fiat punto ja s&s

sohvaperun

Olen ostamassa v 2012 fiat puntoa. Askarruttaa tuo star&stop? Onko italialainen insinööri saanut sen pelittämään kunnolla?

7

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BestCandy

      Kyllähän nuo Candy-merkkiset pesukoneet ainakin toimi, meillä toimii vieläkin vaikka se on 60-luvulta, vai olisko ihan 70-luvun alusta, mutta kumminkin.

    • F.I.A.T

      Auto sammuu ja käynnistyy itsekseen. Siis toimii. Toiminnan voi ohittaa napin painalluksella. Tosin jokaisen käynnistyksen jälkeen on toiminto erikseen kytkettävä pois päältä.

      Start&stop on automaailman idioottimaisin keksintö.

    • GPAir-11

      Minulla toimii Grande Puntoni kaikki varusteet loistavasti. Tää on ollut mulla pian neljä vuotta. Sähköinen takaluukun avaus, sähköinen ohjaustehostin, mäkilähtöavustin, luistonesto, saattovalot... kaikki toimii moitteitta. Tuota Start&Stop -varustetta autossani ei ole mutta kyllä se ainakin virallista, ilmoitettua kulutusta hieman pienentää ja samalla käyttömaksua. Mutta ero on kyllä pieni tälläiseen ilman S&S -varustetta olevaan malliin.
      Hyvä varuste tuo on jos ajaa paljon kaupunkiajoa, jossa liikennevalopysähdyksiä usein.

    • puntostartstop

      Kyllä se ihan toimii. Itsellä ajettu nyt 65 tuhatta eikä ongelmia. Ja saahan sen pois päältä jos haluaa. Startti ja akku on kyllä kovemmalla sen kanssa, vaikka S&S mallisissa onkin vähän isompi akku.

    • unohda

      Kaksi vuotta sitten oli ulkomailla vuokralla Grande Punto ja täydellä tankilla vuokrattuna auto hyytyi todella helposti (ei ollut väärä bensa)ja keskikokoisena kuskinakin en meinannut nähdä tuulilasin yläreunan vuoksi, että mitä on tulossa tiellä vastaan. Kertakaikkiaan tuskastuttavaa tuo hyytyminen ja edelleen Fiatin vaihdekepin tunnottomuus, jota on jatkunut 30-vuotta oman kokemukseni perusteella. Äl' osta...

      • arska1234

        Omituiset tiet siellä ulkomailla :)

        Ei mulla ollut GP:llä mitään ongelmia nähdä suoraan eteenpäin, vaikka olen keskimittaista pidempi (193cm).... Ylöspäin ei kyllä nähnyt mitä taivaalta on tulossa ;)

        Häikäisysuojaa ei juurikaan tarvinnut....

        Ainoa mikä häiritsi oli tuo A-pilarien koko, risteyksissä piti kurkkia sinne sun tänne, että oliko siellä katveessa jalankulkijoita tms..

        Millä tavalla hyytyi ???? Ei mun kummatkaan GP:t hyytyneet missään vaiheessa....

        Vaihdekeppikin toimi molemmissa ?????


      • VuokraPunto

        Entä jos olisi vuokrattuna puolella tankilla? Miiten se olisi vaikuttanut? Tuulilasissa on se lasiosuus, josta tulee katsoa läpi. Yläreunassa on häikäisyä estävä kuviointi ja jossain vaiheessa tulee katto vastaan. Sinun pitänee miettiä ajamista uudelleen. Ehkä lopettaa kokonaan kun et tiedä miten ikkunasta katsotaan läpi.

        Olet ajanut 30 vuotta autolla jonka vaihteensiirto ei toimi kunnolla. Olisi kannattanut aikanaan korjata vika. Takuu tuskin on voimassa joten joudut korjaamaan vian omalla kustannuksella. Tai jos autona oli mainitsemasi vuokra-Punto, lienet oikeutettu vuokran alennukseen. Sinun olisi kannattanut Punto ostaa. Olisi tullut edullisemmaksi kuin 30 vuotta vuokra-autolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe