Oletko enää minun?
Herkkupeppu?
29
94
Vastaukset
- minuakotarkoittaa
Hän?
- herkkupeppu
Pepullani on ikävä...
- ap--
Kyseinen henkilö tunnistaa kyllä viestistä
- JormanRektumiMoi
Ikään kuin joka toista homoa ei kutsuttaisi elämänsä aikana herkkupepuksi.
- IKnowUKnow
jos niin kutsutaan, niin ei siitä kuitenkaan pidä tehdä päätelmiä ap:stä.
Peppuhan on sama kaikille, niin hom kuin het.
"Peppu" ei ole sama kuin rektum, u know. - TusinaKehut
IKnowUKnow kirjoitti:
jos niin kutsutaan, niin ei siitä kuitenkaan pidä tehdä päätelmiä ap:stä.
Peppuhan on sama kaikille, niin hom kuin het.
"Peppu" ei ole sama kuin rektum, u know.Hassua kirjoittaa jotain täydellisen jokapäiväistä ja kuvitella, että juuri hän tunnistaa.
- yksi-pöhkö
TusinaKehut kirjoitti:
Hassua kirjoittaa jotain täydellisen jokapäiväistä ja kuvitella, että juuri hän tunnistaa.
No kyllähän siinä saattaa joskus lottovoitto käydä tai joku muu pieni asia, mikä sen ilon tuo lähelle. Mutta peppukeskustelu äh tosi romanttista...muruset ne vielä menee 1:1
- vastaus__
Siinä tapauksessa olen
- Hyihelvetti
En ole enää sulle mikään,häipyisit jo vittuun täältä..
- ap--
Enemmän kuin kiva... Siis Aivan mahtavaa :)
- kakkua_
Sori, tekee mieli pannaria!
- sellaiseksisanoit
En koska et muuta halunnutkaan musta.
- tiedänolevani
herkkupeppu, mutta tämä ei voi mitenkään olla minulle. Pakko oli vain kertoa täällä tämä tosiasia. :)
- haittaaksse
Olet sinä minulle kyllä :)
- Niinolet
Siis kellonaika väärä, jotta voisi olla?
- ap--
Homppeleista en tiedä mitään
- joujoujoujoujou
Niin, kyl mäkin olisin mun kaa... aah.
- bumbubumbu
Pylly hyllyy...
- tyyyyyyyyyyyyyyt
En tiedä, kun ei olla nähty.
- 12134253
Siis voiko mies olla "herkkupeppu"? En tosiaan tiedä onko mulla sellainen mut fillaristin hanuri löytyy.
- pöhkölle-tämä
Olen... ;) Liikaa kyllä aikaa mennyt viime tapaamisesta ja tilanteesta jossa sanoit minua herkkupepuksi... t. Murusi
- yksi-pöhkö
No tästä tunnistan vaan pöhkön. Auttaakse?
- ap--
Heh..
- yksi-pöhkö
Oikeesti olisi taivaallisen ihanaa olla jonkun muru ja herkkupeppu - en ole kyllä hänen huomannut tiirailevan - mutta onhan se mahdollista...:) eikä kukaan mua ole sellaisiksi kai koskaan sanonut ääneen.
- ap--
luulen löytäneeni muruni täältä :)
- Paraskohtaminussa
Olen edelleen sinun jos vain haluaisit. Tuntuu kuitenkin nykyisin että olen sinulle vain yksi muiden joukossa.
- oletkosäsä
Kerro lisää josko osuu? Koska yhtä vailla olen ja tunnustin jo aamulla tippuneeni kartaltalta.
- Murusi
Olen aina sinun, olethan elämäni rakkaus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764