Asiantuntija Isometsä.

höpsönlöpsössä

Kyseinen henkilö arvostelee päävalmentajaa ja antaa hiihtäjille ohjeita.
Mitä mieltä olette ko. x- hiihtäjästä, onko hän oikea henkilö kommentoimaan
hiihtomaajoukkueen tekemisiä.

15

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysyispois

      No saishan joukkue siltä asiantuntija neuvoja dopingiin. Muuten vois pitää ison turpansa kiinni ja pysyä mettässä häpeemässä!

      • kyrväntälänraitti

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä.


      • havumetsässä
        kyrväntälänraitti kirjoitti:

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä.

        Haista sinä paska ja häpeä kyrvänraittejasi!


      • kyrvälänraitti
        havumetsässä kirjoitti:

        Haista sinä paska ja häpeä kyrvänraittejasi!

        Vedä kännyyn, håmå.


    • pekatarin

      Varmasti parempi asiantuntija kuin me täällä. Isot edellä ajaa ja pienet perässä jalasten pärskeitä räksyttää - kun eivät rekeen pääse.

      • turhaanräkyttävät

        Samaa mieltä ja myös hänellä on oikeus ajatuksensa kertoa.


      • Minäkin peesaan, antaa jo Lahden juttujen olla,...............
        (yksin jäivät-varmasti vaikeaa ollut)
        Isometsä kelpaa hienosti asiantuntijaksi, .............


    • suksitökkii

      Varmasti Isometsä tietää hiihdosta riittävän paljon voidakseen antaa arvionsa valmentamisesta ja hiihtäjistä.

      • lipsuukamalast

        Toimiiko esimerkkinä nuorille. Pelle.


    • 1eero

      Juha Mieto sanoo poijaatse on niin et on oltava tappasen meiniki ja veren maku suussa sitte tulloo voitto kottiin, ei sen kummempaa.

    • äijä-

      Asiantuntija? Hänestä tulee ensiksi mieleeni lehdistötilaisuudessa valehteleminen silmääkään räpäyttämättä, kylmän rauhallisesti. Aika karmea tapaus.

      • suksinsuolle

        Voi kun olisi se taito <3


      • k_kk

    • Viatonsivullinen

      Isometsä monessa liemessä keitetty.
      Ei pysty luomutreenaamisesta kertomaan, jos nyt mitään luomua siinä lajissa enää on mahdollista ollakaan. Välineen tuntuu ratkaisevan, voitelu, se on vaikeaa. Fyysisesti pitää olla terve, vahva. Henkisesti senverran hullu, että uskaltaa voittaa.

      • unhoonjää

        Isometsä monessa dopingissa keitetty.

        onneksi on vielä urheilijoita jotka pelaavat rehellistä peliä. Nämä Isometsät on halveksittuja urheilupiireissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe