homot ovat ihmisiä

xxyyyyyyyy

Homot ovat.tavallisia ihmisiä

39

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siismitävastaan

      Sairaita? Miten sairaus ilmenee? Oletko ajatellut, että tuollainen kielenkäyttösi osoittaa, että et itsekään ole ihan tasapainoinen? Yleensä heterot eivät käytä tuollaista kieltä keskinäisessä keskusteluissaan.

      • höhhh

        Mistä sinä tiedät mitä heterot keskustelee keskenään?


      • höhhh kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät mitä heterot keskustelee keskenään?

        Minä en ainakaan ole koskaan ollut sellaisen heteron seurassa, joka käyttäisi tuollaista kieltä. Ja heitä on varmaan ollut suunnilleen ainakin sata.


      • et.ole.et
        torre12 kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole koskaan ollut sellaisen heteron seurassa, joka käyttäisi tuollaista kieltä. Ja heitä on varmaan ollut suunnilleen ainakin sata.

        Et edes sapuskaa saa ravintolassa kun homoksi haukkuvat.


      • et.ole.et kirjoitti:

        Et edes sapuskaa saa ravintolassa kun homoksi haukkuvat.

        Ei ole "haukuttu" koskaan homoksi, mutta on joskus on oltu ravintoloissa kuin olisimme ilmaa. Yksin olen saanut sapuskaa myös siinä espanjalaisessa, jossa emme kahdestaan sitten saaneet.


      • atskulle
        torre12 kirjoitti:

        Ei ole "haukuttu" koskaan homoksi, mutta on joskus on oltu ravintoloissa kuin olisimme ilmaa. Yksin olen saanut sapuskaa myös siinä espanjalaisessa, jossa emme kahdestaan sitten saaneet.

        Ai, yhdessä jutussasi se tapahtui Hesassa.


      • atskulle kirjoitti:

        Ai, yhdessä jutussasi se tapahtui Hesassa.

        Hesassa tapahtui muita juttuja, mutta ilman sapuskaa on jääty Espanjassa, ja Tallinnassa tekivät kiusaa, kun eivät tuoneet laskua sitten millään. Mutta myönnän, että nämä olivat yksittäistapauksia; muulloin ollaan saatu vatsat täyteen joka paikassa.



    • Homotar

      No en minä ainakaan ole mikään tavallinen. Minä olen erinomainen.

    • homottasaarvoisiksi

      Niin homot ovat tavallisia ihmisiä. Heillä kuuluu olla täysin samat oikeudet kuin heteroillakin, sillä he eivät sille voi mitään. He ovat mitä ovat.

    • Menkää-Kaappiin-Takaisin

      No eivät ne tosiaankaan i-h-a-n tavallisia ole.
      Vaikka kuinka olisi suvaikko ja lipilaari, ei tosiasioita sentään kokonaan kieltää kannattaisi: homous ja lesbous ovat seksuaalista poikkeavuutta sekä syntiä ja sairautta.
      Ei sitä ominaisuutta mitenkään suosiakaan pitäisi.

      • Heteroilla se erilaisuuden tavoittelu vasta tärkeää onkin :D johtaa jopa siihen, että heidän kaikista lapsistaan ei edes tule heteroita!


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Heteroilla se erilaisuuden tavoittelu vasta tärkeää onkin :D johtaa jopa siihen, että heidän kaikista lapsistaan ei edes tule heteroita!

        --- ja jos tämä ei ole poikkeavaa seksuaalisuutta, ettei heterot osaa tehdä heteroita, niin mikähän sitten on?


    • voiristussssss

      Homot toki on ihmisiä. Heillähän on poikkeamastaan huolimatta ihmisen keho. Psykologian näkökulmasta katsottuna asia on ihan erilainen. Homoseksuaali on 'poikkeava ihminen'. Hänen kehityksessään on tapahtunut virhe, joka on saanut hänet tuntemaan paritteluviettiä samaa sukupuolta kohtaan. Normaalin kaavan (DNA yms) mukaan mies kehittyy tuntemaan vetoa naista kohtaan ja päin vastoin. Kun homoseksuaalisuus on tieteellisesti todistettu poikkeama, niin minkä helvetin takia tätä ei huomioida näiden avioliittolakien kanssa? Apina eroaa geneettisesti vain hitusen ihmisestä. Tämän periaatteen mukaan näin pieni ero ei voi olla laillinen este saattaa smokkiin tai huntuun pukeutunutta apinaa alttarille.

      • Kauanko itse olet ollut normaalin heterokaavan mukaisessa naimisissa, ennenkuin kumppanisi huomasi mennensä apinan kanssa vihille?

        Gay ja bi-palstojen avautumisten mukaan siihen heteroilla ja muilla uskovaisilla menee noin 20 vuotta.


      • voiristussssss
        bear_nick2 kirjoitti:

        Kauanko itse olet ollut normaalin heterokaavan mukaisessa naimisissa, ennenkuin kumppanisi huomasi mennensä apinan kanssa vihille?

        Gay ja bi-palstojen avautumisten mukaan siihen heteroilla ja muilla uskovaisilla menee noin 20 vuotta.

        Harmittaako kuulla eriäviä mielipiteitä homoseksuaalisuudesta? En koskaan tule lankeamaan SETAn harhaoppeihin enkä tule koskaan hyväksymään homoseksuaalisuutta. Saman sukupuolen kanssa akti, ja sen himoitseminen, on ihan yhtä poikkeavaa kuin esim. itsensä paljastelu tai pedofilia. Siksi homoseksuaalisuus kuuluu kaappeihin ja makuuhuoneisiin. Se on yksityisasia. Siksi se ei kuulu myöskään kirkkoihin eikä virallisiin rekistereihin. Tämä on mielipiteeni, joten yritäpä hyväksyä se.


      • voiristussssss kirjoitti:

        Harmittaako kuulla eriäviä mielipiteitä homoseksuaalisuudesta? En koskaan tule lankeamaan SETAn harhaoppeihin enkä tule koskaan hyväksymään homoseksuaalisuutta. Saman sukupuolen kanssa akti, ja sen himoitseminen, on ihan yhtä poikkeavaa kuin esim. itsensä paljastelu tai pedofilia. Siksi homoseksuaalisuus kuuluu kaappeihin ja makuuhuoneisiin. Se on yksityisasia. Siksi se ei kuulu myöskään kirkkoihin eikä virallisiin rekistereihin. Tämä on mielipiteeni, joten yritäpä hyväksyä se.

        Ei harmita. Rakastat selkeästi lähimmäisiäsi kuten itseäsi. Itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on auttaa ja kovin kuulostaa siltä, että et ole löytänyt muuta kuin itseinhoa ja ahdistuneisuutta homoudestasi.

        EI homona elämiseen tarvita SETA:a, avioitumista, uskontoa, pedoilua, itsensä paljastelua tai psykoanalyysia. Koeta sinä hyväksyä se, ettei homo aina ole se, mikä on sun ennakkokäsityksesi tai mitä tämä internet-kuplassa eläminen sinulle kertoo.

        Joku voisi miettiä, onko sinun kehityksessäsi sattunut virhe, kun tänne pukkaa näitä homofobisia mielipiteitäsi ;D


      • omituista

        Sadoilla eri lajeilla on havaittu homoseksuaalista käyttäytymistä, mutta vain yhdellä homofobista (homokammoista) käyttäytymistä, ja se laji on yllätys yllätys ihminen.


      • WEQEQ
        voiristussssss kirjoitti:

        Harmittaako kuulla eriäviä mielipiteitä homoseksuaalisuudesta? En koskaan tule lankeamaan SETAn harhaoppeihin enkä tule koskaan hyväksymään homoseksuaalisuutta. Saman sukupuolen kanssa akti, ja sen himoitseminen, on ihan yhtä poikkeavaa kuin esim. itsensä paljastelu tai pedofilia. Siksi homoseksuaalisuus kuuluu kaappeihin ja makuuhuoneisiin. Se on yksityisasia. Siksi se ei kuulu myöskään kirkkoihin eikä virallisiin rekistereihin. Tämä on mielipiteeni, joten yritäpä hyväksyä se.

        NIIN SINULLA ON SELLAINEN MIELIPIDE JA NOIN TYPERÄ KIRJOITTELU ONKIN SYYTÄ PITÄÄ KAAPISSA SILLÄ SITÄ HENKILÖIMÄLLÄ SAATAT PÄÄTYÄ KÄRÄJILLE SENVERRAN PÄSSI OLET!!!


      • KummaaJuttua
        omituista kirjoitti:

        Sadoilla eri lajeilla on havaittu homoseksuaalista käyttäytymistä, mutta vain yhdellä homofobista (homokammoista) käyttäytymistä, ja se laji on yllätys yllätys ihminen.

        Ihminen ajattelee JÄRJELLÄ.
        Ja luulisi sivistyvän kokoajan ,mutta,,,,,,,,,,,,ei
        Ovatko homot siis jollain eläinten tasolla olevia ???


    • Puskastahuutelua

      Mä nyt en kuulu tälle palstalle pätkääkään, mutta kyllä se anaaliseksi on aika tavanomaista heteroillakin. :D

      • NormaaliIhminen

        Ja paskanmarjat minua ei ainakaan tule kukaan nussimaan peräsuoleen !!!
        Sellaista yrittäväkin pääsee hengestään !!!


      • Eiseole

        Puhu vaan omasta puolestasi. Minä olen eri mieltä, se on erittäin harvinaista ja jo ajatuksenakin vastenmielistä. Miksi helvetissä täytyisi nussia perseeseen, kun naisessa on tarkoitusta varten oikein erillinen rööri, joka todennäköisesti toimiikin tehtävässä paljon paremmin kuin se toinen, jossa on yksisuuntainen liikenne.
        Väärään rööriin paneminen on melkein sama kuin jos sulla olisi pihalla Mersu, mutta haluaisit silti ajella aasivetoisilla lantarattailla. .


      • Eiseole kirjoitti:

        Puhu vaan omasta puolestasi. Minä olen eri mieltä, se on erittäin harvinaista ja jo ajatuksenakin vastenmielistä. Miksi helvetissä täytyisi nussia perseeseen, kun naisessa on tarkoitusta varten oikein erillinen rööri, joka todennäköisesti toimiikin tehtävässä paljon paremmin kuin se toinen, jossa on yksisuuntainen liikenne.
        Väärään rööriin paneminen on melkein sama kuin jos sulla olisi pihalla Mersu, mutta haluaisit silti ajella aasivetoisilla lantarattailla. .

        Heteroiden mielihalut ovat joskus outoja meille homoillekin. Samoin joskus mietityttää, miten epäkunnioittavasti heterot puhuvat naisista. Ei siis ihmisinä, vaan rööreinä?

        Kiitoksia hetkestä pääkoppasi sisällä.

        Olet oikea naistenmies :P


    • VastatkaaVainHomot

      Miten se on, käyvätkö homot vessanpöntöllä työntämässä peräsuolen tyhjäksi ennen kuin menevät harrastamaan homohommia ?
      Käyttävätkö homot jotakin lääkettä, että saavat peräsuolen täysin tyhjäksi ?
      Onko ripuli hyväksi ?
      Onko heillä vessapaperia sängyssä ?

    • rtnb

      Homot on saastaa. Elukoita, ei mitään ihmisiä.

    • pipppitys

      Homot on säälittäviä olioita. Vaikea sanoa, mihin heidät luokittelisi. En ainakaan ihmiseksi.

    • EiHullu

      Miten voi uloste enää pysyä peräsuolessa, kun se on venynyt homoilusta löysäksi ?

    • Homotpoikkeavat

      Itsekin olen ollut vuosikaudet siinä käsityksessä, että homot olisivat tavallisia ihmisiä. Mutta nyt tämän homoavioliittosähellyksen yhteydessä on tullut seurattua homojen mielipiteenvaihtoa esimerkiksi Suomi24-keskusteluketjuissa ja useamman homokirjoituksen lukemisen jälkeen olen muuttanut mieltäni. Nykyään ajattelen niin, että homot eivät ole tavallisia ihmisiä, vaan heidän asenteissaan korostuu itsekkyys ja pahantahtoisuus sekä lähes täydellinen haluttomuus tai kyvyttömyys ottaa huomioon tai hyväksyä toisten ihmisten eriäviä mielipiteitä. Homoista heijastuu narsistisia piirteitä. He ovat täysin oman suuntauksensa lumoissa ja vaatimalla vaativat tarvittaessa vaikka muita jalkoihinsa polkien suuntauksensa hyväksymistä. Tämän hyväksymisen symbolina he pitävät avioliiton solmimisoikeutta. He kutsuvat hyväksymistä tasa-arvoksi, vaikka sillä on hyvin vähän tekemistä oikean tasa-arvon kanssa, johon sisältyy paljon muitakin asioita kuin oikeus solmia avioliittoja.
      Lisäksi homot, jotka vaativat itseään kohtaan suvaitsevaisuutta, ovat itse ilmeisen suvaitsemattomia, mikä ilmenee vihamielisyytenä uskonnollisia ihmisiä ja uskontoja kohtaan.
      Kyllä homot ovat poikkeavia ihmisiä, kuten heidän seksuaalisesta suuntauksestaankin jo näkyy.

      • Avoimestirehellinen

        Osa homoseksuaaleista ei osaa käyttäytyä keskustelupalstoilla, osa osaa. Heteroseksuaaleilla sama juttu. Silmäilepä tätäkin keskustelua. Suvaitsemattomimmat ja valheellisimmat on poistettu. Silti ihmeteltäväksesi on jäänyt vielä muutamia "uskovaisten" viestejä. Omasi lisäsit vielä jonon jatkoksi.
        Häpeä!


      • Avoimestirehellinen kirjoitti:

        Osa homoseksuaaleista ei osaa käyttäytyä keskustelupalstoilla, osa osaa. Heteroseksuaaleilla sama juttu. Silmäilepä tätäkin keskustelua. Suvaitsemattomimmat ja valheellisimmat on poistettu. Silti ihmeteltäväksesi on jäänyt vielä muutamia "uskovaisten" viestejä. Omasi lisäsit vielä jonon jatkoksi.
        Häpeä!

        Mikäli joku luo ylipäänsä mistään asiasta mielikuvan pelkkää anonyymien keskustelupalstaa lukemalla, niin silloin vika on lukijassa. On kyseessä mikä on hilavitkutin tai kummasta päästä kuorit banaanin, niin aina löytyy niitä, joiden mielestä asiat ovat just päinvastoin. On jokaisen lukutaidosta kiinni, tajuaako onko tämä porukka asiallisia keskustelijoita vai tarkoituksellisia provoja.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Mikäli joku luo ylipäänsä mistään asiasta mielikuvan pelkkää anonyymien keskustelupalstaa lukemalla, niin silloin vika on lukijassa. On kyseessä mikä on hilavitkutin tai kummasta päästä kuorit banaanin, niin aina löytyy niitä, joiden mielestä asiat ovat just päinvastoin. On jokaisen lukutaidosta kiinni, tajuaako onko tämä porukka asiallisia keskustelijoita vai tarkoituksellisia provoja.

        --- ja ed. vastaus oli tarkoitettu nimimerkille Homotpoikkeavat


      • peepingtommi

        Täytyy ikäväkseni sanoa osin olevani samaa mieltä kanssasi. Olen ollut hyvin avarakatseinen sekä suvaitsevainen, mutta kyllä ne omat asenteet vuosien saatossa ovat muuttuneet, kun on täälläkin keskusteluja seurannut sekä homomaailmaa nähnyt ihan tarpeeksi. En missään nimessä sano kaikkiin todellakaan pätevän, mutta äänekkäimpään osaan kyllä, etenkin täällä. Täälläoleva porukka on onneksi vain pieni osa homoista, mutta saman asenteen omaaviin vähemmistöihin törmää muuallakin. Erilaisuuden suvaitseminen on sangen hukassa.

        Jos homot ovat tavallisia ihmisiä, miksi osa heistä korostaa heidän olevan erilaisia ihmisiä? Erilaisuus toki on rikkautta, mutta nämä väitteet menevät vaan ristiin.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe