Olen 17-v poika keski-suomesta ja kutsunnat oisi nyt syksyllä tulossa. Kunto on ok, cooperissa menee 3000 ja tulee juostua ~15km lenkkejä muutenkin vapaa-ajalla muun liikunnan lisäksi. Mihin kannattaisi lähteä inttiin? Armeijassa kiinnostaisi vielä kasvattaa kuntoa mutten usko että rahkeet riittävät mihinkään erikoisrajajääkäriksi. Siis mikä aselaji oisi sellainen missä saisi kuntoilla mutta kuitenkin realistisissa rajoissa? Itse olen mietiskellyt spolleksi hakemista. Kaiketi minne pystyisi hakemaan olisi ensisijaisesti Kajaani, sitten Kouvola, Tikkakoski ja Hämeenlinna. Millaisia kokemuksia teillä on?
Ehdotuksia mihin inttiin?
7
181
Vastaukset
- eimitääpolleja
itellä 9kk spolleilun jälkee cooperissa meni enää 2100m ja 10kg oli tullu lihottua. Paha paikka se intti
- OtaVapautus
Suosittelen ottamaan vapautuksen koko paskasta, ei tuollaisen pakkotyö tekeminen tee sinusta kuin luuserin. Ajan voi käyttää johonkin hyödylliseen, kuten vaikkapa opiskeluun. Työelämässä pärjääminen kovenee jatkuvasti, naisille on turhaa antaa enää yhtään enempää tasoitusta.
- JärkikäteenSivarit
Ymmärrätsä, että kuinka paljon intistä voi olla hyötyä tulevaisuudessa??
- kungpao
paskat. Mitä sitten vaikka olet armeijan käynyt?
- tgfr3
Kuntoilla voi missä vaan. Mene sellaiseen josta on sulle hyötyä siviilissäkin! Kuljettajaksi, tekn.alalle jne jos et halua erikoisporukkaan.
- Raundap
Jos kuulut sukunimeltä aakkosten alkupäähän, voit ehkä vaikuttaa palvelupaikkakuntaan. Esim. s-alkuiset nimet ovat jo niin loppupäässä, että kaikki parhaat paikat on jo varattu ja palveluspaikka määrätään kauas tai helvetin kauas.
- 1980
Sukunimeni alkaa S kirjaimella, ja pääsin sinne minne halusinkin(lähelle) ja myös siihen
palvelukseenastumiserään kuin halusinkin. Siitä on kyllä jo yli 30v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522216
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3511485Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2091428
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31959Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta29891Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859