Jag hittade igen Cornelis Vreeswijks underbara låtar efter en paus på många år.
"bevet från kolonien ",Hönan Agda ","Jag hade en gång en båt "och alla andra,
På youtube finns de alla att njuta av.
Somliga går med trasiga skor.
12
150
Vastaukset
- bärtilbärtil
Jag älskar hans låtar.
- kolonibarnfrån1970talet
Cornelis låtar passar så bra in på vår vardag.
- Perkel
Ente nu längre, fick nya skor från jobbet :D
- arggggggggg
Är där "hårda förstärkningar ",om man blir arg och vill sparka (ja,så man inte får ont i lilltån )
- Perkel
Kan Du tro, jo ;-)
- föråttaeuro
Egentligen är du säkert en god och glad person.Jag köpte feikkicrocksit åt mig ljusröda.
- Perkel
föråttaeuro kirjoitti:
Egentligen är du säkert en god och glad person.Jag köpte feikkicrocksit åt mig ljusröda.
Japp, utom när jag druckit :(
- lamf
Tyvärr dog Cornelis alldeles för tidigt,han kunde ha haft mycket att ge oss ännu.Men trubadurer skall kanske inte bli så gamla.
- Perkel
Han blev 50, en annan jävel har redan överlevt Honom med 16 år...........https://youtu.be/luuci18k5e0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663082Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91811- 1111704
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123987
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829