Asiantuntija Isometsä.

höpsönlöpsössä

Kyseinen henkilö arvostelee päävalmentajaa ja antaa hiihtäjille ohjeita.
Mitä mieltä olette ko. x- hiihtäjästä, onko hän oikea henkilö kommentoimaan
hiihtomaajoukkueen tekemisiä.

15

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysyispois

      No saishan joukkue siltä asiantuntija neuvoja dopingiin. Muuten vois pitää ison turpansa kiinni ja pysyä mettässä häpeemässä!

      • kyrväntälänraitti

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä.


      • havumetsässä
        kyrväntälänraitti kirjoitti:

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä.

        Haista sinä paska ja häpeä kyrvänraittejasi!


      • kyrvälänraitti
        havumetsässä kirjoitti:

        Haista sinä paska ja häpeä kyrvänraittejasi!

        Vedä kännyyn, håmå.


    • pekatarin

      Varmasti parempi asiantuntija kuin me täällä. Isot edellä ajaa ja pienet perässä jalasten pärskeitä räksyttää - kun eivät rekeen pääse.

      • turhaanräkyttävät

        Samaa mieltä ja myös hänellä on oikeus ajatuksensa kertoa.


      • Minäkin peesaan, antaa jo Lahden juttujen olla,...............
        (yksin jäivät-varmasti vaikeaa ollut)
        Isometsä kelpaa hienosti asiantuntijaksi, .............


    • suksitökkii

      Varmasti Isometsä tietää hiihdosta riittävän paljon voidakseen antaa arvionsa valmentamisesta ja hiihtäjistä.

      • lipsuukamalast

        Toimiiko esimerkkinä nuorille. Pelle.


    • 1eero

      Juha Mieto sanoo poijaatse on niin et on oltava tappasen meiniki ja veren maku suussa sitte tulloo voitto kottiin, ei sen kummempaa.

    • äijä-

      Asiantuntija? Hänestä tulee ensiksi mieleeni lehdistötilaisuudessa valehteleminen silmääkään räpäyttämättä, kylmän rauhallisesti. Aika karmea tapaus.

      • suksinsuolle

        Voi kun olisi se taito <3


      • k_kk

    • Viatonsivullinen

      Isometsä monessa liemessä keitetty.
      Ei pysty luomutreenaamisesta kertomaan, jos nyt mitään luomua siinä lajissa enää on mahdollista ollakaan. Välineen tuntuu ratkaisevan, voitelu, se on vaikeaa. Fyysisesti pitää olla terve, vahva. Henkisesti senverran hullu, että uskaltaa voittaa.

      • unhoonjää

        Isometsä monessa dopingissa keitetty.

        onneksi on vielä urheilijoita jotka pelaavat rehellistä peliä. Nämä Isometsät on halveksittuja urheilupiireissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe