Voi hyvät hyssykät , koettakaa nyt ihmeessä pysyä pois näistä Turkin kiertomatkoista , esitteessä mainitaan tutustumisista kulttuuriin ja kaiken maailman kutomoihin ja turkisliikkeisiin , paikan päällä selviää että näihin pakkomyynteihin pitää osallistua , matkallamme eräs henkilö sai tingittyä alkuperäisin hinta pyynnön (2600euroa) 300 sataan euroon , ei nämä romut ja matot ole minkään arvoisia kun itellekin kaupattiin mattoa , pyynti (3600 euroa) sen olis saanut sitten 800 euroon itselle , myyjä toi välillä paikalle johtajaa ja taas hinta laski , sitten johtajan poikaa ja taas hinta laski , sitten meidän oma opas ja taas hinta laski , sitten vielä ovella joku apulais työnjohtaja ja taas hinta laski , kauppoja emme tehneet koska en pidä näitä pölyisiä ja homeisia mattoja missään arvossa.
Sairastan itse astmaa jonka olen saanut pölyistä ja homeista , astmani aktivoitui uudestaan näissä mattonäyttelyissä ja siinä Turkkilaisessa illassa mikä järjestettiin peruna kellarilta haisevassa luolassa , nyt kolme viikkoa myöhemmin olen saanut astmani jotenkin hoidettua ja loppupäätelmäni on etten ikinä enää lähde Turkin kulttuuri kiertomatkalle.
Turkkiin kyllä voin mennä mutta rantalomalle ja valitsen hotellin missä ei ole kokolattiamattoa missä on jo valmiiksi oksennuksen jälkiä vaikka onkin kyseessä viiden tähden hotelli.
Kappadokian matka
Paattis
0
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708