Mihin kuuluu Tampereella asuvan ottaa yhteyttä raskauteen liittyvässä hädässä tai tilanteessa jossa ei tiedä miten toimia? Kuuluuko ottaa yhteyttä äitiyspolille, Acutaan vai minne? Itselläni oli lauantaina vihlovaa kipua, josta olisin halunnut kysyä että kuuluuko asiaan vai tarvitseeko käydä näyttäytymässä. Soitin äitiyspolilta saamaani numeroon (numero joka on ilmeisesti juuri näitä kysymyksiä ja ajanvarausta varten), jossa vastaakin nauhoitus, joka sanoo että soittoaika on ma-pe. Tuo on ainoa numero jonka olen sairaalasta saanut ja Neuvolaankaan ei voi soittaa viikonloppuisin, eikä viikollakaan kuin yhden tunnin aikana/päivä. Eli mihin ihmeeseen sitä sitten soitetaan jos hätä tulee vai mennäkö suoraan Acutaan (josta kuitenkin sieltäkin sanottaisiin että ei sinun täällä kuulu olla..)?
Mihin ottaa yhteyttä
904
2
<50
Vastaukset
- Lllllllllllk
Soita synnärille. Numero löytyy varmasti netistä.
- manselainen
Olen nyt jo myöhässä, mutta sinun tilanteessasi soittaisin terveyspalvelujen neuvontaan (03 10023). Sieltä ohjataan eteenpäin. Käsittääkseni riippuu raskausviikoista, voitko mennä suoraan synnärille vai tarvitsetko päivystävän lääkärin konsultaation Acutasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701