Mä oon kuullu et sielt on raportoitu lapsen huutoa ja naisen on nähty hyppäävän valkoisessa sairaalapuvussa sairaalan katolta aina tiettyyn aikaan yöstä. Haluasin tietää onko joku nähny just noi jutut.
röykän kummitus sairaala
kuullut
2
57
Vastaukset
- kansalle
http://img2.tapuz.co.il/forums/1_129250654.jpg
יוחנן 3: 16-18
כך 16 אהבו האלוהים את העולם שהוא נתן לו הוליד רק בנו, כי כל מי מאמין בו לא יאבדו אבל יש חיי נצח.
17 לאלוהים לא שלחו את בנו אל העולם לגנות את העולם, אבל שהעולם דרכו תוכל להינצל.
18 מי שמאמין בו לא גינו; אבל הוא המאמין לא זוכה לגינוי כבר, כי הוא יהוה לא האמין בשם בנו היחיד של אלוהים.- x_________
饭馆自行车公共 汽车公共 汽车东 西松鼠长 颈 鹿猫 开心爱 人 上帝 星期 电影电脑社 会主义 头鹰无聊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1091001
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830