Meillä tuntuu asuvan ylimääräistä sakkia -meidän perheen lisäksi oamkotitalossamme. Tv aukeaa ja sammuu ajoittain itsestään(asetukset ok) Leivinuunin luukku heiluu joskus itsestään. Eteisen väliovi kolahtaa joskus kiinni itsestään..eikä ole ikkunoita auki tms. Olen nähnyt yöllä kun kävin vessareissulla kun keinutuoli kiikkasi itsetään-tosin loppui kun katsoin. Äitini kuoleman aikaan iso seinäkello lensi lattialle ja hajosi! Että tämmöistä-en pelkää aikä perheemmekään-olemme tottuneet..
Tottunut näihin jo..
3
115
Vastaukset
- hiljaistaon
En kyllä alistuisi moisiin "alivuokaralaisiin" demonihenkien pilailuihin. Olen Jeesukseen Kristukseen uskova ja ei minun huushollissani tilaa ole tuollaisille hengille. Mokomat pelkäävät Jeesus Messiaan nimeä.
- Siunatkaa
Sellainen koti on siunattava ja henget pakenee.
- Raksareiska
Kaukosäädin kannatta korjata, jolloin televisio yms. pysyvät kurissa. Onko teillä puulattia. Pelkkä kävely toisessa huoneessa voi keikuttaa keinua.Siitä on todisteena keikkumisen loppuminen kun pysähdyit. Kellot yms. raskaat esineet pitää aina kiinnittää koolauksiin, niin ne eivät putoa.Leivinuunin luukkuun, pitäisi tarkistaa onko savupelti kunnossa piipussa ja luukun lukituksen pitävyys kannattaa myös tarkistaa.
Toivottavasti näistä oli apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898