TURHAA TOUHUA

Heidi

Minusta Linnan-juhlat ovat ihan turhat...
Siinä ihmiset luokitellaan "kuuluisuuden" mukaan... Suomessa vallitsee mukamas tasavalta, mutta silti vain julkkikset pääsevät Linnan-juhliin.

Juhlissa sitten näyttäydytään parhaat päällä ja keskustellaan maailman turimmista ja tylsimmistä asioista...

14

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Kateellisen panettelua.
      Linnan juhlat on yksi niistä harvoista asiallisista julkkisten tapahtumista joita enään on olemassa. Ne on Suomen ykkösjuhlat! Kakkosjuhlat on tietysti reserviupseerikoulun kurssijuhlat. Sinne päästäkseen ei tarvitse olla julkkis. Vain hieman muita asennoituneempi ja älykkäämpi... tai sellaisen seuralainen...

• Liesl

Linnan juhlat ovat muuten ihan okei, mutta kun niillä puvuilla brassaillaan jo kauan ennen juhlia, ja vielä kauemmin sen jälkeen. Hyvä Tarja, että otit taannoin asian esille!
        Linnan juhlat kuuluvat jo melkein perinteisiin itsenäisyysjuhliin itse kunkin kotona, katsotaan keitä on kutsuttu jne. Itse aina väsähdän puolessa välissä. Mutta ihan hauska sitä on katsoa. Niin kauan kun siellä on muitakin henkilöitä kuin ykköspoppareita. Onko Laila Hietamiestä muuten koskaan kutsuttu? Ansaitsisi kutsun ainakin minun puolestani.

• Heidi

Olet Minä todella väärässä.

Miten esm: Jasper Pääkkönen pääsee Linnan-juhliin, vaikka hän on täysi uuno.

Linnan-juhliin pääsee julkimot ja hyvän näköiset edustavat ihmiset.

Kerran oli kyllä poikkeus...
        Martti Ahtisaaren aikoihin eräs entinen opettajani sai kutsun juhliin, koska presidentti oli käynyt hänen luonaan maalla katsomaan miten "kansalla" menee.
        Ja yllättävää kyllä hän sai kutsun linnan-juhliin.

Se oli kyllä varmasti ainoa poikkeus.

Ajatelkaan mitä kaikkeá hyödyllistä niillä rahoilla voisi tehdä mitä juhliin käytetään...

• Isänmaan tosiystävä
        Heidi kirjoitti:

Martti Ahtisaaren aikoihin eräs entinen opettajani sai kutsun juhliin, koska presidentti oli käynyt hänen luonaan maalla katsomaan miten "kansalla" menee.

Ajatelkaan mitä kaikkeá hyödyllistä niillä rahoilla voisi tehdä mitä juhliin käytetään...

Ne on semmosia rahoja millä on hyttysenpaska merkitys suomen talouteen. Kyllä linnanjuhlat kuuluu osana maan perinteisiin. Sitten kun oot vähän vanhempi, nii säkin ymmärrät jostai jotain.
        Kyllä tavallinen kansa käyttää valtion ja kunnan rahoja huomattavasti väärempiin tarkotuksiin (sossupummit, anarkistit, mannet).

• Heidi
        Isänmaan tosiystävä kirjoitti:

Ne on semmosia rahoja millä on hyttysenpaska merkitys suomen talouteen. Kyllä linnanjuhlat kuuluu osana maan perinteisiin. Sitten kun oot vähän vanhempi, nii säkin ymmärrät jostai jotain.
        Kyllä tavallinen kansa käyttää valtion ja kunnan rahoja huomattavasti väärempiin tarkotuksiin (sossupummit, anarkistit, mannet).

Ehkä sinulle sellainen rahamäärä ei merkitse mitään, mutta monille ihmisille, jotka asuvat kehitysmaissa tai jossain muualla raha merkitsisi paljonkin.

Älä minulle väitä, että olen nuori ja tyhmä...
        Kyllä minä varmasti kypsempi olen kuin sinä, kun kerran ajattelet sen rahan olevan vähäistä!

Ne puvut joita julkkikset pitävät juhlissa ovat maksaneet paljon, ja kaikilla niillä rahoilla joita juhlaan menee (mm. ruuat, puvut, musiikki ymm.) voisi niillä ostaa suojan monille kodittomille!

