Kannataako lentokoneen rumaan heittää painava matkalaukku vai kunnon kevyt kassi.
Matkatavaroina kun on lähinnä vaatteita, tuntuu täysin järjettömältä ottaa matkalaukku mukaan`?
SIIS: voiko ruumaan laitaa kassin?
Matkalaukku vai kassi
5
1970
Vastaukset
- voi voi
Voi laittaa .
- matkaaja
ei väliä kumman otat.
kassissa voi olla se vaara,että repeää kuljetuksen aikana, sillä lentokentällä niitä käsitellään aikas kovakourasesti. Kyllä sinne ruumaan voi laittaa ihan laukun tai kassin, mutta kassin kanssa tosiaan kannattaa varautua siihen, että se ei tule toisessa päässä ulos samassa koostumuksessa kuin se oli ennen lentoa.
- varkaista
Saatko kassisi suljettua muullakin kuin vetoketjulla? Helposti avattava kassi oli eräällä tuttavallani väärä valinta: kotiin tullessa sisällyksestä puuttui mm. parhaat farkut ja maskipussi parranajokoneineen.
Kyllähän matkalaukustakin voi hävitä tavaraa tai jopa koko laukku, mutta jos saat laukun kunnolla lukituksi ja vyöt vielä ympärille, on käsittelijöillä vähemmän aikaa ja siis myös vähemmän kiusauksia.- Rouvas
Niinpä. Ohjeeksi, ettei matkalaukkua kannata lukita, koska se väännetään kuitenkin auki väkisin, jossei ole auki.
Näin kävi uudelle matkalaukulleni Ateenan matkalla. Matkalaukku oli ihan uusi, mutta kun hölmö olin lukinnut sen. Sattui olemaan syyskuun 11. päivän jälkeistä aikaa.
Miksi laittaa ruumaan menevään laukkuun mitään arvokasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657