Apua mitä teen

kyltymätön

Eli olen suhteessa oleva nainen. Tuntuu että seksi on alkanut hallitsemaan elämääni. Petän miestäni jatkuvasti, on koko ajan oltava toinen mies. Olen jäänyt kerran jo kiinnikin, mutta en pysty l opettamaan. Tarvitsen seksiä vaan niin paljon, ettei oma riitä. En tarvitse moraalisaarnaa, saan niitä kyllä muutenkin.Onko kohtalotovereita? Pitäiskö mennä johonkin terapiaan.

8

195

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinsitäpitää

      eroa ukostas ja jatka samaan tahtiin. teet monta miestä onnelliseks kun ne saa sulta

    • yökssssa

      Ala myymään ittees lumppu

    • erkka55

      mistä päin olet haluaisin kans sua

    • hallitse

      Jos oot hyvä niin myyt ja tuot rahat miehelle. Kyllä se siitä leppyy ja lakkaa saarnaamasta.

      • kyltymätön

        Juu täällä näitä hyviä ideoita riittää näköjään.


    • iisisti-vain-M

      Ei seksitarpeeseen juuri voi vaikuttaa lisäävästi eikä vähentävästi. Tarve lähtee vain laukeamalla. Siis anna vittuasi niin monelle miehelle ja niin usein kuin tarvitset. Ja nauti, nauti oikein sydämesi pohjasta. Sinulla on siihen oikeus.

      Se on ainoa tie. Älä ihmeessä tärvää rahojasi ahneille terapeutille He kyllä osaavat rahastamisen, mutta kymmenen vuoden päästä huomaat lopulta, että paljon rahaa meni, mutta terapiasta ei ollut mitään apua.

      Olet hyvä tyttö. Rohkenen näin netitse, mutta hirveän ujosti, suudella suloista vittuasi! :)

    • polymoria

      Mieti tosissaan vapaata suhdetta :) kurkkaa polymoria.fi Itsellä toimii. jos kysyttävää lisää kikkini. Juselius22

      • kyltymätön

        No olen ehdottanutkin sitä, mutta herralle ei käynyt. No eroa olen myös harkinnut, mutta viimeksi kun otin puheeksi siitäkin tuli kauhea sota. Kai sit vaan pitää jatkaa ainakin toistaiseksi näin. Tällä hetkellä mulla on yksi vakipano suhde , ni meen nyt näillä ainakin toistaiseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe