Voi hyvät hyssykät , koettakaa nyt ihmeessä pysyä pois näistä Turkin kiertomatkoista , esitteessä mainitaan tutustumisista kulttuuriin ja kaiken maailman kutomoihin ja turkisliikkeisiin , paikan päällä selviää että näihin pakkomyynteihin pitää osallistua , matkallamme eräs henkilö sai tingittyä alkuperäisin hinta pyynnön (2600euroa) 300 sataan euroon , ei nämä romut ja matot ole minkään arvoisia kun itellekin kaupattiin mattoa , pyynti (3600 euroa) sen olis saanut sitten 800 euroon itselle , myyjä toi välillä paikalle johtajaa ja taas hinta laski , sitten johtajan poikaa ja taas hinta laski , sitten meidän oma opas ja taas hinta laski , sitten vielä ovella joku apulais työnjohtaja ja taas hinta laski , kauppoja emme tehneet koska en pidä näitä pölyisiä ja homeisia mattoja missään arvossa.
Sairastan itse astmaa jonka olen saanut pölyistä ja homeista , astmani aktivoitui uudestaan näissä mattonäyttelyissä ja siinä Turkkilaisessa illassa mikä järjestettiin peruna kellarilta haisevassa luolassa , nyt kolme viikkoa myöhemmin olen saanut astmani jotenkin hoidettua ja loppupäätelmäni on etten ikinä enää lähde Turkin kulttuuri kiertomatkalle.
Turkkiin kyllä voin mennä mutta rantalomalle ja valitsen hotellin missä ei ole kokolattiamattoa missä on jo valmiiksi oksennuksen jälkiä vaikka onkin kyseessä viiden tähden hotelli.
Kappadokian matka
Paattis
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904