En ole varsinaisesti masentunut, vaan jonkin verran sosiaalisesti rajoittunut. Töissä on vaikeuksia sosiaalisissa tilanteissa, esim. kahvipöytään ei oikein viiti mennä, kun on niin paha kahvikuppineuroosi ja alkaa hikoilemaan vielä. Vähän vaatimissa sosiaalisissa tilanteissa menen aivan kipsiin.
Syy on ilmeisesti peruskouluaikainen koulukiusaaminen jossa sitten eristäytyi sosiaalisesti.
Tiedän että asian syyt pitäisi hoitaa. Olen ollutkin ryhmäterapiassa, mutta siitä ei ollut apua. Se oli vain tavallista juttelua.
En ole syönyt mitään lääkkeitä, mutta tuntuu, että voisi kokeilla jotain näihin oireisiin, jos vaikka olisi apua tämäntyyppiseen ongelmaan. Onko lääkkeet auttaneet tälläisessa tilanteessa?
Syy on ilmeisesti peruskouluaikainen koulukiusaaminen jossa sitten eristäytyi sosiaalisesti.
Tiedän että asian syyt pitäisi hoitaa. Olen ollutkin ryhmäterapiassa, mutta siitä ei ollut apua. Se oli vain tavallista juttelua.
En ole syönyt mitään lääkkeitä, mutta tuntuu, että voisi kokeilla jotain näihin oireisiin, jos vaikka olisi apua tämäntyyppiseen ongelmaan. Onko lääkkeet auttaneet tälläisessa tilanteessa?
Vastaukset 3
Vanhimmat
(elä loukkaannu pliis)
On Jeesus, saat siinä ohessa terveyden.
Mulla muuttu koko elämän kulku a:sta-ö:hön ja päivääkää en antas pois.
Olis loputtomasti kerrottavaa, mut nyt mul on kiire... Tutki asiaa, 100% yllätyt.
En tiedä yhtään, että mitä lääkkeitä olisi tähän tarjolla, kun en ole mitään ikinä syönyt. Osaiskohan terveyskeskuslääkärit jotain tästä. Niillä on hyvin vähän aikaa yhdelle potilaalle. En tietenkään halua mitenkään riippuvaiseksi lääkkeistä.
samanlaisista oireista kärsii paljon muitakin,minä myös ja paljon pahemmin.sulla on hyvä "toipumisennuste",sellasta siedätyshoitoa kun kokeilet(eli yrität elää normaalisti ja ajatella positiivisia asioita,vähän kerrallaan lisäät vastusta),saat onnistumisen tunteita ja niin pikkuhiljaa itsetuntokin kohenee ja muutenkin pärjää entistä vähemmillä oireilla.siitä syntyy positiivinen kierre.lääkäri vois määrätä sulle alkuun propralia,beetasalpaajaa,se vähentää noita fyysisiä oireita.kysy seuraavan kerran lekurilta.