrä) hän tuntui arvostavan kirjoituksiani.

        On ikävää että että kylmis koki ovihyökkäyksiä. Itse en ole koskaan niitä tehnyt enkä yllyttänyt myöskään ihmisiä moiseen toimintaan. En tiedä mitä valekylmis on palstoille kirjoitellut ja mikä sai sitten yleisön provosoitumaan noin, eikä minulla ole myöskään aavistusta, kuka "vuosi" hänen oikean nimensä julkisuuteen.

        asd

        Kai nyt itsekin kärsit feikeistä, kun joskus kirjoitat noinkin järkevästi, mutta välillä täysin ala-arvoisesti? Jos kaikki kuitenkin on käsialaasi, niin suosittelen purkamaan Random.fi -sivustolle tarpeesi ja ja tälle palstalle älykkäämmän antisi.

        -Palstan pitkämuisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai nyt itsekin kärsit feikeistä, kun joskus kirjoitat noinkin järkevästi, mutta välillä täysin ala-arvoisesti? Jos kaikki kuitenkin on käsialaasi, niin suosittelen purkamaan Random.fi -sivustolle tarpeesi ja ja tälle palstalle älykkäämmän antisi.

        -Palstan pitkämuisti

        Olen jo yrittänyt tehdä aluevaltausta suomi24 kinkypalstalle missä ajattelin järkyttää porukkaa mutta ongelma on, että siellä ihmiset vain innostuivat jutuistani!

        Kaikki on tosiaan omaa käsialaani. Olen ajatellut että tämä on sellainen Ying-Yang-juttu.

        Asd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo yrittänyt tehdä aluevaltausta suomi24 kinkypalstalle missä ajattelin järkyttää porukkaa mutta ongelma on, että siellä ihmiset vain innostuivat jutuistani!

        Kaikki on tosiaan omaa käsialaani. Olen ajatellut että tämä on sellainen Ying-Yang-juttu.

        Asd

        Ok, ymmärrän, mutta jos et edes asu Puohitiellä, etkä oikeasti juo Nobelaneria, niin lakkaa esiintymästä viattomien ihmisten kustannuksella, koska ne juttusi menee aina jonkun toisen piikkiin.

        -Akat ja Kristian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, ymmärrän, mutta jos et edes asu Puohitiellä, etkä oikeasti juo Nobelaneria, niin lakkaa esiintymästä viattomien ihmisten kustannuksella, koska ne juttusi menee aina jonkun toisen piikkiin.

        -Akat ja Kristian

        Ok, hyvä pointti. Keksin jotain muuta.

        Asd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hajuakaan, kuka olet. Ilmeisesti joku palstan häirikkö. Tarkoitin, että täällä on pistetty vakioiden suuhun sellaisia sanoja, joita he eivät ole sanoneet ja tämä on eskaloitunut IRL -verilöylyyn.

        Kylmis kutsui sitä Tweek VS. Craig -metodiksi, mitä lienee edes tarkoittaa.

        -Palstan Pitkämuisti

        Siis tuttu metodi South Park -sarjasta. Yleisö yllyttää kahta palstan vakiota tosiaan vastaan, keksimällä kokoajan selän takana tarinoita siitä, mitä juuri toinen osapuoli sanoi sinusta.

        Kaava:
        Vakio1:stä yllytetään vakio2:sen kimppuun keksimällä jatkuvasti valheita siitä, mitä muka vakio2 sanoi vakio1:stä ja samaan aikaan myös toisin päin:

        Vakio2:sta yllytetään vakio1:sen kimppuun keksimällä jatkuvasti valheita siitä, mitä muka vakio1 sanoi vakio2:sta.

        Tweek vs. Craig -metodi, josta palstan vakiot kärsivät.


    • Anonyymi

      AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TISSSSSSSSUN TUSSSSSSUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    • Anonyymi

      Tänään kä teen veto festivaalit puohitiellä. Omaan kivaan festivaaliin odotetaan runsaasti sontiksia ja muita joilla aivot pehmenneet betonikuutiossa! Kaikki mukaan!
      Asd

    • Anonyymi

      Saanko kysyä tähän väliin, millainen elämä on ihmisellä, joka lähemmäs 10 vuoden ajan on harjoittanut näitä liukoaivojuttuja? Nämäkö on vastineita sosiaaliturvasta?

    • Anonyymi

      Sontiksen elämä on rankkaa! Aina pitää tarjoilla reikää puolikkaan nobetölkin vastineeksi. Välillä ryyb-keikat johtavat hillittömään homous-orgiaan jossa riibul lentää

      Asd

    • Anonyymi

      Rimmaaja voi saada vaikean loistartunnan

      asd

    • Anonyymi

      Ikuisuusongelmaan kaivataan vinkkejä. Kun krapulakauhu puskee päälle, naisia ei näy ja täytyy laueta, miten stoondiksen saa käyntiin kun pulsukaveri näyttää suohirviöltä?
      Asd

      • Anonyymi

        Pyydä tissun tussu käymään ainakin ripuli lentää buahahahahahahah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä tissun tussu käymään ainakin ripuli lentää buahahahahahahah

        Teidän täytyy jättää Puohitie rauhaan, sillä palstalla on jo vuosia väitetty, että Tissu imuttaa miehiä Haarikan(?) saniteetti-tiloissa. Ilmeisesti joku sateenkaari-räkälä?


    • Anonyymi

      Giimaulinoiden kimakka sinfonia täyttää öisen, kuulaan ja raikkaan syysilman kilkjupönttöjen avauksesta syntyvien rapinoiden säestäessä tätä mestariteosta, joka saa bassoäänensä kumeista korahduksista kun patonki purkautuu pönttöön löysästi plörähtäen.

      Asd

      • Anonyymi

        Tää on kyllä Tissun / 1hoitsun / Mylliksen kirjoitus.

        -Akat ja Kristian


    • Anonyymi

      Eikö tätä pojun sairautta ole vieläkään saatu kuriin?

    • Anonyymi

      Poju taas kiimassa. Ihmettelen miten sekaisin ihmiset saattavat olla?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lääkärin vastaanotolla piilouduin terveyskeskuksen vessaan ja yritin imuttaa sisääntulijoita

      Vartijalta sain toisenlaista pamppua kuin kuvittelin

      Lääke konjakista iskee hoomous , minkä takia?

      Asd

    • Anonyymi

      Mun idoli on elossa. Videoita odotellessa..

    • Anonyymi

      Donitsi sykkii ja vilkkuu, auttakaa

      asd

    • Anonyymi

      Patonkipojat.

    • Anonyymi

      Sain duunia! Sain duunia!

      Kaikkien näiden vuosien jälkeen sain opettajan duunin, kun sinnittelin selvin päin työhaastatteluun enkä kertonut hoomo ja ripulivitsejä!

      Nyt lähtee elämä ylöspäin, raittius, oma asunto, kroonisen rahapulan heltiäminen! Viimeinkin erinomaisuuteni huomattiin!

      asd

    • Anonyymi

      Huusin tulipaaalo tuuulipalo mun housussa sain palomieheltä letkajenkat letkulla kakkoseen

    • Anonyymi

      Hyvä Hauka / arvoisa asd.

      Kylmis-pakkomielteeseen saa ilmaista apua kunnalta. Hakeudu rohkeasti mielenterveyspalvelujen piiriin ja kerro kiertelemättä ongelmasi. Muista, että heillä kaikilla on vaitiolovelvollisuus, ellei asiaan liity rikos, kuten Keijon ruumiiseen yhtyminen ja sen häpäisy. Hautarauhan rikkomisesta voi saada sakot ja pahimmassa tapauksessa jopa pakkolähetteen suljetulle.

      -Palstan Pitkämuisti

      • Anonyymi

        Täh, en mä tajua. Olen yleisön pyynnöstä parhaani mukaan yrittänyt välttää kylmis-viittauksia, kuten nobe, puohitie ja ylioppilasarvo. Esim. Kylmis ei ole minkään valtakunnan opettaja ja riibul-jutut ovat ihan autenttista omaa käsialaa, koskaan tietääkseni kylmis ei niitä kirjoitellut.

        Mitä vielä pitäisi tehdä, ettei koko ajan syytettäisi kylmis-vainajalle ilkkumisesta?

        Asd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh, en mä tajua. Olen yleisön pyynnöstä parhaani mukaan yrittänyt välttää kylmis-viittauksia, kuten nobe, puohitie ja ylioppilasarvo. Esim. Kylmis ei ole minkään valtakunnan opettaja ja riibul-jutut ovat ihan autenttista omaa käsialaa, koskaan tietääkseni kylmis ei niitä kirjoitellut.

        Mitä vielä pitäisi tehdä, ettei koko ajan syytettäisi kylmis-vainajalle ilkkumisesta?

        Asd

        Aikoinaan aito Kylmis yritti toimia jopa psykiatrinasi. Menestys oli heikko, sillä poistettu teksti oli melko loukkaavaa, kuten se, että huorittelet kotihoitajaasi, kun tämä pakosta tulee vaihtamaan sulle vaipat.

        Kylmis säikähti sitä, minkälainen vaikutus sen kirjoituksilla on internetissä, joten tappoi itsensä. Silti ihmiset vielä tänä päivänäkin kuseksivat sen haudalle. Eräs muslimi paskansikin.


      • Anonyymi

        Anteeksi maalaisuuteni, en voi tälle kylmispakkomilteelle mitään.
        Auttaisiko rivatrilli tähän?


      • Anonyymi

        En tietenkään toivo tätä. Jos kylmis sattuisi kuolla kupsahtamaan niin puohitielle tulee patsas. Veistän sen vaikka itse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikoinaan aito Kylmis yritti toimia jopa psykiatrinasi. Menestys oli heikko, sillä poistettu teksti oli melko loukkaavaa, kuten se, että huorittelet kotihoitajaasi, kun tämä pakosta tulee vaihtamaan sulle vaipat.

        Kylmis säikähti sitä, minkälainen vaikutus sen kirjoituksilla on internetissä, joten tappoi itsensä. Silti ihmiset vielä tänä päivänäkin kuseksivat sen haudalle. Eräs muslimi paskansikin.

        Rohkea mamu, näin kerran vastaavan, käveli sossun ohi, johonka itse olin menossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkea mamu, näin kerran vastaavan, käveli sossun ohi, johonka itse olin menossa

        Islamin uskontoon kuuluu uhrin haudalle paskominen, koska muslimeille ei riitä pelkästään se, että islamia vastustava vääräuskoinen vain kuolee.


    • Anonyymi

      Mitä Puohitielle nykyään kuuluu?
      No Puohitielle kuuluu hyvää. Tietä on paikattu ja nyt talvella sitä on aurattu.
      Auraaminen on helppoa, kun Hannu asensi oranssit aurauskepit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      133
      1768
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1411
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1159
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      82
      1026
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      881
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      739
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      39
      711
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      663
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      661
    Aihe