Ehdotuksia mihin inttiin?

Justwondering

Olen 17-v poika keski-suomesta ja kutsunnat oisi nyt syksyllä tulossa. Kunto on ok, cooperissa menee 3000 ja tulee juostua ~15km lenkkejä muutenkin vapaa-ajalla muun liikunnan lisäksi. Mihin kannattaisi lähteä inttiin? Armeijassa kiinnostaisi vielä kasvattaa kuntoa mutten usko että rahkeet riittävät mihinkään erikoisrajajääkäriksi. Siis mikä aselaji oisi sellainen missä saisi kuntoilla mutta kuitenkin realistisissa rajoissa? Itse olen mietiskellyt spolleksi hakemista. Kaiketi minne pystyisi hakemaan olisi ensisijaisesti Kajaani, sitten Kouvola, Tikkakoski ja Hämeenlinna. Millaisia kokemuksia teillä on?

7

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimitääpolleja

itellä 9kk spolleilun jälkee cooperissa meni enää 2100m ja 10kg oli tullu lihottua. Paha paikka se intti

• OtaVapautus

Suosittelen ottamaan vapautuksen koko paskasta, ei tuollaisen pakkotyö tekeminen tee sinusta kuin luuserin. Ajan voi käyttää johonkin hyödylliseen, kuten vaikkapa opiskeluun. Työelämässä pärjääminen kovenee jatkuvasti, naisille on turhaa antaa enää yhtään enempää tasoitusta.

• JärkikäteenSivarit

Ymmärrätsä, että kuinka paljon intistä voi olla hyötyä tulevaisuudessa??

• kungpao

paskat. Mitä sitten vaikka olet armeijan käynyt?

• tgfr3

Kuntoilla voi missä vaan. Mene sellaiseen josta on sulle hyötyä siviilissäkin! Kuljettajaksi, tekn.alalle jne jos et halua erikoisporukkaan.

• Raundap

Jos kuulut sukunimeltä aakkosten alkupäähän, voit ehkä vaikuttaa palvelupaikkakuntaan. Esim. s-alkuiset nimet ovat jo niin loppupäässä, että kaikki parhaat paikat on jo varattu ja palveluspaikka määrätään kauas tai helvetin kauas.

• 1980

Sukunimeni alkaa S kirjaimella, ja pääsin sinne minne halusinkin(lähelle) ja myös siihen
        palvelukseenastumiserään kuin halusinkin. Siitä on kyllä jo yli 30v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8043
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3717
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe