Maaliskuussa matkaan

Kaverukset

Kaksi yli 50-v naista lähdössä Ao Nangiin... löytyiskö saman ikäistä naisseuraa ostoksille Krabiin tai muuten juttukavereiksi ruokailuun tai pitkähäntäveneisiin saarille?

16

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bachata1

      Milloin lähdette?

      • Kaverukset

        9.3 tarkoitus olisi


    • seuraaPiisaa

      Rysissä on tunkua joka paikkaan, ei tarvitse "yksin" olla veneissä eikä muuallakaan..

      • rairairairai

        Juu, se on jännä että sellaisissa elämyksellisissä lomakohteissa kuten Kihniössä tai jossain tuppukylässä koillisthaimaassa on oudon rauhallista. Näitä wannabe hc-matkailijoita riittää tällä saitilla aina liikaa... Jos mä haluaisin lomalla nähdä kurjuutta ja "todellista" elämää niin menisin kontulaan! Mä lähden arkea pakoon pariksi viikoksi ja haluan että hommat sujuu hyvin enkä ole ainoa koko stanan kylässä joka ymmärtää englantia, haluaa paskantaa istuviltaan ja syödä välillä jonkin länsimaalaisen aterian.


      • outoa

        Miksi ihmeessä luulet että vain matkatoimistojen (ylihintaisissa) rysissä voi viettää normaalia/tasokasta lomaa?


      • mie_vaan_

        Niin kauan kuin massoilla(?) on näitä "harhaluuloja" niin asiat on loppupeleissä aika hyvin.. :)


      • kysyväeitieltä

        Mikä on hc-matkailija?


      • rairairairai

        HC-matkailijalla tarkoitan HardCore- matkailijaa, eli sellaista madventures tyyppistä. Niin ja ihan sivu noottina itse harhaluuloisena varasin perheelle FM:n lennot 395/hlö ja hotellit on hoidettu itse. Kai mun olisi pitänyt mennä aeroflotilla Moskovan ja Bkk:n kautta etelä-thaimaahan ja maksaa noin 300€/hlö enemmän ja matkustaa 8 tuntia kauemmin (per suunta) paskasessa koneessa jotta olisin matkailun "ammattilainen"... Aina kun joku Pena ja Marjatta on oppinut varaamaan reittilennon, niin heidän statuksensa matkailijana muuttuu ihan toisiin sfääreihin ja sitten täällä lespataan kuinka rysissä on kamalaa. Me kaikki haetaan lomilta eri juttuja. Sanon ihan suoraan että jos tuosta teidän spoilaamattomasta tasokkaasta lomakohteesta ei löydy TA:n sivuilta mitään tietoa, se ei ole tasokas ja jos löytyy niin se on spoilattu. Onko jollain jotain argumenttejä? :D


      • 0100100

        Kai niillä pakettilennoillakin saa mennä muualle vai pitääkö jäädä rysään?


    • heterotädit

      Onko lepakkopakko?

      • outoja

        Oudot on vastaukset.. kun ihan juttu- ja shoppailuseuraa tässä huhuiltu..
        Leppakkona varmaan olisi etsitty sitä sänkyseuraa... Eikä kai sitäkään suomalaisista..


    • bachata1

      Olen tulossa sinne 11.3, 5v poikani kanssa. Meilläkin tarkoituksena käydä saarilla ja shoppailee. Toisaalta voisi nähdäkin siellä esim vuokrata pitkähäntävene päiväksi kimpassa? Tässä mun s-posti, niin viestitellään siellä paremmin, jo haluatte. [email protected]

    • aonangfan

      Olen lähdössä tänään ja ihan yksinäni matkalla. Viiskymppinen minäkin, ja monta kertaa kyseisessä kylässä ollut. Mihin hotelliin menette?

      • Kaverukset

        Vogue... siinä vastapäätä on ihan kiva baari... ollaan vaarmaan driksulla siinä iltasellaan .Tule juttelemaan.. Kiva olis kuulla vinkkejä lomailuun ym.


      • Kaverukset

        Näyttää olevan baarin paikalla työmaa Starbacs näyttää olevan kuitenkin paikallaa to tai pe iltakahvit siellä? Sinä myös Anu


      • Kuisti
        Kaverukset kirjoitti:

        Näyttää olevan baarin paikalla työmaa Starbacs näyttää olevan kuitenkin paikallaa to tai pe iltakahvit siellä? Sinä myös Anu

        joo siihen rakennetaan Hilttonia,kuulin kun olin siellä viime viikolla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe