Kainuun alueelta etsitään yhden tai kahden miehen tanssiorkesteria, iskelmämusiikkia toivotaan soittavan.
Orkesteri haussa häihin
11
129
Vastaukset
- humppakurko
ei se ole mikään orkesteri jos siinä on kaks tyyppi. soita levyjä, olet pihi.
- turhuuuu
Mitä siihen orkesteria tarttee pappi vihkii ja sillä sipuli, se on kahden kauppa.
- kolomekko
Lie tuo kolmen kauppa, jos pariskunta menee naimisiin ja pappi vihkii??
- kotoilu
Kyllä pappi tarvitaan ja 2 todistajaa, sukulaiset tuovat lahjoja uudelle parille ilman mitään juottopitojakin ja nekin rahat säästyy sitten kodin perustamiseen.
- outotoive
Tanssiorkesteri, onko soittajien pakko tanssia samalla kuin soittavat?
Vaikeuttaa huomattavasti muusikoiden löytämistä. - sasmo
ismo ja salama soittaa kuin iso orkesteri ja on halpa. eivät saa muuten keikkaa, ota sinä hyvä ihme ne keikalle.
- mallarouva
meidän häissä oli toissa kesänä harri ja coronet yhtye. oli hyvä ja monipuolinen yhtye. kannattaa kysyä. löysin googlaamalla. hyvin on liitto kestänyt. onnea etukäteen . t malla
- suodittelem
meidän häissä oli pave ja paskiaiset. tosi hyvä orkka , ne nussi anoppia sillä aikaa kun minä join niiden viinat.
- jollamaa
on se kumma että tällaiset ku..päät pilaa asiallisten ihmisten kyselyt. katsoppa peiliin ja mieti mitä näet siinä. siinähän näkyy mielenterveys toimiston asiakas.
- jeromatias
olen samaa mieltä. hoitoon ja äkkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984