TURHAA TOUHUA

Heidi

Minusta Linnan-juhlat ovat ihan turhat...
Siinä ihmiset luokitellaan "kuuluisuuden" mukaan... Suomessa vallitsee mukamas tasavalta, mutta silti vain julkkikset pääsevät Linnan-juhliin.

Juhlissa sitten näyttäydytään parhaat päällä ja keskustellaan maailman turimmista ja tylsimmistä asioista...

14

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Kateellisen panettelua.
      Linnan juhlat on yksi niistä harvoista asiallisista julkkisten tapahtumista joita enään on olemassa. Ne on Suomen ykkösjuhlat! Kakkosjuhlat on tietysti reserviupseerikoulun kurssijuhlat. Sinne päästäkseen ei tarvitse olla julkkis. Vain hieman muita asennoituneempi ja älykkäämpi... tai sellaisen seuralainen...

      • Liesl

        Linnan juhlat ovat muuten ihan okei, mutta kun niillä puvuilla brassaillaan jo kauan ennen juhlia, ja vielä kauemmin sen jälkeen. Hyvä Tarja, että otit taannoin asian esille!
        Linnan juhlat kuuluvat jo melkein perinteisiin itsenäisyysjuhliin itse kunkin kotona, katsotaan keitä on kutsuttu jne. Itse aina väsähdän puolessa välissä. Mutta ihan hauska sitä on katsoa. Niin kauan kun siellä on muitakin henkilöitä kuin ykköspoppareita. Onko Laila Hietamiestä muuten koskaan kutsuttu? Ansaitsisi kutsun ainakin minun puolestani.


      • Heidi

        Olet Minä todella väärässä.

        Miten esm: Jasper Pääkkönen pääsee Linnan-juhliin, vaikka hän on täysi uuno.

        Linnan-juhliin pääsee julkimot ja hyvän näköiset edustavat ihmiset.

        Kerran oli kyllä poikkeus...
        Martti Ahtisaaren aikoihin eräs entinen opettajani sai kutsun juhliin, koska presidentti oli käynyt hänen luonaan maalla katsomaan miten "kansalla" menee.
        Ja yllättävää kyllä hän sai kutsun linnan-juhliin.

        Se oli kyllä varmasti ainoa poikkeus.

        Ajatelkaan mitä kaikkeá hyödyllistä niillä rahoilla voisi tehdä mitä juhliin käytetään...


      • Isänmaan tosiystävä
        Heidi kirjoitti:

        Olet Minä todella väärässä.

        Miten esm: Jasper Pääkkönen pääsee Linnan-juhliin, vaikka hän on täysi uuno.

        Linnan-juhliin pääsee julkimot ja hyvän näköiset edustavat ihmiset.

        Kerran oli kyllä poikkeus...
        Martti Ahtisaaren aikoihin eräs entinen opettajani sai kutsun juhliin, koska presidentti oli käynyt hänen luonaan maalla katsomaan miten "kansalla" menee.
        Ja yllättävää kyllä hän sai kutsun linnan-juhliin.

        Se oli kyllä varmasti ainoa poikkeus.

        Ajatelkaan mitä kaikkeá hyödyllistä niillä rahoilla voisi tehdä mitä juhliin käytetään...

        Ne on semmosia rahoja millä on hyttysenpaska merkitys suomen talouteen. Kyllä linnanjuhlat kuuluu osana maan perinteisiin. Sitten kun oot vähän vanhempi, nii säkin ymmärrät jostai jotain.
        Kyllä tavallinen kansa käyttää valtion ja kunnan rahoja huomattavasti väärempiin tarkotuksiin (sossupummit, anarkistit, mannet).


      • Heidi
        Isänmaan tosiystävä kirjoitti:

        Ne on semmosia rahoja millä on hyttysenpaska merkitys suomen talouteen. Kyllä linnanjuhlat kuuluu osana maan perinteisiin. Sitten kun oot vähän vanhempi, nii säkin ymmärrät jostai jotain.
        Kyllä tavallinen kansa käyttää valtion ja kunnan rahoja huomattavasti väärempiin tarkotuksiin (sossupummit, anarkistit, mannet).

        Ehkä sinulle sellainen rahamäärä ei merkitse mitään, mutta monille ihmisille, jotka asuvat kehitysmaissa tai jossain muualla raha merkitsisi paljonkin.

        Älä minulle väitä, että olen nuori ja tyhmä...
        Kyllä minä varmasti kypsempi olen kuin sinä, kun kerran ajattelet sen rahan olevan vähäistä!

        Ne puvut joita julkkikset pitävät juhlissa ovat maksaneet paljon, ja kaikilla niillä rahoilla joita juhlaan menee (mm. ruuat, puvut, musiikki ymm.) voisi niillä ostaa suojan monille kodittomille!


      • Kari, Kuusankoskelta
        Heidi kirjoitti:

        Ehkä sinulle sellainen rahamäärä ei merkitse mitään, mutta monille ihmisille, jotka asuvat kehitysmaissa tai jossain muualla raha merkitsisi paljonkin.

        Älä minulle väitä, että olen nuori ja tyhmä...
        Kyllä minä varmasti kypsempi olen kuin sinä, kun kerran ajattelet sen rahan olevan vähäistä!

        Ne puvut joita julkkikset pitävät juhlissa ovat maksaneet paljon, ja kaikilla niillä rahoilla joita juhlaan menee (mm. ruuat, puvut, musiikki ymm.) voisi niillä ostaa suojan monille kodittomille!

        Et vain Heidi ymmärrä..

        Minä väitän että olet nuori ja tyhmä.. tiedät sen itsekin. Jos sinua noin paljon ahdistaa tuo linnanjuhlien meininki niin ostappas lentolippu länsi-afrikan tasangoille ja mene auttamaan paikallisia rakentamaan niitä kakkimajojaan.

        .. et vain ymmärrä


      • Hirvi
        Heidi kirjoitti:

        Olet Minä todella väärässä.

        Miten esm: Jasper Pääkkönen pääsee Linnan-juhliin, vaikka hän on täysi uuno.

        Linnan-juhliin pääsee julkimot ja hyvän näköiset edustavat ihmiset.

        Kerran oli kyllä poikkeus...
        Martti Ahtisaaren aikoihin eräs entinen opettajani sai kutsun juhliin, koska presidentti oli käynyt hänen luonaan maalla katsomaan miten "kansalla" menee.
        Ja yllättävää kyllä hän sai kutsun linnan-juhliin.

        Se oli kyllä varmasti ainoa poikkeus.

        Ajatelkaan mitä kaikkeá hyödyllistä niillä rahoilla voisi tehdä mitä juhliin käytetään...

        Presitenteillä on ollut tapana kutsua sellaisia henkilöitä linnan juhliin joiden luona he ovat vuoden aikana vierailleet Suomea kierrellessä.
        Sekä tavalla tai toisella tiettyä arvostutta saaneet omilla toimillaan, esim. hengenpelastusmitallit saaneet kutsutaan. Ja eikös tämä viimevuoden mellakkajohtaja saanut myöskin kutsun.


      • Isänmaan tosiystävä
        Heidi kirjoitti:

        Ehkä sinulle sellainen rahamäärä ei merkitse mitään, mutta monille ihmisille, jotka asuvat kehitysmaissa tai jossain muualla raha merkitsisi paljonkin.

        Älä minulle väitä, että olen nuori ja tyhmä...
        Kyllä minä varmasti kypsempi olen kuin sinä, kun kerran ajattelet sen rahan olevan vähäistä!

        Ne puvut joita julkkikset pitävät juhlissa ovat maksaneet paljon, ja kaikilla niillä rahoilla joita juhlaan menee (mm. ruuat, puvut, musiikki ymm.) voisi niillä ostaa suojan monille kodittomille!

        Kyllä ne julkut ja muu "eliitti" ostaa ne puvut itse tienaamilla rahoillaan , niinkuin minäkin käyn töissä ja maksan ihan ite autoni, ruokani ja merkkivaatteeni. Vitut minä rupee kustantamaan ainakaan mun vähäsistä tuloista jotain köyhiä. Tienatkoon ite rahansa ja joku "nälkämaan lapsi"-skeida kuuluu jo sodan jälk. aikaisiin juttuihin!
        Ne mitä juhliin menee, on edelleenkin hyvin pientä kaikkeen muuhun turhaan verrattuna...
        Olen työläinen ja maksan veroni mukisematta enkä jaksa kitistä syyttömille tahoille turhista asioista. Kasvakaa aikuseksi!


      • mustalainen
        Isänmaan tosiystävä kirjoitti:

        Ne on semmosia rahoja millä on hyttysenpaska merkitys suomen talouteen. Kyllä linnanjuhlat kuuluu osana maan perinteisiin. Sitten kun oot vähän vanhempi, nii säkin ymmärrät jostai jotain.
        Kyllä tavallinen kansa käyttää valtion ja kunnan rahoja huomattavasti väärempiin tarkotuksiin (sossupummit, anarkistit, mannet).

        miksi sinun piti se manne tänne tuoda eiköhän ole niin että sosiaaliluukulla käyvät kaikki vähempi osaiset eikä vaan nou mitä sinä luettelit että tarkista vähän näkö kantaasi ennenkuin alat puhumaan minä en ainakaan käy sossussa enkä leipäjonossa niinkuin erää tekee pärjään omillani enkä myöskään syö sinun verorahojasi koska minäkin maksan veroa siinä missä sinäkin maksan 50% tuloistani valtialle että se siittä terveisin mustalainen


      • Isänmaan tosiystävä
        mustalainen kirjoitti:

        miksi sinun piti se manne tänne tuoda eiköhän ole niin että sosiaaliluukulla käyvät kaikki vähempi osaiset eikä vaan nou mitä sinä luettelit että tarkista vähän näkö kantaasi ennenkuin alat puhumaan minä en ainakaan käy sossussa enkä leipäjonossa niinkuin erää tekee pärjään omillani enkä myöskään syö sinun verorahojasi koska minäkin maksan veroa siinä missä sinäkin maksan 50% tuloistani valtialle että se siittä terveisin mustalainen

        =)!


      • heh
        mustalainen kirjoitti:

        miksi sinun piti se manne tänne tuoda eiköhän ole niin että sosiaaliluukulla käyvät kaikki vähempi osaiset eikä vaan nou mitä sinä luettelit että tarkista vähän näkö kantaasi ennenkuin alat puhumaan minä en ainakaan käy sossussa enkä leipäjonossa niinkuin erää tekee pärjään omillani enkä myöskään syö sinun verorahojasi koska minäkin maksan veroa siinä missä sinäkin maksan 50% tuloistani valtialle että se siittä terveisin mustalainen

        opettele puhemaan soumee, manne!!! hehee


    • asiaa

      Suomen suurimpien ja turhimpien sirkusklovnien juhlat..

    • juhlat on...

      perseestä mitkä vitun itsenäisyys juhlat huh huh

    • aneleh

      Heidi, olet ymmärtänyt väärin:(. Ei linnan juhliin kutsuta kuuluisuuden mukaan, vaan sen perusteella että on tehnyt Suomen hyvksi jotain! Siinä suuri ero:).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe