Moi!
Minun nimeni on Euqueria Zamora-Ahonen ja olen opettanyt kieliä 30v. Asuin Suomessa 14 vuotta perheeni kanssa Hämeenlinnassa jossa olin Hämeen Ammattikorkeakoulun Espanjan opettajana 1998-2009.
Asun nyt Fuengirolassa ja opentan Espanjan kielta Suomalaisille Los Pacosissa ja netin kautta.
PERUSKURSSI
Kurssiin sisältyy kaksi oppituntia päivittäin. Tätä kurssia suosittelemme niille joilla on enemmän aikaa ja jotka haluavat pidemmän kurssin. Kaksi tunnin opiskelulla päivittäin takaan, että kuukauden kuluessa, osaat jo käyttää Espanjaasi pienissä, jokapäiväisissä tilanteissa, kuten esim. kaupassa, ravintoloissa, jne…
Minä valmistan kaikki opetusmateriaalit vastaamaan sinun tarpeitasi.
Kysy lisä tietoja.
[email protected]
Puh.( 34) 687 338 180
https://www.facebook.com/espanjanopiskelu
Espanjan kielikurssit Fuengirolassa, Espanjassa.
euqueria.ahonen
3
829
Vastaukset
- fuengirola
Moi!
Onko kurssejasi kesäkuussa? Missä kurssit pidetään? Entä majoitus?
Ystävällisin terveisin
Ritva Tommila - oppilasleena
Hei! Minä todella tarvitsen espanjan opiskelua ja mielelläni mahdollisimman pian. Muutimme tänne ja haluan tietenkin oppia puhumaan ihmisten kanssa, luomaan ystävyyssuhteita ym. Otathan yhteyttä ja kerrot vähän hinnoista ja muusta. Terveisin Leena Grön
- 70v.mies
hei,
olen kiinnostunut espanjan kielen opiskelusta fuengirolassa kerrotko mita maksaa, alkeista lähtien
tulisi sinne maanantaina aamusta 14.1. 2019 viikoksi
terv sv
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1676494Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1023011Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1021835Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am471566Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111280Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m81164- 141153
- 541110
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751043- 171040