kurahousut

kurahousut

Mulla on 14 poika ja hän sotkee vaatteensa pihalla aina kun on vain mahdollisuus.ja varsinkin märällä no minä olen käskenyt hänen laittamaan kurahousut jalkaan. Hän ei kylläkään sano mitään vastaan hän tietää että minä annan hänelle peli kiellon jos hän sanoo vastaan

4

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 44536

      Huoh... Onko tää taas joku trolli?

    • Kukkishattu

      Erittäin todennäköisesti joku "sadeasujen ystävä" on taas todennäköisesti asialla. Henkilö, jolla on fetissi siihen, että nuori pakotetaan pitämään kurahousuja.

      Heillä on omat nettisivutkin ja sielläkin on fiktiivisiä tarinoita aiheesta, kuten kertomus rippikouluikäisestä, joka pakotetaan pitämään kurahousuja.

      Ei tuollaiset fantasiat nyt vielä ihmisestä lapsiin sekaantujaa tee, mutta kyllä sen oman fetissin voisi pitää noissa suljetuissa yhteisöissä, eikä tyrkyttää sitä muille näillä julkisilla palstoilla.

    • Haalarityttö

      Aloitus on ehkä väärässä osastossa (pitäisi olla osastolla Fetissit), mutta ei fetisistien tule piileskellä missään maan alla omilla salapalstoillaan. Kyllä jokaisella on oikeus toteuttaa omaa kirjallista luovuuttaan julkisesti.

    • 309

      moi itsellä on kurahousut ikää 31v ei vaan kehtaa laittaa päälle vaikka olis kiva käyttää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe