Kainuun alueelta etsitään yhden tai kahden miehen tanssiorkesteria, iskelmämusiikkia toivotaan soittavan.
Orkesteri haussa häihin
11
167
Vastaukset
- humppakurko
ei se ole mikään orkesteri jos siinä on kaks tyyppi. soita levyjä, olet pihi.
- turhuuuu
Mitä siihen orkesteria tarttee pappi vihkii ja sillä sipuli, se on kahden kauppa.
- kolomekko
Lie tuo kolmen kauppa, jos pariskunta menee naimisiin ja pappi vihkii??
- kotoilu
Kyllä pappi tarvitaan ja 2 todistajaa, sukulaiset tuovat lahjoja uudelle parille ilman mitään juottopitojakin ja nekin rahat säästyy sitten kodin perustamiseen.
- outotoive
Tanssiorkesteri, onko soittajien pakko tanssia samalla kuin soittavat?
Vaikeuttaa huomattavasti muusikoiden löytämistä. - sasmo
ismo ja salama soittaa kuin iso orkesteri ja on halpa. eivät saa muuten keikkaa, ota sinä hyvä ihme ne keikalle.
- mallarouva
meidän häissä oli toissa kesänä harri ja coronet yhtye. oli hyvä ja monipuolinen yhtye. kannattaa kysyä. löysin googlaamalla. hyvin on liitto kestänyt. onnea etukäteen . t malla
- suodittelem
meidän häissä oli pave ja paskiaiset. tosi hyvä orkka , ne nussi anoppia sillä aikaa kun minä join niiden viinat.
- jollamaa
on se kumma että tällaiset ku..päät pilaa asiallisten ihmisten kyselyt. katsoppa peiliin ja mieti mitä näet siinä. siinähän näkyy mielenterveys toimiston asiakas.
- jeromatias
olen samaa mieltä. hoitoon ja äkkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273