• Kari, Kuusankoskelta
        Heidi kirjoitti:

Ehkä sinulle sellainen rahamäärä ei merkitse mitään, mutta monille ihmisille, jotka asuvat kehitysmaissa tai jossain muualla raha merkitsisi paljonkin.

Kyllä minä varmasti kypsempi olen kuin sinä, kun kerran ajattelet sen rahan olevan vähäistä!

Ne puvut joita julkkikset pitävät juhlissa ovat maksaneet paljon, ja kaikilla niillä rahoilla joita juhlaan menee (mm. ruuat, puvut, musiikki ymm.) voisi niillä ostaa suojan monille kodittomille!

Et vain Heidi ymmärrä..

Minä väitän että olet nuori ja tyhmä.. tiedät sen itsekin. Jos sinua noin paljon ahdistaa tuo linnanjuhlien meininki niin ostappas lentolippu länsi-afrikan tasangoille ja mene auttamaan paikallisia rakentamaan niitä kakkimajojaan.

.. et vain ymmärrä

• Hirvi
        Heidi kirjoitti:

Presitenteillä on ollut tapana kutsua sellaisia henkilöitä linnan juhliin joiden luona he ovat vuoden aikana vierailleet Suomea kierrellessä.
        Sekä tavalla tai toisella tiettyä arvostutta saaneet omilla toimillaan, esim. hengenpelastusmitallit saaneet kutsutaan. Ja eikös tämä viimevuoden mellakkajohtaja saanut myöskin kutsun.

• Isänmaan tosiystävä
        Heidi kirjoitti:

Kyllä ne julkut ja muu "eliitti" ostaa ne puvut itse tienaamilla rahoillaan , niinkuin minäkin käyn töissä ja maksan ihan ite autoni, ruokani ja merkkivaatteeni. Vitut minä rupee kustantamaan ainakaan mun vähäsistä tuloista jotain köyhiä. Tienatkoon ite rahansa ja joku "nälkämaan lapsi"-skeida kuuluu jo sodan jälk. aikaisiin juttuihin!
        Ne mitä juhliin menee, on edelleenkin hyvin pientä kaikkeen muuhun turhaan verrattuna...
        Olen työläinen ja maksan veroni mukisematta enkä jaksa kitistä syyttömille tahoille turhista asioista. Kasvakaa aikuseksi!

• mustalainen
        Isänmaan tosiystävä kirjoitti:

miksi sinun piti se manne tänne tuoda eiköhän ole niin että sosiaaliluukulla käyvät kaikki vähempi osaiset eikä vaan nou mitä sinä luettelit että tarkista vähän näkö kantaasi ennenkuin alat puhumaan minä en ainakaan käy sossussa enkä leipäjonossa niinkuin erää tekee pärjään omillani enkä myöskään syö sinun verorahojasi koska minäkin maksan veroa siinä missä sinäkin maksan 50% tuloistani valtialle että se siittä terveisin mustalainen

• Isänmaan tosiystävä
        mustalainen kirjoitti:

miksi sinun piti se manne tänne tuoda eiköhän ole niin että sosiaaliluukulla käyvät kaikki vähempi osaiset eikä vaan nou mitä sinä luettelit että tarkista vähän näkö kantaasi ennenkuin alat puhumaan minä en ainakaan käy sossussa enkä leipäjonossa niinkuin erää tekee pärjään omillani enkä myöskään syö sinun verorahojasi koska minäkin maksan veroa siinä missä sinäkin maksan 50% tuloistani valtialle että se siittä terveisin mustalainen

=)!

• heh
        mustalainen kirjoitti:

opettele puhemaan soumee, manne!!! hehee

• asiaa

Suomen suurimpien ja turhimpien sirkusklovnien juhlat..

• juhlat on...

perseestä mitkä vitun itsenäisyys juhlat huh huh

• aneleh

Heidi, olet ymmärtänyt väärin:(. Ei linnan juhliin kutsuta kuuluisuuden mukaan, vaan sen perusteella että on tehnyt Suomen hyvksi jotain! Siinä suuri ero:).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe