hiljainen riparille

annooo

Oon kesällä menossa riparille joka kestää 2 viikkoa. Oon hiljainen ja ehkä vähän ujo uusien ihmisten seassa, eikä olo tunnu niin hyvältä. Mulla on pieni mutta vahvasiteinen kaveriporukka mutta nämä henkilöt ei ole tulossa samalle rippileirille kun mä koska leiri on suomeks ja mun kaverit puhuu ruotsia ja tosi huonosti suomea.
Miten helposti rippileirillä saa uusia ystäviä, jos on on se hiljainen tyyppi? Pelottaa myös se että miten huoneet on jaettu, ja joudun nukkumaan yksin, tai jonkun kanssa jonka kanssa en tuu toimeen.
Kiitti jos joku vastaa ja sori vähän sekavasta tekstistä :)

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ijyjuy76

      Ujoja ja heikkoja nimen omaan eksytetään pois Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta ja ihmisyydestä uskontunnustuksen kaltaiseksi ääliöksi:

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
      'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

      FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
      järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
      'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

      TUO ON PAHA KOHTA, ei JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISEN ihmisen tule lutheriakaan oppeineen palvoa jumalana! Järjettömille ilmeisesti ihan ok oppi! Lutherista ei ihmisille tule jumalaa edes uskomalla mutta eksytetyille hengellisesti sairaaksi manipuloiduille se kelpaa!

    • Mirka-Rehellinen

      2 viikkoa aivopesua. Oletko hölmö?

      Valitse joku muu leiri, kuin uskonnollinen.

      • annooo

        Eemmä ny taida :)


      • Aikuinen-N47

        Kahdessa viikossa saadaan ketä tahansa lapsi uskistumaan. Kannatan uskonnoille 18v ikärajaa. Kirkon voisi myös lakkauttaa.


    • ujhnhgr

      Tätä vertausta uskovaiset ei ymmärrä. katekismuksen herran ehtoollinen on Jeesusta pilkkaava eksytys jossa tehdään Jeesuksen ulostetta:
      15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
      Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
      15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
      15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

      Varmaan ihanaa mennä ehtoolisen jäkeen WC päästelemään Jeesus-ulostetta!

      Monikaan uskovainen ei edes tiedä, että Jeesuksen ruumista ei ole olemassakaan. Jeesuksen evankeliumissa on tieto, että ylösnousseella Jeesuksella on keho; joten papisto valehtelee ja teettää lapsilla Jeesusta pilkaten, paskaa ja kusta.
      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
      20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

      Tosi uskovainen on kuin hyeena, paha saatanllinen peto papiston kouluttamana:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi#Kannibalismi_ihmisill.C3.A4
      """"Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita.""""

    • ameiluka

      mikä ripari? olen itse menossa myös 2 viikon kestävään leiriin (aholansaareen) ja minusta tuntuu että leireillä tulee estämättäkin tutustuttua toisiin c:

      • annooo

        Ahis kakkoseen oon menos :)


      • Protulle-mars

        Ei ikinä ripariin. YÖK YÖK YÖK USKONNOILLE.


      • uskontoonperseest
        Protulle-mars kirjoitti:

        Ei ikinä ripariin. YÖK YÖK YÖK USKONNOILLE.

        Onko raha, kirkkohäät tai kummina olo YÖK?

        Itsekkään en missään nimessä menisi muuten, mutta raha ja kummiksi ehkä joskus.


      • ameiluka
        annooo kirjoitti:

        Ahis kakkoseen oon menos :)

        Olen juuri siihen samaan tulossa serkkuni kanssa (:


      • Aikuinen41
        uskontoonperseest kirjoitti:

        Onko raha, kirkkohäät tai kummina olo YÖK?

        Itsekkään en missään nimessä menisi muuten, mutta raha ja kummiksi ehkä joskus.

        "" Itsekkään en missään nimessä menisi muuten, mutta raha ja kummiksi ehkä joskus.""

        Kummiuteen et tarvitse rippikoulua ja Pari euron takia ei kannata julkisesti mennä tunnustamaan jumalauskoa. Naurettavaa pelleilyä. Mene kesäduuniin.


      • annooo
        ameiluka kirjoitti:

        Olen juuri siihen samaan tulossa serkkuni kanssa (:

        Jeih ^^


    • Hei!

      Mukavaa riparikesää sulle! Olen varma että selviät tuosta leiristä; sinne on tulossa monenlaisia erilaisia persoonallisuuksia, ujoja, tarkkailijoita, sosiaalisia, yms. Siellä on ammattitaitoinen vetäjäporukka ja isoset jotka varmasti osaavat antaa tilaa kaikille ja rohkaista tarvittaesssa ujoja.
      Leireillä panostetaan kovastikin ryhmäytykseen leirin alussa ja koko sen ajan katsotaan miten ihmiset jakselevat yms.
      Olet tosi rohkea että lähdet itse ilman kaveriporukkaasi leirille, uskon että saat sieltä ikimuistoisia kokemuksia ja uusia ystäviä. Se on hieno kokemus, uskon sen!



      Kaisa-pappi

      • Ruts34

        Pitää muistaa että kirkon opetus riparilla on pelkkää huuhaata, vaikka kirkko sen totena opettaa. Kirkko tekee tämän huijaamisen pelkästään rahan takia.


      • Hei,
        Rippikoulussa ei tuputeta mitään, eikä varsinkaan huuhaata. Tervetuloa tutustumaan!

        Kaisa-pappi


      • yhnjuhrf
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei,
        Rippikoulussa ei tuputeta mitään, eikä varsinkaan huuhaata. Tervetuloa tutustumaan!

        Kaisa-pappi

        Uskontunnustuksesi kaltaisena ja pappislupauksen antaneena paratiisin käärmeenä taas esiinnyt.

        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        pappeina teette kaikkenne, että lapsikasteessa hengellisesti kuolleet lapset eivät vaan palaisi Jumalan Valtakunnan kaltaisuudeensa. On todella julmaa saatanallisuusta lapsikasteessa tappaa Jumalan Valtakunnan kaltainan ja asettaa sen otsaan kuolleen merkki otsaan ja sitten vinkua rikollisuudelle lapsia uhreiksi!
        Asia on niin, että et edes saa Jeesuksen evankeliumia opettaa rippikoulussa mutta Jeesuksen Nimeä pilkaten paasaat paavalilais-luterilaisuuden saatanaa palvelevien oppia.

        Siis jälleen valehdellen jaat väärää todistusta, tuputat väärää todistusta antavana tai muuten saat potkun leipäpapin virasta lastenkin eksyttäjänä.
        Jumala ja Jeesus ei ole virkaan pappejakaan asettanut joten olet eksyttäjän virkaan sarvipään kätyreiden kouluttama aivopesty tuputtaja.

        kirjoitit:
        "...uskon että saat sieltä ikimuistoisia kokemuksia ja uusia ystäviä. Se on hieno kokemus, uskon sen!"
        Kerro myös se, että palvelet herraa ja sen herra jumalaa JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ HEITÄ pilkkaavana eksyttäjänä.
        Ja se "ikimuistoinen kokemus" tulee ehtoollisen jälkeen kun uskontunnustuksen kaltainen huomaa WC menneenä tekevänsä JEESUKSESTA ULOSTETTA, kusta ja paskaa!
        Siis katekismuksen herran ehtoollinen on Jeesusta pilkkaava eksytys jossa tehdään Jeesuksen ulostetta.
        JEESUKSEN EVANKELIUMIA (jota et saa opettaa) MATTEUKSEN MUKAAN:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

        Tarjoatte LAPSILLE Jeesuksen ruumista vaikka Jeesuksella ei ole ruumista vaan opetuslapsen tarkistama keho!
        herraa palveleva Paavalisin mukaan todellisuudessa jyrsitte seurakuntanne perisyntistä lihaa ja läträätte oman perisyntisen verenne kanssa ja siitä seuraa tuomio:
        1.Korinttolaiskirje:
        12:27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltan ne hänen jäseniänsä.
        1. Kor. 11:28–29
        Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        Lapsiakin helevetin tielle eksyttäville Jeesukselta on sanoma tässä:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe