Kainuun alueelta etsitään yhden tai kahden miehen tanssiorkesteria, iskelmämusiikkia toivotaan soittavan.
Orkesteri haussa häihin
11
139
Vastaukset
- humppakurko
ei se ole mikään orkesteri jos siinä on kaks tyyppi. soita levyjä, olet pihi.
- turhuuuu
Mitä siihen orkesteria tarttee pappi vihkii ja sillä sipuli, se on kahden kauppa.
- kolomekko
Lie tuo kolmen kauppa, jos pariskunta menee naimisiin ja pappi vihkii??
- kotoilu
Kyllä pappi tarvitaan ja 2 todistajaa, sukulaiset tuovat lahjoja uudelle parille ilman mitään juottopitojakin ja nekin rahat säästyy sitten kodin perustamiseen.
- outotoive
Tanssiorkesteri, onko soittajien pakko tanssia samalla kuin soittavat?
Vaikeuttaa huomattavasti muusikoiden löytämistä. - sasmo
ismo ja salama soittaa kuin iso orkesteri ja on halpa. eivät saa muuten keikkaa, ota sinä hyvä ihme ne keikalle.
- mallarouva
meidän häissä oli toissa kesänä harri ja coronet yhtye. oli hyvä ja monipuolinen yhtye. kannattaa kysyä. löysin googlaamalla. hyvin on liitto kestänyt. onnea etukäteen . t malla
- suodittelem
meidän häissä oli pave ja paskiaiset. tosi hyvä orkka , ne nussi anoppia sillä aikaa kun minä join niiden viinat.
- jollamaa
on se kumma että tällaiset ku..päät pilaa asiallisten ihmisten kyselyt. katsoppa peiliin ja mieti mitä näet siinä. siinähän näkyy mielenterveys toimiston asiakas.
- jeromatias
olen samaa mieltä. hoitoon ja äkkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773