Mikä vuodenaika on paras Klassa?

Esim. tapahtuminen kohdalta? Minun mielestä kesä, on torimyyntiä, ja meri on kaunis ja voi nauttia kävelystä keskustassa.. :)

71

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En niin tapahtumista välitä,mutta kesästä tykkään tosi paljon.Tipuset laulaa ja kukat kukkii. :)

      • Luonto on kyllä mahtava kesällä ja koirakin tykkää kun tarkeneen ilkoilla paremmin.. :)


      • Mistä tapahtumista tinttu-liina sitten tykkää?


      • tinttu-liina__
        kittie2 kirjoitti:

        Mistä tapahtumista tinttu-liina sitten tykkää?

        tinttu-liina kirmaa niityllä ilkosillaan


      • Jospa keksisit oma nimimerkin, kaikki tietävät että et ole oikea tinttu-liina.


      • kittie2 kirjoitti:

        Mistä tapahtumista tinttu-liina sitten tykkää?

        Noista yleisistä tapahtumista en niin välitä,mutta jos voisin,niin istuisin kaiket päivät kesäisin pellon laidalla ja ihastelisin luonnonkukkia.Samalla kuuntelisin ihanien lintujen laulua. Siinä tapahtumaa kerrakseen. :)


      • tinttu-liina__ kirjoitti:

        tinttu-liina kirmaa niityllä ilkosillaan

        Väärin feikki...On mulla sentäs jotain päällä. ;)


      • kittie2 kirjoitti:

        Jospa keksisit oma nimimerkin, kaikki tietävät että et ole oikea tinttu-liina.

        Muistakaakin,että kirjoitan vain tällä rekatulla. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noista yleisistä tapahtumista en niin välitä,mutta jos voisin,niin istuisin kaiket päivät kesäisin pellon laidalla ja ihastelisin luonnonkukkia.Samalla kuuntelisin ihanien lintujen laulua. Siinä tapahtumaa kerrakseen. :)

        Kuulostaa ihanan rentouttavalta! Kiva kun olet taas palstalla, kivaa vaihtelua näille ketjun kitisijöille.. Teiltä on tullut vastauksia ketjuun, muilta ei..

        Minäkin pidän luonnon katselusta kesällä ja jos olen rannalla, en edes ui, vaan olen ja nautin veden katselusta, se on ihmeen rauhoittavaa.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Muistakaakin,että kirjoitan vain tällä rekatulla. :)

        Jep, kyllä minä ja toljanter sen ainakin tietävät. Toivon mukaan muutkin.. Mutta aina joku pöpi luulee muuta.. : /


      • kittie2 kirjoitti:

        Kuulostaa ihanan rentouttavalta! Kiva kun olet taas palstalla, kivaa vaihtelua näille ketjun kitisijöille.. Teiltä on tullut vastauksia ketjuun, muilta ei..

        Minäkin pidän luonnon katselusta kesällä ja jos olen rannalla, en edes ui, vaan olen ja nautin veden katselusta, se on ihmeen rauhoittavaa.. :)

        Minä kun olen lähtöisin maaseudulta,niin siellä se sydän on edelleen. :)

        Meri ja yleensäkin kaikki järvet sun muut on kans ihania.Merenrannalla todellakin voi istua myös tuntikausia.Mieluiten vielä niin,ettei siellä ole ihmisiä hälisemässä. Pelkät luonnonäänet riittää. :)


      • kittie2 kirjoitti:

        Jep, kyllä minä ja toljanter sen ainakin tietävät. Toivon mukaan muutkin.. Mutta aina joku pöpi luulee muuta.. : /

        Antaa ihmisten luulla. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Minä kun olen lähtöisin maaseudulta,niin siellä se sydän on edelleen. :)

        Meri ja yleensäkin kaikki järvet sun muut on kans ihania.Merenrannalla todellakin voi istua myös tuntikausia.Mieluiten vielä niin,ettei siellä ole ihmisiä hälisemässä. Pelkät luonnonäänet riittää. :)

        Itse olen kaupunkilainen ollut aina, mutta olen samaa mieltä, pidän myös luonnon rauhasta, tekee hyvää mielelle. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Antaa ihmisten luulla. :)

        Niin kai sitten saavat luulla, monet luulevat että minä kirjoittelen rumia palstalle??


      • kittie2 kirjoitti:

        Niin kai sitten saavat luulla, monet luulevat että minä kirjoittelen rumia palstalle??

        Kunhan rustaavat omiansa,kun eivät muuta keksi. Älä oikeasti välitä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kunhan rustaavat omiansa,kun eivät muuta keksi. Älä oikeasti välitä.

        No niin rustaavat, kun eivät muuta keksi, todella lapsellista.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Minä kun olen lähtöisin maaseudulta,niin siellä se sydän on edelleen. :)

        Meri ja yleensäkin kaikki järvet sun muut on kans ihania.Merenrannalla todellakin voi istua myös tuntikausia.Mieluiten vielä niin,ettei siellä ole ihmisiä hälisemässä. Pelkät luonnonäänet riittää. :)

        Tonttu on sielunveljesi noissa tuntemuksissa...


      • Nimimerkkimerkkierkki
        toljanter kirjoitti:

        Tonttu on sielunveljesi noissa tuntemuksissa...

        Teillä on varmaan sitten jokin linnunpasska fetishi jos merenrannalla passkovista lokeista tykkäätte?


      • Nimimerkkimerkkierkki kirjoitti:

        Teillä on varmaan sitten jokin linnunpasska fetishi jos merenrannalla passkovista lokeista tykkäätte?

        Kas kas pissiäistä:) Taitaapi olla ihan täpinöissä kun paljastaa henkilöllisyytensä ja kateellisuutensa.

        Jos menisit nukkuun, passssssskoja unia vaan;)


      • toljanter kirjoitti:

        Kas kas pissiäistä:) Taitaapi olla ihan täpinöissä kun paljastaa henkilöllisyytensä ja kateellisuutensa.

        Jos menisit nukkuun, passssssskoja unia vaan;)

        Heh! :) Kamalaa, linnut kakkaa... Iiiik! :D


      • tekotaiteellista_passkaa
        toljanter kirjoitti:

        Kas kas pissiäistä:) Taitaapi olla ihan täpinöissä kun paljastaa henkilöllisyytensä ja kateellisuutensa.

        Jos menisit nukkuun, passssssskoja unia vaan;)

        Mistä olisin kateellinen, kultturellista linnunpasska picknickistänne merenrannallako?


      • tekotaiteellista_passkaa kirjoitti:

        Mistä olisin kateellinen, kultturellista linnunpasska picknickistänne merenrannallako?

        Mitä ihmettä sekoilet, ei kukaan syö linnun kakkaa! On sinulla jutut.. :D


      • tekotaiteellista_passkaa
        kittie2 kirjoitti:

        Mitä ihmettä sekoilet, ei kukaan syö linnun kakkaa! On sinulla jutut.. :D

        En minä sitä tarkoittanut itse käsitit väärin sanoin vain että on tosi kultturellia istua picknickillä linnunpasskan keskellä samalla lokkien ilmahyökkäyksiä väistellen!?


      • tekotaiteellista_passkaa kirjoitti:

        Mistä olisin kateellinen, kultturellista linnunpasska picknickistänne merenrannallako?

        Menisit jo nukkuun...

        Sulla on aikainen herätys. Rantojen kaunotar ja eläinten ystävä odottelee aamuvarhaisella oppi-isäänsä uinnin opetukseen. Siinä onkin tiukka tiimi, joku voisi väittää että ihan kuin yksi ja sama höpöttäjä porealtaalla porisee:)


      • toljanter kirjoitti:

        Menisit jo nukkuun...

        Sulla on aikainen herätys. Rantojen kaunotar ja eläinten ystävä odottelee aamuvarhaisella oppi-isäänsä uinnin opetukseen. Siinä onkin tiukka tiimi, joku voisi väittää että ihan kuin yksi ja sama höpöttäjä porealtaalla porisee:)

        :D !!!


      • tekotaiteellista_passkaa
        toljanter kirjoitti:

        Menisit jo nukkuun...

        Sulla on aikainen herätys. Rantojen kaunotar ja eläinten ystävä odottelee aamuvarhaisella oppi-isäänsä uinnin opetukseen. Siinä onkin tiukka tiimi, joku voisi väittää että ihan kuin yksi ja sama höpöttäjä porealtaalla porisee:)

        Kyllä se on oma peräprutkus joka aamupuuron jälkeen kylpyammeessa porisee porealtaan tavoin! :-P Lällälllää


      • toljanter kirjoitti:

        Tonttu on sielunveljesi noissa tuntemuksissa...

        :) Kiva kuulla. ;)


      • Nimimerkkimerkkierkki kirjoitti:

        Teillä on varmaan sitten jokin linnunpasska fetishi jos merenrannalla passkovista lokeista tykkäätte?

        Juu..on se hirveetä,jos sattuis lokki paskomaan päähän.Mitenkähän siitäki oikeen selviäis...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu..on se hirveetä,jos sattuis lokki paskomaan päähän.Mitenkähän siitäki oikeen selviäis...

        Ahhahaa! Pivän naurut!!! XD


    • Suomi herää henkiin kesällä sanotaan, tai no jos ei muut sano niin ainakin minä sitten.

      Tältä pohjalta väitän että paras vuodenaika kaupungille kuin kaupungille on kesä. Kaikenlaiset tapahtumatkin kun ajoittuvat kesälle. Niin juu ja Tintutkin aktivoituu kesäisin;)

      • Tuo on kyllä totta että kesällä taitaa olla eniten tapahtumia. :)


    • Kitttie2

      Tein samoin kaikista, mitä tänne olet kirjoittanut,ja mitä tulet kirjoittamaan.

      • Miksi minun kirjoituksia pitäisi poistaa, haloo! Itse kirjoitat tänne törkeitä käännöksi minunkirjoituksista, miksi?? Herjaukset ja ruma kielenkäyttö ei kuulu palstalle.


      • ootteidioottei
        kittie2 kirjoitti:

        Miksi minun kirjoituksia pitäisi poistaa, haloo! Itse kirjoitat tänne törkeitä käännöksi minunkirjoituksista, miksi?? Herjaukset ja ruma kielenkäyttö ei kuulu palstalle.

        Oli sulla taas onnistunut päivä kun pääsit kysymään samaa taas uudestaan, uudestaan uudestaa..... Samoin tolla jolta kysyit!


      • Mitä kysyin uudestaan ja uudestaan? Ja ihmettelin vaan tuon trollin törkeitä juttuja..


      • Voivoi

        Sinun juttusi täällä vasta törkeitä on.Haukut tuntemattomia Kokkolalaisia jatkuvasti,vaikka et edes asu täällä!


      • Voivoi kirjoitti:

        Sinun juttusi täällä vasta törkeitä on.Haukut tuntemattomia Kokkolalaisia jatkuvasti,vaikka et edes asu täällä!

        Siis miten juttuni ovat törkeitä ja ketä haukun?? Kla on entinen kotikaupunkini ja käyn siellä usein edelleen.


      • Kyllästyttää
        Voivoi kirjoitti:

        Sinun juttusi täällä vasta törkeitä on.Haukut tuntemattomia Kokkolalaisia jatkuvasti,vaikka et edes asu täällä!

        Niin samaa mieltä!


      • Kyllästyttää kirjoitti:

        Niin samaa mieltä!

        Siis te olette ihan sekaisin! Ketä haukun ja milloin olen kirjoittanut törkeyksiä??

        Mikä teitä vaivaa kun valitatte koko ajan.


      • Älä_provosoidu
        kittie2 kirjoitti:

        Siis te olette ihan sekaisin! Ketä haukun ja milloin olen kirjoittanut törkeyksiä??

        Mikä teitä vaivaa kun valitatte koko ajan.

        Nuot tykkää vaan provottaa kun olet rekisteröidyllä merkillä täällä


      • Voipi olla näin, ihme porukkaa..


    • Kyllästyttää

      Kukahan täällä on sekaisin? Pikku vinkki : SINÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Siis ihan oikeasti, osaatteko vastata järkevästi ollenkaan? Mikä teillä on hampaankolossa? Ja millä lailla olen sekaisin, onko teidän jatkuva valitus ilman syytä fiksua, nope!!


      • Tollolle
        kittie2 kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti, osaatteko vastata järkevästi ollenkaan? Mikä teillä on hampaankolossa? Ja millä lailla olen sekaisin, onko teidän jatkuva valitus ilman syytä fiksua, nope!!

        Siis ihan oikeasti tuo on varmaan mahtava olotila kun ei ite huomaa tollouttaan tajua jo me ei kaivata sun kirjotuksia noita typeriä juttuja


      • Tollolle kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti tuo on varmaan mahtava olotila kun ei ite huomaa tollouttaan tajua jo me ei kaivata sun kirjotuksia noita typeriä juttuja

        Kyllä minä tuota veikkasin, mutta kun ette perustelleet asiaanne kunnolla. Ja kuka käskee lukemaan aloituksia, jos ei kiinnosta?? Häipykää itse jatkuvine valituksinenne muualle.

        Teillä ei ole tapoja eikä järkeä omassa päässsänne, piste.


      • Sitä paitsi se että syyttätte että ahukun tuntemattomia Kokkolalaisia ja puhun rumia on totaalisen väärin! Ja älyä kyllä on, mutta en jaksa käsittää valittajia jotka eivät osaa kertoa syytään kunnolla. muutamalla sanalla kitinä on turhaa..

        Jos opppisitte tutustumaan minuun ihmisenä tai muyihin palstalla, voisitte oikeasti oppia tuntemaan heidät paremmin. :)

        Minä en ole koskaan pitänyt huonotapaisista ihmisitä.


    • Hampaankolo

      ja valitus.Sun typeriä valituksia on luettu jo ihan tarpeeksi.Ymmärrä jo,tai kysy viisaampaa ymmärtämään ja takomaan se tyhmään päähäsi.

      • Olen kyllä vähentänyt juttujen kirjoittelua. Mutta ei niitä ole pakko luke jos ei kiinnosta, mikä siinä on niin vaikeaa??

        Lopettakaa itse typerät valitukset palstalla ja keksikää omia aiheita tai menkää muualle.


      • kittie2 kirjoitti:

        Olen kyllä vähentänyt juttujen kirjoittelua. Mutta ei niitä ole pakko luke jos ei kiinnosta, mikä siinä on niin vaikeaa??

        Lopettakaa itse typerät valitukset palstalla ja keksikää omia aiheita tai menkää muualle.

        Sitä minäkään en vaan ymmärrä,että miksi klikataan auki aloitus,jos siinä on sellaisia juttuja mitkä riepoo?!?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sitä minäkään en vaan ymmärrä,että miksi klikataan auki aloitus,jos siinä on sellaisia juttuja mitkä riepoo?!?

        No niinpä!!!!


    • Riepooooo

      Sinä se täällä typerä olet.Oikea Piru ja kaiken pahan alku ja juuri.

      • Jaahas.. Ja miksi?? En ole piru, enkä paha.


    • Tämäntakia

      Julkaisit eilen tämän törkeän viestin,missä kuvailet seksifantasioitasi.Pyysin ylläpitoa poistamaan tämän julkaisusi :
      Olin kotipaikalla saunassa (vanhalla puolella) mieheni kanssa ja otin suihin. "lasti" piti ottaa käteen ja eihän se siihen mahtunu vaan sotki koko saunan ja pesutilan :D tuli kiire siivoomaan jälkiä ku iso liuta porukkaa odotti saunaan pääsy vuoroonsa. Sain todistusaineiston just ja just siivottua ku äiti päätti kammeta sisään ja mä selitin et oottaa nyt hetken viel mä pesen yläkorppani mut päätinkin lisätä saunan uuniin puita ni huomasin siel pesässä olevan kanin. sielä se palo puiden seassa mut kaikki karvat ja viikset näky selvästi. äitiltä kysymään et mitä hemmettiä se siel tekee ni äiti rupes tikulla tökkimään sitä et jokohan olis kypsää :D

      • Itse laitoin eilen ylläpidolle viestiä tuosta jutusta ja nimimerkistä, tuollaista ei kaivata palstalle, siis jutun aihetta ja tuota trollia.


      • Ville_valo_faniitikko
        kittie2 kirjoitti:

        Itse laitoin eilen ylläpidolle viestiä tuosta jutusta ja nimimerkistä, tuollaista ei kaivata palstalle, siis jutun aihetta ja tuota trollia.

        Ville vallaton on taas vauhdissa


      • Mikä lie häirikkö, jolla samankaltainen nimimerkki kuin minulla. Köyhät on huvit trolleilla.


      • Hähhää_lällällää
        kittie2 kirjoitti:

        Mikä lie häirikkö, jolla samankaltainen nimimerkki kuin minulla. Köyhät on huvit trolleilla.

        Täällä on monta trolli pahasta joilta uupuu käytöstavat omat juttusikin täyttävät välillä mauttomuudeltaan trollaamisen tunnusmerkit tai sitten vain olet surkuhupais!?


      • Hähhää_lällällää kirjoitti:

        Täällä on monta trolli pahasta joilta uupuu käytöstavat omat juttusikin täyttävät välillä mauttomuudeltaan trollaamisen tunnusmerkit tai sitten vain olet surkuhupais!?

        Ja mitkä juttuni ovat mauttomia tai trollaamista palstalla?


      • Hähhää_lällällää
        kittie2 kirjoitti:

        Ja mitkä juttuni ovat mauttomia tai trollaamista palstalla?

        Aika moni jaksaako niitä nyt alkaa erotteleen, siis meinasin surkuhupaisuudellaan mauttomia enkä että täysin asiattoman mauttomia.


      • Hähhää_lällällää kirjoitti:

        Aika moni jaksaako niitä nyt alkaa erotteleen, siis meinasin surkuhupaisuudellaan mauttomia enkä että täysin asiattoman mauttomia.

        sanon taas, koetappa itse laittaa omia juttuja palstalle, jos minu ei kiinnosta.. Ehkä sinun jutut ovat vaikka minusta surkuhupaisia? ;)


      • Hähhää_lällällää
        kittie2 kirjoitti:

        sanon taas, koetappa itse laittaa omia juttuja palstalle, jos minu ei kiinnosta.. Ehkä sinun jutut ovat vaikka minusta surkuhupaisia? ;)

        Kunhan leikilläni kiusasin. ;) vuh vuh!


      • Hähhää_lällällää kirjoitti:

        Kunhan leikilläni kiusasin. ;) vuh vuh!

        No onkos sinun jutut sitten kovin fiksuja? :)


      • Hähhää_lällällää
        kittie2 kirjoitti:

        No onkos sinun jutut sitten kovin fiksuja? :)

        Tottahan toki tokaisi tokmanni! Olen verbaalitaiteilija ja siveltimeni on lyriikka. :)


    • Valetta

      Sinä se olit !

      • TOSItotta_Kla

      • Tsekkaa vaikka ylläpidolta, pöllöt uskovat kaikki jutut.


      • Hähhää_lällällää
        kittie2 kirjoitti:

        Tsekkaa vaikka ylläpidolta, pöllöt uskovat kaikki jutut.

        Just tälläsii, ylläpitoko tiedottaa että pöllöt ovat juttu uskovaisia?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      318
      2957
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1661
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      190
      1571
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1263
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe