Missä paras pizzeria palvelu?

Hapa & Vähy

Missä Porin pizzeriassa on paras palvelu ?

Ennen ei Porissa ollut yhtään pizzeriaa.

88

6836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pressanpizzailija

      Oma mielipiteeni: Pressan pizza Presindentipuistokadulla on ihan paras suht nopeasta palvelustaan, ja siisteydestään. Lehtiäkin on paljon luettavana.

      • pizza

        olen kaksi kertaa käynnyt kyseisessä paikassa ja kolmatta en mene.salaatitkin oli jo valmiiksi pöydissä tosin pitkin pöytäliinoja.ja muutenkin vois vaihtaa puhtaan liinan likaantuneen tilalle.ei siellä niin kiire ollut,ettei olis voinnu käydä katsomassa millaisessa kunnossa pöydät on.sikamaista!!!!


    • sow68

      Jos haluat hyvää palvelua, niin mene Ulvilan Metro Kebapiin.

    • Arska

      Rossossa paras kokonaisuus. Tosi ystävällinen palvelu ja hyvät pizzat. Ja muutakin kuin pizzaa saa.

      • pizza tropic

        Siis paras hinta/laatu suhde on pizza tropicissa. Viikolla on 4,5€ per pizza itsenäisyyden kadulla. Mutta paras pizza paikka on Harjavallassa gala kebab pizzeria. On todella maukkaat pizzat kohtuu hinnalla. Se pohja on tosi rapea ja muutenkin hyvää pizzaa. Käy kokeilemassa, et menetä mitään. T:juuri tänään siellä pizzalla käynyt


    • itsenäisyydenkadulla

      Siis paras hinta/laatu suhde on pizza tropicissa. Viikolla on 4,5€ per pizza itsenäisyyden kadulla. Mutta paras pizza paikka on Harjavallassa gala kebab pizzeria. On todella maukkaat pizzat kohtuu hinnalla. Se pohja on tosi rapea ja muutenkin hyvää pizzaa. Käy kokeilemassa, et menetä mitään. T:juuri tänään siellä pizzalla käynyt    

    • erkki

      park bar on vähäraumalla hyvä jos tosiaan on sellanen tilanne et roiskeruokaa tekee mieli...

      Lättyjä jokapaikassa saa..kuka tekee parhaimman.?



      parkki

    • sivistymätön

      Ehdottomasti Junus kebab house Isolinnankadulla!Isot pizzat,paljon täytteitä,eikä oo kallista!Ja ehdottoman mukavat työntekijät!!!Suosittelen!

    • tyttö

      Parhaat PIZZAT saa Väinölän lounaskahvilasta!!!

    • susan

      kebab chili on paras paikka.Siellä on myös hyvä palvelu ja hyvää pizzaa.Ja ja ja ja ja chili jo*

      • ei käy

        Joo,ja spermaa pizzoissa!Mut ihan mistä itte tykkää,en mä arvostele!


      • pizzan ystävä

        Toisissa paikoissa tehdään näitä kuivia cream crakkeri ja toisissa tehdään taas asiallisia pizzapohjia. Yleensä parhaat pizzat vääntää nämä turkkilaiset ym. ulkomaalaiset pizzeriat. Taitaa ajan myötä kaatua nämä kotipizzat ym. vastaavat ketjut, eivät taida pysyä kisassa kauaa mukana. Tukholmassa ei ole näkynyt enään oikein ruotsalaisten pizzerioita ja grillejä yli kahteen kymmeneen vuoteen. Kun eivät raukat pysy ulkomaalaisten kilpailussa mukana, joilla on hinta ja laatusuhde kohdallaan. Vielä tulee näkymään porissakin näiden hesen ja mäkin alasajo viiden vuoden sisällä. Saatte nähdä! Itse en ole syönyt mm. hesessä enään yli kolmeen vuoteen, kun saa parempaa ja lämmimpämää sapuskaa halvemmallakin.
        Ritas's place on kylläkin poikkeus vielä.


      • asiasta tietoinen
        ei käy kirjoitti:

        Joo,ja spermaa pizzoissa!Mut ihan mistä itte tykkää,en mä arvostele!

        nyt et tiedä todellakaan mista puhut.Sperma pizzoja myytiin pizzeria papatzissa nykyinen mevlana.


    • pussitytöt

      Parhaat pizzat ja erinomaiset salaatit, ystävällinen ja hyvä palvelu.

      • OLKKONEN Eeva

        kaiken paras kebabi metrosa hyva palvelu maukas pizzat ja sisti paika aito döner kebabi sielä


    • pizza-tyttö

      porin parhaat pizzat ja paras palvelu.

      • Tuntematon

        onko näiden kaikkien "chili" otsikoiden takana yksi ja sama ihminen?
        Mikä ja missä tälläinen chili paikka on, jossa saa pizzoja 2,5€ hintaan?


      • laidalla
        Tuntematon kirjoitti:

        onko näiden kaikkien "chili" otsikoiden takana yksi ja sama ihminen?
        Mikä ja missä tälläinen chili paikka on, jossa saa pizzoja 2,5€ hintaan?

        chili sisaitsee pohjoiskauppatori 3
        porin torin laidalla.

        katso myös www.chili.fi

        kaikkien chili viestien takana eri ihmisiä!!


      • Mr. Mevlana
        laidalla kirjoitti:

        chili sisaitsee pohjoiskauppatori 3
        porin torin laidalla.

        katso myös www.chili.fi

        kaikkien chili viestien takana eri ihmisiä!!

        Mistä voit tietää, että kaikki viestit ovat eri kirjoittajien, jos olet kirjoittanut itse vaan yhden?

        Voit kirjoittaa Kamil omalla nimelläsi, sillä kyllä kaikki tietävät, että mitä siellä tietokoneellasi teet, kun asiakkaita ei käy...


      • laidalla
        Mr. Mevlana kirjoitti:

        Mistä voit tietää, että kaikki viestit ovat eri kirjoittajien, jos olet kirjoittanut itse vaan yhden?

        Voit kirjoittaa Kamil omalla nimelläsi, sillä kyllä kaikki tietävät, että mitä siellä tietokoneellasi teet, kun asiakkaita ei käy...

        kävin n. tunti sitten chilissä hakemassa maukasta pizzaa. Näin itse omin silmin kuinka asiakkaat siellä kirjoittivat kommentteja tälle palstalle.Olisin itsekin kirjoittanut,mutta ei ollut aikaa jäädä odottamaan koneelle pääsyä.
        Olen aikaisemminkin nähnyt asiakkaita chilin koneella.


      • laidalla
        laidalla kirjoitti:

        kävin n. tunti sitten chilissä hakemassa maukasta pizzaa. Näin itse omin silmin kuinka asiakkaat siellä kirjoittivat kommentteja tälle palstalle.Olisin itsekin kirjoittanut,mutta ei ollut aikaa jäädä odottamaan koneelle pääsyä.
        Olen aikaisemminkin nähnyt asiakkaita chilin koneella.

        sitäpaitsi ei kamilin kielitaidolla niin hyvää suomea kirjoiteta, mitä kommenteissa on ollut.


      • Mr. Mevlana
        laidalla kirjoitti:

        kävin n. tunti sitten chilissä hakemassa maukasta pizzaa. Näin itse omin silmin kuinka asiakkaat siellä kirjoittivat kommentteja tälle palstalle.Olisin itsekin kirjoittanut,mutta ei ollut aikaa jäädä odottamaan koneelle pääsyä.
        Olen aikaisemminkin nähnyt asiakkaita chilin koneella.

        Pahoittelen epäilyjäni, ja myönnän olleeni väärässä. Hyvä, että kerroit, mitä näit. Kaikki vaan maistamaan Chilin maukkaita pizzoja!!!


      • Anu ja JUJO

      • markus korkeamäki
        Tuntematon kirjoitti:

        onko näiden kaikkien "chili" otsikoiden takana yksi ja sama ihminen?
        Mikä ja missä tälläinen chili paikka on, jossa saa pizzoja 2,5€ hintaan?

        city pubin vieres... ja aivan loistavqat pizzat löytyy... kamil lunki äijä muutenkin!!!


    • just me

      Hyvä, ystävällinen palvelu !

    • Allan Hagert

      Katsokaa www.chili.fi hintoja. On meinaan törkeät ryöstöhinnat kamililla. esim. kebab kermaperunoilla 12 egee, makkara 9,5 egee, vesi 1 ege, jne...

      Kannattakin mennä kadun toiselle puolelle Mevlanaan, jossa myös palvelu pelaa...

      • hinta tietoinen

        chilissä on aina jotain tarjouksia,nytkin pizzat 2,5 egee.
        chilissä laitetaan myös reilusti täytettä,ei tarvitse etsiä,missä ne herkkusienet on,niinkuin mevlanassa.
        chilissä on myös kebabissa lihaa,ei pelkkä haju,niinkuin mevlanassa.
        sitäpaitsi sain kerran vatsataudin mevlanan parsasta.(oisko ollu vanhaa).


      • Mega Man
        hinta tietoinen kirjoitti:

        chilissä on aina jotain tarjouksia,nytkin pizzat 2,5 egee.
        chilissä laitetaan myös reilusti täytettä,ei tarvitse etsiä,missä ne herkkusienet on,niinkuin mevlanassa.
        chilissä on myös kebabissa lihaa,ei pelkkä haju,niinkuin mevlanassa.
        sitäpaitsi sain kerran vatsataudin mevlanan parsasta.(oisko ollu vanhaa).

        Kyllä Mevlanan annoskoot ovat isoja. Isoltakin mieheltä lähtee nälkä jo pienelläkin kebabilla.


      • ihmettelijä
        Mega Man kirjoitti:

        Kyllä Mevlanan annoskoot ovat isoja. Isoltakin mieheltä lähtee nälkä jo pienelläkin kebabilla.

        miksi ei sitten pieneltä tytöltä lähde nälkä mevlanan isosta kebabista?
        vai tehdäänkö annokset naamakertoimem mukaan?
        olen kuullut,kyseisessä paikassa annoskoot vaihtelevat suuresti!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Hyle

        vesi ilmasta... pizza 2,5e... ja muutki hinnat kohdallaa...hajoo ny aamuihis


    • Mega Man

      Mevlanassa parhaat ja halvimmat pizzat ja etenkin kebabit. Palvelu ystävällistä, toisin kun naapuriravintolassa. Kannattaa kokeilla!

    • riku

      kamilin Chili ykkönen

      • MMMmmm

        kilpailu on hyvästä ja kyllä ulkomaalaiset tekee parhaat pizzat kuten joku sano jo!


      • riku

        paras pizza ehdottomasti!!! Paljon täytteitä ja halpa hinta, vaan 5 egee!!!


      • jarkko
        riku kirjoitti:

        paras pizza ehdottomasti!!! Paljon täytteitä ja halpa hinta, vaan 5 egee!!!

        ehdottomasti porin paras pizzeria.


      • hintatietoinen
        riku kirjoitti:

        paras pizza ehdottomasti!!! Paljon täytteitä ja halpa hinta, vaan 5 egee!!!

        Chilissä pizzat VAIN 2,5 eur.Mevlanassa puolet kalliinpaa eli 5 eur.
        Mene takaisin koulunpenkille lukemaan matematiikkaa.


      • Tekniikan tohtori
        hintatietoinen kirjoitti:

        Chilissä pizzat VAIN 2,5 eur.Mevlanassa puolet kalliinpaa eli 5 eur.
        Mene takaisin koulunpenkille lukemaan matematiikkaa.

        Joo joo mutta chilin lämmitetyt valmislätyt maksaa kaupassa 90 senttiä. Kamil taitaa saada jostakin kaupasta halvalla hieman vanhentuneita pizzoja...

        Mevlanassa pizzat ovat isoja ja raaka-aineet tuoreita.

        Opettele itse matematiikkaa hintatietoinen. 5 eur on kaksi kertaa kallimpaa kuin 2,5 eikä puolet kalliimpaa... Kamilin 2,5 egen pizzoissa on vain yksi tai kaksi täytettä, kinkku ja ananas tai jauheliha. Mevlanassa saa itse valita 5 täytettä...


      • opettaja
        Tekniikan tohtori kirjoitti:

        Joo joo mutta chilin lämmitetyt valmislätyt maksaa kaupassa 90 senttiä. Kamil taitaa saada jostakin kaupasta halvalla hieman vanhentuneita pizzoja...

        Mevlanassa pizzat ovat isoja ja raaka-aineet tuoreita.

        Opettele itse matematiikkaa hintatietoinen. 5 eur on kaksi kertaa kallimpaa kuin 2,5 eikä puolet kalliimpaa... Kamilin 2,5 egen pizzoissa on vain yksi tai kaksi täytettä, kinkku ja ananas tai jauheliha. Mevlanassa saa itse valita 5 täytettä...

        mitä eroa on puolet ja tuplaten kalliimpi?
        valmislätyt naurettava väite.sitäpaitsi kaveri osti toissaviikolla kebabin mevlanasta,eikä siinä ollut yhtään turkinpippuria.muissa paikoissa tulee automaattisesti turkinpippurit annokseen.kuinka selität tän?


    • milja_m3

      Kamilin Chili on paras paikka. Iloinen ja palvelualtis henkilökunta. Ruoka erinomaista ja aina tuoretta. Suosittelen paikkaa kaikille!

      • Allan Hagert

        Itse ainakin sain viime keväänä niin kuivan pitasämpylän, ettei meinannut edes haarukka siihen pystyä. Sen jälkeen en ole käynyt Chilissä.


      • vesku
        Allan Hagert kirjoitti:

        Itse ainakin sain viime keväänä niin kuivan pitasämpylän, ettei meinannut edes haarukka siihen pystyä. Sen jälkeen en ole käynyt Chilissä.

        Tekevät pita-leivän itse ja se maistuu niin hyvältä että sitä söisi pelkästäänkin. Lisäksi leipä on sen muotoinen että kebabin pystyy syömään kokonaan ihan siitä kyljestä haukkaamalla ilman että runsaat täytteet valuvat ulos. Suosittelen.


      • niisku
        vesku kirjoitti:

        Tekevät pita-leivän itse ja se maistuu niin hyvältä että sitä söisi pelkästäänkin. Lisäksi leipä on sen muotoinen että kebabin pystyy syömään kokonaan ihan siitä kyljestä haukkaamalla ilman että runsaat täytteet valuvat ulos. Suosittelen.

        olen samaa mieltä.


      • Cino (K.Akkaya)
        Allan Hagert kirjoitti:

        Itse ainakin sain viime keväänä niin kuivan pitasämpylän, ettei meinannut edes haarukka siihen pystyä. Sen jälkeen en ole käynyt Chilissä.

        "pitasämpylän" Nimi kerto sen, varmasti olit jossain humalassa ja hukassa!

        Minä en teke "pitasämpylän" vaaaan teen Pitaleipä!
        Pitaleipä minä paistan uunissa kun asiakas tila!
        Se oli aina ja tule oleman jatkossakin.


      • Cino (K.Akkaya)
        Cino (K.Akkaya) kirjoitti:

        "pitasämpylän" Nimi kerto sen, varmasti olit jossain humalassa ja hukassa!

        Minä en teke "pitasämpylän" vaaaan teen Pitaleipä!
        Pitaleipä minä paistan uunissa kun asiakas tila!
        Se oli aina ja tule oleman jatkossakin.

        Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2005


    • Sanna

      PORIN PARHAAT PIZZAT JA KEBAPIT ON KAMILIN CHILI RAVINTOLASSA. YSTÄVÄLLINEN HENKILÖKUNTA JA MUUTENKIN LEPPOISA PAIKKA.

    • PizzaLover

      Mielestäni Kamilin Chili on ehdottomasti paras pizzeria. Siellä on erittäin maukkaat pizzat ja hyvät kebabit. Palvelu pelaa.

    • markus korkeamäki

      ylivoimaisesti porin parhaat pizzat ja kebabit varustettuna hyvällä palvelulla

    • Dane&Co. Band

      Camilin pizzat on ehdottomasti parhaita.....Camilin pizzat ovat tosi buenin maukaita...

    • JUJO

      Hyvä kebab ja kastike!

      • JUJO

        Junusissa on Porin paras rullakebab, vaan 7 egee... Nam!


    • jenna

      hyvät pizzat ja palvelu

    • ilkka

      ehdottomasti porin paras pizzeia.

    • kamomil

      ehdottomasti porin paras pizzeria.

    • anu ja päivi

      paras pizzapaikka suomessa. paljon täytteitä ja ystävällinen palvelu. lisäksi kotiinkuljetus. myös halpa!!!

    • lovstrom, gunnar

      jeg er vant med aa spise KEBAB I Frankrike, hvor jeg bor, og kan anbefale dette stedet og hans KEBAB PAA det varmeste. Kebab'n var generöst og velsmakene, og den unge herremaennen som driver stedet var åpen, hjertelig, og service villig. Et trivelig bekjentsak i en ellers ganske trist og tyst stad.

    • Markku

      Olen tuntenut Kamilin n.7v N.6v olen tuntenut Kamilin ruokapaikanpitäjänä.Ystävänä hän on ehdottoman vilpitön ja auttavainen.Ruuasta jota hän valmistaa tulee aina hyvälle mielelle! Minä kun tykkään maidosta,saan aina nauttia ison lasin.täällä myös viihtyy koska täällä ei tarjoilla alkoholia.Toivoisin vain että monet löytäisivät tämän paikan joka on aivan torin varrella.

    • miksi chili ei ikinä auki?

      Monta kertaa minun pitänyt mennä chiliin, mutta ikinä se ei ole ollut auki. Näin siis päivisin klo 12-15 välillä.

      • Ude

        Kiinnostaisi, jos eksyy vaikka päiväsaikaan syömään tai pitäisi käydä... Vai mitä tuo tarkoitti?


      • Cino (K.Akkaya)
        Ude kirjoitti:

        Kiinnostaisi, jos eksyy vaikka päiväsaikaan syömään tai pitäisi käydä... Vai mitä tuo tarkoitti?

        Minä olen (Kamil) yksin työssä joka päivä noin
        17 tuntia ilman vapa päivä!
        Työ ei ole ainoastan chilin keittiössä! Minun joudu mene ostoksille tukku/kauppa/kaasu tai
        pankki.
        Siitä syystä minä joskus suljen chilin lyhyt
        ajaksi! Tai minä olen niin väsynyt menen nukkuman
        45.min.
        *Anteeksi,en ole Polar vesi pumppu*


    • makkaramies

      Mitä kuuluu yömakkara-annokseen?
      Miksi vesi maksaa euron, muualla ilmaista?

      • Cino (Kamil Akkaya)

        Yömakkara on se; Kun Kamilin chili kebap pizzeria siajitse keskusta, tule monenlaista asiakas!
        Varsinkin yöllä kiire, ja jonon perassa oleva
        yksinainen rikas mies huuda>
        "mitä on kalliin ruokaaa"
        Minä keksin sellaista yksinaiselle rikas henkilölle yömakkara sistemi!

        Yömakkara kuuluu; Atrian 100 gr. grilli makkara
        tarjomme sen iso laudeselle raakana/yksinaisene!
        Sillä "herralla" siinä yön aihe, synty keskustelu kumpani***
        !asiakasille on oikeus, rahan palautus!

        Vesi;
        Olin Rossossa vesi maksa!
        Olin Hesburgerissa vesi maksa 1.20! Jos otaat
        toinen kerta vettä, maksa myös toinen kerta!!
        Kamilin chilissa vesi maksa 1€ ja saa otta vapasti!

        Miten ratkaise sen,jos jotkut halua olla vessan
        ja vesin asiakkana tunniksi lämmitteleman!?


    • Seppo

      Mielestäni Maan paras pitakebab, iskender ja rullakebab myös mainioita. Pizzat myös parhaasta päästä.Raikkaat kurkut, tomaatti ja salaatti tekevät makuelämyksestä täydellisen.

    • Niina

      Just tänään loistavan kebab-annoksen chilissä syöneenä voin vakuuttaa paikan olevan Porin parhaimmistoa! Etenkin kebab ranskalaiset on mahtavia! Ja normaaleilla ruokatottumuksilla annoksenkin pitäisi olla riittävä. Palvelua saa hymyjen kera.

    • pikkutompo

      Kamilin Chili on paras ja halvin paikka, hyvässä paikkaa ja hyvä palvelu. Joten chili on se ainoa ja oikea, ultimate kebabpaikka! käymään vaan! :)

      • syöppö

        on totta mitä sanoit.olen chilin vakkari asiakas ja pysyn.


    • Vakioasiakkaat

      Chilissä on täyttävimmät/parhaimmat pizzat ja kebabit sekä ehdottomasti porin,ellei koko suomen paras palvelu.

      • UTU ULVILA

        METRO KEBAB ON PARAS RAVINTOLA ISOT ANOKSIA HYVÄ PALVELU ULVILAN PARAS RUOKA PAIKA


      • A AKINCI
        UTU ULVILA kirjoitti:

        METRO KEBAB ON PARAS RAVINTOLA ISOT ANOKSIA HYVÄ PALVELU ULVILAN PARAS RUOKA PAIKA

        KAMIL ON HYVÄ KAVERI MUTTA HAN TEKE AMU ILTA ASTI TYÖTA HAN ON YKSI IHMINEN MUTTA JAKSA AI
        NA ONEKS KAMIL SULLE JATKA EDEN PÄIN AINA


    • ghazalzone

      No, paras palvelu on Chilissä. Ystävällistä ja huumorillakin höystettyä ; D. Yep.

    • jani

      on Chili Kebabissa! Tänään taas käytiin herkuttelemassa! Suosittelen!!

    • Eeva

      Mielestäni palvelu on täällä parasta mitä olen saanut Porissa. Kiitos Chilille hyvästä palvelusta!

    • Tänne on kirjoitettu samalta koneelta useita viestejä, joten poistin niistä muutaman. Toivoisin, että tälläinen massapostitus loppuisi. Saatan tämän tiedon kaikkien tietoon, jotta muutkin huomaisivat asian. Toivon, että tämä samalta koneelta kirjoittelija lopettaisi kirjoittelunsa!

      • eri kirjoittajat

        täällä kyseissä chilissä on yleisön käytössä kone.
        josta asiakkaat voi kirjoittaa viestejä tälle palstalle.
        eli viestien takana on eri ihmisiä.


      • se oli totta

      • ...
        se oli totta kirjoitti:

        Kaikki muu olikin valetta.
        Kukaan asiakas ei ala pizzoja mainostamaan.
        Kyllä nää kehumiset on omistajan touhuja.
        Touhu on kyllä islam palstallakin aika hulvatonta!
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000005847826

        mihin oikein pyrit?
        Mikä tekee niin vaikeaksi uskoa että chili-viestit ovat eri asiakkailta? Ja mitä siitä vaikka meno islam-palstalla olisi minkälaista? Tämähän on vapaa maa, vai kuinka?


      • mihinkään
        ... kirjoitti:

        mihin oikein pyrit?
        Mikä tekee niin vaikeaksi uskoa että chili-viestit ovat eri asiakkailta? Ja mitä siitä vaikka meno islam-palstalla olisi minkälaista? Tämähän on vapaa maa, vai kuinka?

        vaan olen ollut siellä pizzalla,kun asiakkaat kirjoittaa chilin koneelle.ja kun on syönnyt pizzan,kamili pyytää kirjoittamaan koneelle mielipiteen pizzasta,niin olen myös itse tehnyt.
        mihin itse pyrit?jokainen syököön pizzansa siellä missä kokee sen maistuvan piste.


    • kaupinen jaana

      ulvilasa on hyva pizzat kebabit isot anoksia hyva palvelu metrosa aina paras pizza palvelu

    • Hudson Bay

      Vieläkö on sellaine Hudson Bay niminen ravintola Porissa ?

      Eikö siellä ollut aikoinaan pizzaakin ?

      • Liha Mäkinen

        Valitettavasti ei ole enään.

        Omistaja lähti Intiaan ja jäi siellä auton alle.

        En tiedä kuka paikan nykyään omistaa ?


      • Lukossa
        Liha Mäkinen kirjoitti:

        Valitettavasti ei ole enään.

        Omistaja lähti Intiaan ja jäi siellä auton alle.

        En tiedä kuka paikan nykyään omistaa ?

        Hudson Bay on lopettanut.

        Siinä samassa paikassa on nykyään aivan toinen paikka.


    • kalja sami

      voin kertoa kokemuksesta et paras palvelu ja hyvät hinnat... aina mukava palvelu jne... tosiaan kokemukaen perusteella voitte luottaa!!! jos mut tunnette?? tunnetaan myös nimel sampo!!!! täää on paras yö ravintola mitä poris on!!! kiitos Kamil!!!

    • Anne ja Timo

      Erittåin hyvä ruoka ja edullinen! Aina hyvå palvelu,tuli milloin vain! SUOSITTELEMME!!!

    • Pirjo

      kamilin ruuat ovat porin parhaat niissä on erinomaiset mausteet ja annokset isoja.kannatan käyntiä jos haluat vatsasi kylläiseksi.terveiset kamilille ja hyvää joulua.

    • Täällä huomaa selvästi eräiden ihmisten huijaavan. uskon kyllä, että joissain pizzerioissa asiakkaat saavat kirjoittaa mielipiteensä pizzerian koneella. Mutta sitä en ymmärrä, että samalta koneelta tulevat viestit ovat lähes kaikki huonolla suomenkielellä kirjoitettua (en tarkoita millään pahalla.)
      Jos teksti tulee samalta koneelta, kirjoitustapa on sama, samat kielioppivirheet, niin tästä voi vetää omat johtopäätöksensä. Toivon kaikkia siis ottamaan huomioon, että kirjoittaja todennäköisesti on sama.

      Olen poistanut muutamia viestejä, joissa on ollut aivan selvää, että kirjoittaja on sama. Suurempaa tutkimusta en jaksa alkaa tekemään tämän aiheen ympärillä. Toivon todellakin, että tämä keskustelu jätetään tähän, ettei tarvitse poistaa koko ketjua toisten huijaamisen vuoksi.

      Toivon myös ettei ketään tästä vedä herneitä nenäänsä.
      Hyvää joulua kaikille!

      • Cino (K.Akkaya)

        Kamilin chilissä on tietokone, asiakas ja kamera
        varten. Lähiaikana netti kamerat auki, saa tarkista suora chili*


        *Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2005*


    • A. AKINCI

      KAMIL ON AHKIRE IHMINEN HAN TEKE AMU ILTA ASTI TYÖTA KAMIL JOKA PAIVA TYÖSÄ KAIKI ASIAKAS TYKE KAMILISTA CHILI KEBAB PORIN ERINOMAINEN RAVINTOLA ONEKS SULLE CINO OLET JOKA PAIVA TYÖSÄ ONEKS SULLE HYVÄ UUTTA VUOTTA ADEM

    • semrian

      ei ainakaan Junus Kebab
      Lounaspizza 6e onkin kuljetettuna 12e
      Tuli keskisormea ja puhelimessa vielä pahempaa...
      asiakas aina oikeassa hyvin sisäistetty
      Kerran oli pilaantunutta pizzakastiketta....

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2013
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1712
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1650
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1608
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1448
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1403
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      43
      1123
    Aihe